Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
6:00 - 23:59
6:00 - 18:00
9:00 - 18:00
צפה בשעות הפעילות

גו אקטיב הינה קבוצת החברות המקצועית והותיקה ביותר בתחום תעשיית הכושר בארץ, הקבוצה הוקמה בשנת 1992 ע"י יורם אילת, M.Sc בפיזיולוגיה של המאמץ, בעל הכשרה בינלאומית בתחום הכושר.במועדוני גו אקטיב תוכלו למצוא את צוות העובדים המקצועי ביותר. כל המדריכים והמאמנים ברשת עוברים את קורסי ההכשרות המתקדמים ביותר באקדמיית LFA - Life Fitness Authority, מאמנים בשיטת Les Mills שעברו הכשרה בינלאומית, והם זמינים למנויי החברה בכל בעיה, בין אם מדובר במאמנים אישיים, מדריכי שטח או סטודיו.מועדוני גו אקטיב מאובזרים בטכנולוגיה המובילה בעולם, המאפשרת בקרה מלאה על רמת ההתמדה של המנויים בפעילות הגופנית, כמות הכניסות למועדונים ומשך השהייה בכל כניסה, וכן מעקב מלא של סוג הפעילות, מאימונים קבוצתיים ועד אימונים אישיים.

עוד פרטים

מידע נוסף על גו אקטיב

אזורי שירות

בת ים

תחומי העסק

מכוני כושר ואימוני כושר גופני

מותגים ורשתות - מכוני כושר ותרבות הגוף

גו אקטיב

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף *9940

פקס 03-5544407

עסק זה נמצא בקניון בת ים

מפה

Navigate
מפת הגעה אל גו אקטיב
נווט

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על גו אקטיב

3.5
ציון כללי 4
מחיר 2.3
זמינות 3.3
שביעות רצון 3.3
שירות 3.7
איכות 3.3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
חבל על הכסף
הדבר היחידי שטוב , זה המיקום. המכשירים כל הזמן שבורים, המתקנים יכולים לעמוד שבועות עד שיתקנו אותם. המאמנים נראים לא כאהשים שעיסוק בספורט זה החיים שלהם. איך בן אדם שלא יכול לבנות את גופו, יכול לייעץ לאנשים אחרים. המאמנים צריכים להיות דוגמא למתאמנים, ולא להפך!!!! השירות זוועה!!!! הייתי יכולה להשלים עם המציאות הזו, עם הייתי משלמת 10ח״ח. המנוי בהחלט לא שווה את הכסף!!!!
מעולה!
אני מנויה במכון כושר הזה, המקום מעולה! הייתי בכמה חדרי כושר לפני כן אך ממנו אני ממש מרוצה. יש הרבה מאמנים שמסתובבים וכל שאלה או סיוע, האווירה מעולה! המחיר קצת יקר אך אני מעדיפה לשלם קצת יותר ולהינות מהמקום שאני נמצאת בו, כנראה שלא סתם לא הסתדרתי בחדרי כושר הקודמים שהייתי בהם. הרבה חוגים ושעות פעילות מאוד נוחות. בקבלה ניתן לקנות אביזרים לכושר הכוללים כפפות, מנעולים ללוקרים, בגדי ספורט ועוד. קניתי כפפות, מאוד מרוצה מהם. איכות מעולה ויחס אישי ואדיב מכל העובדים!
גו אקטיב בת ים
אחרי מספר חדרי כושר בהם ביקרתי אני יכולה לומר שאני מאוד מרוצה מגו אקטיב. המחיר גבוה, אפילו מאודמאוד!, בהשוואה למחירים בשוק ובמיוחד למחירי חדרי כושר בבת ים . מאוד מהנה ללכת לחדר כושר ואפילו יש תוכניות שבסופם צ'ופר כדי לעודד התמדה ולהרים מוטיבציה. במכון יש הרבה תוכניות..הרזיה, אימון אישי ועוד- בתשלום נוסף. יש מגוון רחב של חוגים בשעות מגוונות אשר מרווחים לאורך כל השבוע. מדריכים מצויינים אשר מסבירים ועוזרים במידת הצורך..מקלחות סבירות ונקיות. לוקרים לשימוש יומי בחינם או להשכרה בתשלום. המיקום של החדר כושר מאוד נוח כי הוא נמצא בלב בת ים, בתוך קניון, קל להגיע, קל לחנות.
חדר גושר
החדר כושר בעל הרבה סוגי מכשירים, מכשירים חדישים, הרבה מדריכים. חסרונות: מנוי יקר ועם התחייבות ארוכה, שעות פעילות החוגים קבועה ולא משתנה ולכן יש חוגים שאם אפילו מאוד רוצים לנסות הדבר לא מתאפשר. חייבת למציין לטובה את המדריכים ואת התוכניות אימון שהם בונים. הכל מותאם לבן אדם, לזמן שלו. מהבחינה הזאת היה תענוג.
  • 1

9 סניפים של גו אקטיב

גו אקטיב, ראשון לציון

גלילי ישראל 7, ראשון לציון

*9940 *9940

גו אקטיב, תל אביב

בכור שלום שיטרית 6, תל אביב

*9940 *9940

גו אקטיב, רמת גן

מרכז רפואי שיבא, רמת גן

*9940 *9940

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist