Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ד', שבת
יום ה'
יום ו'
12:00 - 1:00
12:00 - 2:00
12:00 - 3:00
צפה בשעות הפעילות

בשנת 1997 קבע סניפה הראשון של אגאדיר בתל אביב את המונח "בר-בורגר" בפעם הראשונה בשוק המקומי. אגאדיר שומרת על מוצרים איכותיים ובשר משובח במיוחד ונחשבת לחלוצת ההמבורגר במדינת ישראל.

מידע נוסף על אגאדיר

אזורי שירות

חיפה

תחומי העסק

מסעדות

סגנון המסעדה

בר מסעדה

מאפיינים נוספים

משלוחי אוכל

אפשרות ישיבה בחוץ

סוגי מטבחים ומאכלים

המבורגר

בשרים

זמינות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

מותגים ורשתות - מסעדות

אגאדיר

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-4872781

טלפון נוסף 04-8378666

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אגאדיר
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 15 חוות דעת על אגאדיר

3.4
ציון כללי 4.3
מחיר 2.9
אוכל 3.6
שירות 3.3
אוירה/משלוח 3.5
אריזה 4.7
אווירה 3
שביעות רצון מהמחיר 3.5
זמן משלוח 4.7
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מעולה באיכות השירות
וואו, הייתי המומה ... מתהליך ההזמנה באתר ועד קבלת האוכל המוזמן עד הדלת בזמן. איכות האוכל הייתה מעולה. ראו שאפילו את עלי החסה שטפו היטב, הרוטב המעט חריף. איך הם הצליחו לתת טעם כל כך מוצלח למנה שיכולה להיות שעמום כמו שעועית וקישואים מוקפצים? היה נפלא. הבשר של ההמבורגר היה מוכן בדיוק במידה וביקשתי. הצ'יפסים היו מעלפים ובפעם אחרת אחמם אותם קצת שיהיה ממש ממש טוב. בקיצור, הפתעה אדירה לטובה!!!
חוייה טובה מאוד
הזמנו את המבצע של ה4 המבורגרים ונהננו מאוד. כל ההזמנה הגיעה לפי התייחסות להערות של מידת עשייה ולחמניה ללא גלוטן.
בסדר
החניה כבר לא בחינם כמו פעם.. מתקמצנים עלינו.. המחיר של המנות מעל הממוצע ביחס למסעדות דומות. אבל האוכל טעים וזה חשוב . ובשביל הנחת סטודנט חייב לשבת בבר למרות שהמסעדה ריקה וזה מבאס..
טעים
אוכל טעים מאוד, הגיע ארוז יפה ויעיל (הגיע חם - מה שלא מובן מאליו תמיד). המשלוח הגיע מהר יחסית. חיסרון ברשת: מחירים גבוהים יחסית ואין שום דיל שבאמת משתלם, הנקודה הספציפית הזאת היא מה שלדעתי הופכת את הרשת לפחות אטרקטיבית להזמנה באופן תכוף.
חוויה איומה. לא נזמין מהם שוב לעולם.
האוכל הגיע אחרי כמעט שעה ועשרים דקות, מנות מזעריות, קרות ודוחות למראה. התקשרנו למסעדה ומנהל הסניף ענה לנו בצורה מזלזלת ולא אכפתית. לא התנצל על העיכוב, לא חשב שהם בכלל צריכים להודיע לנו על עיכוב, וסירב להגיב או לפצות אותנו על האוכל הגרוע. דרשנו להחזיר את האוכל ולקבל החזר. רק אחרי כ-5 שעות הגיע שליח לאסוף את האוכל, אך לא הביא לנו אישור על זיכוי מחיר הארוחה, למרות שמנהל הסניף הבטיח לתת לנו אישור כזה. עד עכשיו לא קיבלנו מהם שום אישור או הודעה על זיכוי מחיר הארוחה שלא אכלנו. בסך הכל חוויה גרועה מאוד. לא מומלץ.
  • 2
  • 1

9 סניפים של אגאדיר

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist