Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
8:00 - 20:00
8:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מכבידנט ראשון לציון
מכבידנט בע"מ" הנה רשת מרפאות שיניים מקבוצת "מכבי שירותי בריאות".
הרשת כוללת 52 מרפאות שיניים בפריסה ארצית ובכולן איכות הטיפול והרמה המקצועית עומדות מעל לכל.
במרפאות הרשת מועסקים רופאי שיניים מהשורה הראשונה כולל רופאים מומחים לרפואת הפה
שיקום הפה, כירורגיה יישור שיניים (אורתודונטיה), רפואת חניכיים (פריודונטיה) טיפולי שורש ורפואת שיניים לילדים וכן יועצים מומחים מהטובים בתחומם.

עוד פרטים

מידע נוסף על מכבידנט

אזורי שירות

ראשון לציון

תחומי העסק

מרפאות שיניים

מותגים ורשתות -מרפאות שיניים

מכבידנט

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף *6300

פקס 073-2817618

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מכבידנט
נווט

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על מכבידנט

2.2
ציון כללי 2.3
הקדשת זמן 1
איכפתיות 1
סבלנות 1
הסבר על הטיפול 5
זמינות וזמן המתנה 3
אדיבות והקשבה 3
מקצועיות וידע 3
שביעות רצון מהמחיר 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות לקוחות נוראי של סניף מכבידנט פרס נובל בראשון לציון!! מבטלים תורים שנקבעו חצי שנה מראש בלי להודיע, קרה לי מספר פעמים. ולא קובעים תור חלופי קרוב. מתנערים מאחריות ואומרים שאין להם תורים, ושלא אקבל תור קרוב גם כשהאחריות היא לחלוטין שלהם!
גרוע... שירות, טיפול, הכל.
אין מעקב אחרי הטיפול, שוכחים את המטופל, אין מענה טלפוני, אין יחס בהגעה, זמן המתנה לא הגיוני.
מרפאה טובה מאוד
טיפול טוב מאוד ומקצועי. סובלנים ונגישים. כולל שרותי המשרד.
שירות גרוע
שלום רב ברצוני להתלונן עד השירות של מרפאת ראשל"צ מערב - פרס נובל. 1. לפני כחודש ימים התקשרו אליי מהמרפאה ונאמר לי שהתפנה תור לרופא, למחרת הגעתי למרפאה והתור לא היה ולא נברא... 2. קבעתי תור דרך האתר שלכם לעוד שבועיים, ויום לפני התקשרתי כדי לוודא את התור - והתור בוטל ... ללא ידיעתי וללא אישורי. 3. הגעתי סוף סוף למרפאה לאחר המתנה של חודש וחצי לבדיקה כשעדיין יש כאבים עזים, הפקידות ממש לא נחמדות, לא מחייכות, לא נותנות שירות כמו שצריך. עושות טובה שהן יושבות שם. זה לא שירות, זה לא הרמה של מכבי, פישלתם ממש בגדול. אני אישה מבוגרת ולא ניידת וכל פעם צריכה לקחת מוניות על מנת להגיע למרפאה וזה לא חינם. 4. התקשרתי אמש בשעה 19:40 לקבוע תור לעקירה עקב כאבים עזים נאמר לי שיחזרו אליי הערב או מחר בבוקר. עכשיו השעה 14:30 ועד עכשיו אף אחת לא חזרה אליי. השירות ממש גרוע, אני לא מרוצה, לא קיבלתי שירות לעניין, זה לא נעים להגיע למרפאה, כאשר לא אדיבים, היום השירות הוא במקום הראשון, וחיוך הוא חינם. קחו את הדברים לתשומת ליבכם.
  • 1

53 סניפים של מכבידנט

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist