Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
11:00 - 0:00
11:00 - שעה לפני כניסת שבת
שעה אחרי צאת שבת - 0:00
צפה בשעות הפעילות

פיצה עגבנייה כשרה למהדרין,נוסדה ברחוב שנקין בתל אביב ב 1999 במרכז השוקק והבוהמי של העיר. "עגבניה" הביאה את הבשורה של הפיצה הדקה והייתה חלוצת פיצות האיכות בישראל. עשויה בסגנון איטלקי: רוטב עגבניות טרי, גבינת מוצרלה איכותית ומגוון תוספות. הרשת ידועה בזכות הפיצה הדקה שלה שעשויה כולה מחומרים טבעיים טריים בלבד. מאז ועד היום, גם כשהרשת מונה 24 סניפים, הבצק הטרי נעשה מידי יום ביומו.
איכות וטריות היא מילת המפתח: הבצק הטרי והפריך, דק כמובן, עשוי מתערובת הקמחים הייחודית של הרשת, גבינת המוצרלה היא האיכותית ביותר (100% חלב), ורוטב העגבניות הטעים במיוחד. שמן הזית ממנו עשויים הבצק והרוטב, נמסק במיוחד עבור הרשת כל אלה מתאחדים לכדי פיצה איכותית וטעימה הנאפית בתנורי האבן לעיני הלקוח.
מאפיין נוסף, הוא הגודל של הפיצה. המגש של עגבניה הוא בגודל XL וכך גם הנגזרת של המנה האישית שהינה רבע מגש, (2 משולשים= מנה כפולה) דבר המאפשר לסועדים לקבל תמורה גבוהה ביחס למחיר.
האווירה הישראלית החמה בסניפים הפכה לסימן ההיכר של הרשת: השירות הלבבי, המוסיקה השמחה, המטבח הפתוח ותנורי האבן כל אלה עושים כל סניף של עגבניה, למקום אינטימי, משפחתי, טעים וריחני, שילוב נהדר של איטלקי ישראלי.

עוד פרטים

תחומי שירות

פיצות מיוחדות פיצריה מסעדה פיצות מקמח מלא

מידע נוסף על פיצה עגבניה

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

פיצריות

תחומי עיסוק נוספים

מזון מהיר

מאפיינים נוספים

פיצות מבצק דק במיוחד

אפשרות ישיבה במקום

אפשרות לימי הולדת במקום

זמינות

עסק שומר שבת

פתוח בשישי

מותגים ורשתות - פיצריות

פיצה עגבניה

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9439228

טלפון נוסף 03-5299890

מפה

Navigate
מפת הגעה אל פיצה עגבניה
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 8 חוות דעת על פיצה עגבניה

4.5
ציון כללי 5
מחיר 3
זמינות 5
שביעות רצון 4.5
שירות 4.5
איכות 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פיצה עגבניה באבן גבירול תל אביב - לא ממש איטלקית ביתית
בצהריי יום הראשון בשבוע, עצרתי לארוחה "קלילה" בעגבניה באבן גבירול 88, ת"א. הזמנתי שתי מנות אישיות משולש (רבע מגש) פיצה רגיל ומשולש (רבע מגש) פיצה עם תוספת זיתים. הבצק דק אבל לאחר בקשה לפיצה חמה, הבצק קשה וחרוך. ההמתנה הייתה קצרה והישיבה בשולחן אפשרית רק בחוץ (במדרכה). החוויה מהפיצה הייתה לאכול "חטיף" ולא ממש פיצה איטלקית ביתית. היה נחמד להפסקת "פיקניק" ולא יותר מכך.
הזמנתי פיצה. שירות מהיר, טוב, פיצה טובה\, מחיר משתלם, בחנתי הצעות ובחרתי בהם כי הכי טעים שם ומוכרים פיצה עם כוסמין
פניתי להזמין פיצה , פיצה מצויינת השליח הגיע מהר, הגעתי אליהם דרך האתר
פיצה ממש טעימה - אך יקרה ולא משביעה
הפיצה עשוייה מבצק דק דק, לכן היא כל כך טעימה. אבל היא גם לא השביעה אותי כלל. המחיר שלה מאד יקר (22 ש"ח למשולש).
רצית לאכול פיצה, הפיצה טובה רק לא ממש משביע והמחיר יקר מידי לטעמי
  • 2
  • 1

12 סניפים של פיצה עגבניה

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist