Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
קפה אביחיל - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על קפה אביחיל

אזורי שירות

ירושלים

תחומי העסק

מסעדות איטלקיות

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות

סוגי מטבחים ומאכלים

איטלקי

צמחוני וחלבי

מאפיינים נוספים

כשר

כשר למהדרין

משלוחים - Take Away

נקי מעישון

מתחם ידידותי לילדים

אפשרות ישיבה בחוץ

אינטרנט אלחוטי

אפשרות לאירועים במקום

הזמנת מקום במסעדה אונליין

הופעות אמנים במקום

רומנטי

עוד פרטים

סגנון המסעדה

בר מסעדה

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9367345

טלפון נוסף 02-6782979

פקס 02-6430079

מפה

Navigate
מפת הגעה אל קפה אביחיל
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 9 חוות דעת על קפה אביחיל

3.5
מחיר 3.5
אוכל 4
שירות 4
אוירה/משלוח 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
חביב ונחמד אבל יותר מתאים לקיץ
הגענו בערב קר ולכן הייתה אפשרות לשבת רק בפנים וזה קצת צפוף ויושבים שם אחד ליד השני בקרבה קצת לא נעימה לזרים. האוכל היה טעים-הזמנו פסטה וסלט. הקינוח פאי פקאן היה ממש טוב והמחיר סביר. השירות היה קצת פחות כי המלצר ניסה להתנהג אתנו יותר כמו חברים שלו ופחות לתת שירות מקצועי כמו שצריך
תגובות (1)

קפה אביחיל - תמונה
תגובה של בית העסק

24/01/2016

שלום תמר. תודה רבה על המחמאות. אבקש להתייחס לשני נושאים שהעלית: הצפיפות והשירות. לגבי הצפיפות- צודקת לחלוטין!! ולכן, ב״ה ב1/4/16 אנו עוברים למישכנינו החדש במלחה- רחוב הדישון 21. המקום יהיה הרבה יותר גדול ומרווח, יהיו הרבה יותר מקומות ישיבה ותהיה סגירת חורף גדולה. לגבי השירות- אחד הדברים שמאפיינים אותנו זה המשפחתיות, הקרבה והחמימות. אנחנו רואים בבית הקפה את הבית שלנו, ואת האורחים שמגיעים- כחברים שלנו. אני מתנצלת מראש, אם יחס המלצר פגע ברגשותיכם.
שירות מקסים ולבבי ! מקום מעולה !!!!
לקוחה קבועה !!!!! ובצדק (: יחס מקסים מהצוות! מחויך ונעים ♥ באמת שכיף להיות שם ואפילו להזמין שתיה בבוקר שישי.. כיף !! ממליצה בחום !
צפוף אבל האוכל טעים
היינו חמש בנות והושיבו אותנו על 2 שולחנות פצפונים שבקושי הספיקו להכיל את המנות שהזמנו, האוכל די טעים, והמלצריות סבלניות ונחמדות.
מגוון מקורי של ארוחות בוקר
ביקרתי עם בעלי בקפה אביחיל באיזה בוקר באמצע השבוע, חזרתי מטיפול רפואי והחלתטי להתפנק. יש למקום מגוון רחב ולא אופייני של ארוחות בוקר עם אשראות בינלאומיות. אני הזמנתי בוקר קלאב שמכיל קלאב סנדוויץ עם גבינה מותכת וגבינה צהובה, ביצת עין מעל ורוטב שמנת כלשהו. מאוד נחמד ומגיע עם סלט קטן, קפה ומיץ. המחיר 54 ש"ח, לא הכי זול אבל גם לא נורא. האווירה קצת נובו-רישית כיאה לשחונת מלחה.
פרסום יתר
ביקרנו בבית קפה לאחר שראינו פרסומות על אוטובוסים, הזמנתי ארוחת בוקר שהם מציינים שכדאי לחכות כי זה לוקח זמן, מדובר בפוקאצ'ה, אבל היא היתה קשה מידי, יבש, לא כזה להיט שהיה שווה להתייבש בגללו....ובתוך הבית קפה די צפוף, קשה להכנס עם עגלת תינוק.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist