Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
פיצה פדאל - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
7:00 - 23:59
8:00 - 15:00
מצאת השבת - 23:59
צפה בשעות הפעילות

פיצה פידאל היא פיצריה מוכרת, שדומה שכל ילד בישראל גדל עליה. הרשת שלנו כוללת שמונה סניפים, כאשר סניף החברה בקריית אתא הוא כשר למהדרין ופועל על פי הנוסחה המנצחת של הרשת. אנחנו מציעים תפריט עשיר של פיצות המוכנות ביד אומן ובהתאם למתכונים הסודיים שלנו, ולצד זה גם פסטות, סלטים, לחמים, זיוות, שתייה קלה ועוד. המחירים נוחים, עם מבצעים משתלמים המוצעים בכל רגע נתון. אנחנו מציעים שירות משלוחים באזור, כאשר זמן ההגעה עומד על כארבעים דקות בלבד.

עוד פרטים

תחומי שירות

משלוחי פיצות פיצריה מסעדה

מידע נוסף על פיצה פדאל

אזורי שירות

קרית אתא

תחומי העסק

פיצריות

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות איטלקיות

מזון מהיר

מאפיינים נוספים

סלטים ומאפים

כשרות

כשר

זמינות

פתוח בשישי

פתוח במוצ"ש

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9348099

טלפון נוסף 04-8450000

מפה

Navigate
מפת הגעה אל פיצה פדאל
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 8 חוות דעת על פיצה פדאל

4.5
ציון כללי 4.5
שירות 5
זמינות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פיצה פאדל - קרית אתא
אחלה פיצה.. נכנסתי לסניף כדי להזמין טייק האייי. הפיצה יצאה חמה חמה מהתנור טרייה וממש איכותית המקום נקי ומסודר.. נעים לשבת שם. שירות נהדר.. פשוט סניף כייפי..
פיצה מעולה!!!!
גדלנו על פיצה פדאל והיא עדיין הטובה מכולם! היא אחת הפיצריות עם מאפים בטעם מספר אחת! שווה לטעום!!!
אחלה פיצה
פיצה פדאל אין ספק אחת הפיצות הטעימו.ת שיש . תמיד מזמין מהם
פיצה מומלצת בחום
הפיצה הכי טעימה שאכלתי הי פעם, מחיר טוב, שירות מהיר,פשוט לנסות ולהנות!
נחמד
הגעתי אל הסניף שנמצא במרכז קרית אתא, מקום שקל להגיע אליו בתחבורה ציבורית ובנוסף יש שפע של חנייה בסביבה. הבחורה בדלפק הייתה נחמדה ושירותית מאוד, המנה הגיעה יחסית מהר הייתה טעימה וגם נראתה טוב שזה חשוב לא פחות. המקום היה נקי והייתה מוזיקה נחמדה לאווירה. לצערי בגלל שמדובר באזור הזה, קבוצת האנשים ש"בילתה" שם הייתה אוכלוסיה לא טובה ולא היה נעים לשבת. הם גם עישנו סיגריות והבעלים נאלץ להוציא אותם החוצה. השירותים היו לא נקיים והיו מחוץ לפיצרייה- מוזר מאוד. בסך הכל שירות טוב ואוכל טוב. מחיר מעט יקר אך שווה את ערכו. בנוסף יש לציין כי קיבלתי הנחה בכרטיס האשראי שלא ידעתי שקיימת- נחמד!
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist