Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
אגדתא - AGADATA - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
9:00 - 23:00
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

אגדתא הוא הרבה יותר מאשר אולם אירועים. המתחם המפואר הזה, הממוקם בצומת ראם, מציע שני אולמות אירועים. באולם הגדול ("שדות") יכולים להיערך אירועים של כ-400-800 איש, בעוד שאולם "דקלים" מיועד לאירועים קטנים של עד 400 איש. כל מתחם כולל אזור קבלת פנים וחופה פתוח וכן אולם סגור בו נערכת החגיגה עד לשעות הקטנות של הלילה. מתחם האירועים אגדתא עוצב על ידי האדריכל אלכס מייטליס, שהעניק תשומת לב לכל פרט ויצר ספקטקל חזותי של ממש. תחושת היוקרה נמשכת עם המערכות הטכנולוגיות הפזורות במקום וגם עם תפריט הגורמה (אל תפספסו את הקינוחים שלנו). החברה עובדת עם ספקים מהשורה הראשונה, שמסייעים להעניק ללקוח - הלא הוא מארגן האירוע - את כל מה שהוא זקוק לו. נשמח לאפשר גם לכם להרגיש, למשך ערב קסום אחד, שאתם נמצאים בתוך אגדה.

עוד פרטים

מידע נוסף על אגדתא - AGADATA

אזורי שירות

צומת ראם

תחומי העסק

אולמות אירועים וגני אירועים

מקום האירוע

אולמות אירועים

גני אירועים

אולם וגן אירועים

מרכז כנסים

מתחם אירועים

עוד פרטים

מאפיינים נוספים

קייטרינג בשרי

עיצוב אירועים

עיצוב חופה

עיצוב שולחנות

שירותי אבטחה לאירוע

אירועים יוקרתיים

פעיל רק בחודשי הקיץ

פעיל כל ימות השנה

עוד פרטים

גודל אולם

אולם עד 400 איש

אולם עד 800 איש

כשרות

כשר

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-6130490

טלפון נוסף 08-8586008

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אגדתא - AGADATA
נווט

וידאו ותמונות של אגדתא - AGADATA

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על אגדתא - AGADATA

5
ציון כללי 5
מחיר 3.5
זמינות 5
שירות 5
איכות 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
היינו שם באירוע
אולם יפהפה.. היה טעים.. וחייבת לציין את המלצר ששירת אותנו! ממש שירות מעולה.. אף פעם לא קיבלנו שירות כה טוב באולם אירועים.. אז תודה לך :) היה כיף, נהננו מאוד!
מקום מהמם עם אנשים מקצועים
הגענו לאגדתא ומייל התקבלנו אצל לילך שליוותה אותנו לאורך כל הדרך. ערכנו את החתונה לאור שקיעה במקום היפה הזה! האוכל היה מעולה והאירוע התנהל ללא רבב מצד האולם! יש כמה מגבלות כגון העיצוב שמחייבים לקחת את המעצבת של המקום.. מה שלדעתי מייקר את האירוע. ממליצה!
מקום על רמה!
הוזמנתי לחתונה של אחיינית שלי .כבר בכניסה רואים שיש השקעה בעיצוב ובפרטים הקטנים.המקום יפה,עיצוב נקי ואלגנטי.החופה והרחבה שלידה גם הן מעוצבים מדהים. בפנים האולם מאוד רחב(היינו באולם הקטן יותר),ומרווח.האוכל טעים מאוד מאוד ! מקום מדהים לחגוג בו!!
חתונה של בת דודתי
בת דודתי התחתנה באגדתא, הייתי במלא אולמות אירועים ואגדתא זה אחד האולמות הטובים שהייתי! האוכל היה מעל הציפיות השתיה הייתה טעימה המקום היה ענק והמלצרים היו מאוד מחויכים ונחמדים
מקום מדהים ושרות מעולה!
התחתנו ב 23.05.2011 הארוע היה מושלם כבר בפגישה הראשונה עם יוסי הבנו שיש לנו עסק עם מקצוענים היחס השרות שקיבלנו היה מעל המצופה והדבר הכי חשוב שכל מה שסגרנו קיבלנו ואפילו יותר מזה וזה לא דבר מובן מאליו שמעתי על הרבה חברים שהתחתנו במקומות אחרים ולא קיבלו את מה שהובטח להם דבר נוסף האוכל באגדתא פשוט ברמה ולא בגלל שהתחתנו שם!
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist