Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
7 ימים בשבוע
24 שעות ביממה
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על איי.אם.פי.אם AM:PM

אזורי שירות

רמת גן

תחומי העסק

סופרמרקטים, מכולות

מותגים ורשתות - סופרמרקטים

איי.אם.פי.אם AM:PM

זמינות

24 שעות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

פתוח במוצ"ש

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 054-5438139

מפה

Navigate
מפת הגעה אל איי.אם.פי.אם AM:PM
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 8 חוות דעת על איי.אם.פי.אם AM:PM

4
ציון כללי 5
שירות 4.5
זמינות 5
איכות 4.5
שביעות רצון מהמחיר 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
תורים קצרים
יש כמה יתרונות לסניף הזה- המיקום שלו , נוח גם למי שיורד מהאוטובוס הקרוב . חוץ מזה התורים שם תמיד קצרים מה שמקל עליך להכנס ולצאת במהירות .
יבורכו בעלי העסקים הפתוחים בשבת
זה פשוט קרש הצלה בשעת חירום (ואיך היינו אופים לחם בננות בלי שמרים?). המחירים יקרים ויש תורים אבל הזמינות מפצה על זה.
אין על החנויות האלה!
משש מצילות. חנויות קטנות ומלאות בכל טוב. תמיד יש להם הכל. מירקות עד חלב ועד לטיטולים. המחירים מעט גבוהים מכל מקום אחר, אבל זה בטח בגלל שפתוחים בשבת. יש להם מבצעים לפעמים ממש משתלמים. סה"כ מאוד מומלץ, אך לא לבצע קניות גדולות לבית :)
קניה בסופשבוע - אחד הדברים הנוחים ביותר
בסופשבוע יש חניה בשפע מול החנות. יש מבצעים משתלמים למרות שהרבה מוצרים הם לא זולים. היצע הירקות קטן אבל שאר הדברים יש את כל מה שצריך למי שלא הספיק לעשות קניה לסופשבוע. השירות לרוב מהיר.
הנגישות לסניף מאוד נוחה
המחירים לא הכי זולים, אך יש לרשת הרבה יתרונות אחרים. פתוח 24/7 ולכן זה מאוד נגיש ונוח. המיקום שלה מעולה. השירות בסניף מאוד טוב, אווירה שקטנה יחסית. המוצרים באיכות טובה. בעקרון הכל מעולה.
  • 2
  • 1

47 סניפים של איי.אם.פי.אם AM:PM

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist