Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
תום אבטחה בע"מ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
7 ימים בשבוע
24 שעות ביממה
צפה בשעות הפעילות
Coupon

מגיע לך קופון - חודשיים בשרותי מוקד לניסיון חינם

תנאי שימוש - השימוש בקופון בהתאם לתנאים המקובלים בבית העסק. ההטבה תקפה בהצגת הקופון בלבד. דפי זהב אינה נושאת באחריות כלשהי בקשר עם הקופון.

שירותי שמירה ואבטחה 24 שעות ביממה

מחפשים את פתרונות האבטחה האופטימליים בהתאמה מקצועית לצרכים הייחודיים שלכם? תום אבטחה בע"מ לשירותכם! אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מערך פתרונות מקצועי, מתקדם, מקיף ואמין ומספקים את שירותינו באמצעות צוות מומחים האמון על התאמת הפתרון האופטימלי לצרכיו הייחודיים של כל לקוח ולקוח. בין שירותינו המתקדמים: שמירה ואבטחה, סיור ופיקוח, אבטחת אירועים וטיולים, התקנת מערכות אזעקה, שירותי מוקד וסיור ועוד. נשמח לעמוד לשירותכם לשביעות רצונכם המלאה!

עוד פרטים

תחומי שירות

אבטחת אישים שירותי שמירה שירותי שומרים חמושים שירותי שומרים לא חמושים אבטחת מוסדות אבטחת מתקנים אבטחת אירועים שירותי מוקד שירותי סיור ממונע שירותי רפואה ואבטחה בטיולים שירותי אבטחה בקו התפר ובשטחים שירות ביטחוני לעסקים שירות ביטחוני למוסדות שירות ביטחוני לפרטיים ייעוץ ביטחוני ייעוץ ביטחוני בארץ ייעוץ ביטחוני בחו"ל אספקת ציוד מיגון ואבטחה
עוד פרטים

מידע נוסף על תום אבטחה בע"מ

אזורי שירות

אבן יהודה

תחומי העסק

שמירה ואבטחה

תחומי עיסוק נוספים

אבטחת אישים

מאפיינים נוספים

מורשי משרד המשפטים

באישור משטרת ישראל

היתר עבודה באיו"ש

רישיון סחר ממש' התקשורת

אישור המשטרה להפעלת מוקד

אישור חקירות ממש' המשפטים

אספקת לקוחות סמויים

ביטוח אחריות מקצועית

הובלת דברי ערך

התקנת מערכות אש ועשן

התקנת לחצני מצוקה

עוד פרטים

זמינות

24 שעות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

פתוח במוצ"ש

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3224151

טלפון נוסף 09-7661177

פקס 09-7660869

מפה

Navigate
מפת הגעה אל תום אבטחה בע"מ
נווט

יצירת קשר עם תום אבטחה בע"מ

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 8 חוות דעת על תום אבטחה בע"מ

3.5
שירות 3
מחיר 3
עמידה בזמנים 3.5
שביעות רצון 3.5
איכות 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אני מנויה על שירות אבטחה לבית של "תום אבטחה" קיבלתי שירות אדיב מאד, הם עושים את העבודה במיקצועיות ולא עשיתי השוואת מחירים.
פניתי ל"תום אבטחה בע"מ" כי אני מנוי שלהם. זמן התגובה לא מספיק טוב לטעמי זה מאוד קריטי בתחום הזה התגובה של המוקד, מאוד קשה להשיג את המוקד באופן יזום. המחיר לא רלבנטי. פניתי ל"תום אבטחה בע"מ כי הם נמצאים במרחב שלנו.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

05/05/2015

המקרה אינו מוכר לנו. החברה מספקת שירותי מוקד וסיור ליותר מ1000 מנויים אשר כמעט כולם לקוחות וותיקים אשר מחדשים את המנוי מדי שנה. זמן התגובה של המוקד והסיור הינו סביר ותואם את מספר ניידות הסיור אשר אנו מספקים לכלל לקוחותינו במרחב. כלל לקוחותינו מודעים לעובדה כי לעיתים מתקבלות מס' קריאות במוקד והסיירים נדרשים להגיע למספר אירועים בו זמנית. כמו בכל מוקד טלפוני פעיל אשר משרת פניות לקוחות , לא תמיד ניתן לקבל מענה אנושי בו במקום .
פניתי לצורך קבלת שרותי אבטחה לאירוע. שמעתי עליהם מחברים. אנשי מקצוע מעולים, יעילים, אדיבים, מאורגנים,באו בזמן והמחיר סביר ביותר.
באחד הבתים בישוב האזעקה דלקה כמה ימים וביקשתי מהמוקד של הישוב שמישהו יבוא לבדורק את הבית. הגיעו בזמן. המוקדנית הייתה נחמדה, ישר שלחו מישהו והגיעו בזמן. לא יודע להגדיר האם המחיר זול או יקר, אין לי למה להשוות את המחיר. כל היישוב מחוייב לשלם סכום כסף כל חודש.
טיפול לא מספק
האזעקה בביתנו מחוברת למוקד' של תום אבטחה. האזעקה פעלה כשפורצים נכנסו לבית, המוקד התקשר אלינו וביקשנו מהם לשלוח במהירות סייר. אחרי חצי שעה חזרנו הביתה, רכוש רב נגנב והתברר שלא נשלח כלל סייר.
תגובות (2)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

25/06/2013

מצער לשמוע שפרצו לבית ובוודאי אם מדובר בלקוח החברה. המקרה אינו מוכר לנו .המוקד מקפיד לשלוח סייר בכל היתכנות לפריצה או עבירת רכוש וכמובן שיש בידינו האמצעים הטכנולוגיים לתיעוד הגעת הסייר למקום. פעמים רבות מגיע סייר לאתר ולא מזהה סימנים אשר יש בהם להצביע על פריצה , מדווח למוקד ועוזב את המקום . כאמור , אין בידינו את פרטי המקרה המדוייקים ( תאריך , שעה , רחוב וכיו"ב)ולכן אין ביכולתינו להתייחס באופן ספציפי לטענות אשר הועלו .

מיכל - תמונה
תגובה של מיכל

25/06/2013

תאריך הארוע: 20.6 בשעה 9:25 . תשאל את הסייר ויקי שהגיע רבע שעה אחרינו.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist