Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
בליקר בייקרי - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על בליקר בייקרי

אזורי שירות

כפר סבא

תחומי העסק

בתי קפה

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות צמחוניות וטבעוניות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9442554

טלפון נוסף 09-9545365

עסק זה נמצא במתחם G כפר סבא

מפה

Navigate
מפת הגעה אל בליקר בייקרי
נווט

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על בליקר בייקרי

4
מחיר 3
אוכל 4
שירות 4
אוירה/משלוח 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אוירה אירופאית נעימה ושירות טוב
ראשית כל נעים להיכנס למקום בשל העיצוב הנעים ובעל טוב הטעם שלו. התפריט עצמו יחסית מגוון, אין פרישייק וזה קצת חסר. האוכל ברמה טובה בעיניי, לא מצויינת.
תמיד נהנת
בשעת ערב, שהיום קרב לסיומו קבענו להיפגש לארוחה קלה. מיד קיבלו אותנו בחיוך ובאדיבות, כל הזמן עם עיניים עלינו ובכלל על היושבים, שירות מהיר ואוכל מעולה. הדלת כניסה מקרינה על כל היושבים, והיה קריר... המחיר טיפונת גבוהה, אני מעדיפה לשלם ולהינות.
ביקור בבית הקפה האהוב עלי :)
כשהגעתי עם 2 חברות לבליקר במוצ"ש, בכלל לא התכוונתי לאכול. אבל כשראיתי את כל האוכל מסביבי לא התאפקתי והזמנתי רביולי בטטה ברוטב שום ועגבניות והיה ממש טעים! השירות, כמו תמיד, מצוין. המלצריות נחמדות ואדיבות (אפילו שהיינו לקוחות עם המון דרישות). לקינוח הזמנו קפה וסופלה שוקולד. היה מעולה!!! המחיר, מה לעשות, קצת יקר. אבל היה שווה את זה.
בית קפה בליקרי בקניון G בכפר סבא
בחרנו לאכול ארוחת צהריים מאוחרת בבית הקפה הממוקם בתוך מרכז הקניות G. על מציאת חניה לא אאריך במילים רק אומר שהדבר דורש מעט זמן. האוכל היה טעים וגודל המנות מספק והותר. הבעיה היתה עם חרק מעופף טורדני שלא הפסיק להציק לנו ולנסות להתיישב לנו על האוכל. בצוות לא שמו לב למלחמתנו בחרק (או אולי התעלמו). אנחנו על דעת עצמנו העברנו את המנות לשולחן הסמוך בתקווה להיפטר מהחרק אך לשווא. כמובן שמדובר במקרה פרטני ואני מניחה שאין באופן קבע חרק שמציק לכל סועד בבית הקפה אבל, עצם העובדה שאף מלצרית לא שמה לב ובאה לעזרתנו בזמן שהעברנו את הכל משולחן אחד לאחר היתה לא נעימה.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist