הכנסתי לתיקון את הפלאפון שלי מסוג אייפון 5 בשל בעיה במצלמה, סידרו לי את המצלמה ויומיים לאחר מכן גיליתי כי הפלאש במצלמה לא עובד. פניתי אליהם בשנית ולאחר שהם סידרו לי את הפלאש חזרתי לביתי וגיליתי כי הפלאפון אינו מטעין. חזרתי לחנות בפעם השלישית ונאמר לי כי השקע טעינה רופף. תיקנו לי את השקע טעינה ושבועיים לאחר מכן הופעה לי אותה בעיה ושוב, פניתי אליהם בפעם הרביעית אך הפעם נמסר לי כי אין שום קשר בין התיקון של המצלמה ושל השקע טעינה (שהם גרמו לבעיה הזו) וכי הם לא לוקחים אחריות. נמסר לי כי עלות התיקון הינו 500 ש"ח.
שורה תחתונה-טכנאים לא מקצועיים, שירות לא טוב, זלזול בזמן של הלקוח (4 פעמים הגעתי לחנות בשל בעיות שהם גרמו ואפילו לא פיצו אותי על אובדן הזמן והכסף שהפסדתי).
נאמר ללקוח במפורש שהבעיה היא ברכיב אלקטרוני שקשור לטעינה ולא השקע טעינה כפי שהוא מציג. התקלה מאוד שכיחה באייפון 5 ואף יש על תקלה זו recall בחברת apple.
הגורם לתקלה זו הוא שימוש במטענים לא מקוריים.
המכשיר ( אייפון 4) שלי נרטב מעט ממים שהיו בשקית, עדיין עבד לסירוגין. לא רציתי לקחת סיכונים ולייבש אותו עם מייבש. הפקדתי אותו במעבדה. הם טענו שיש להחליף את שקע הטעינה, פקד אמצעי וכפתור הדלקה בעלות של 550 שקלים. מאחר ששילמתי על "ניקוי קורוזיה" - אין קורוזיה במכשיר שזה עתה נרטב.. הסכמתי. קיבלתי את המכשיר באותו יום. כאשר חלק קטן אך משמעותי ממסך הנגיעה לא עובד (לא ניתן לשלוח הודעות) . יניב אמר שהוא הוציא את המכשיר תקין לחלוטין וגרם לי להישמע שקרן, לכאורה שהטאץ היה לא תקין עוד לפני התקלה האחרונה. כשניסיתי להוכיח שהתקלה חדשה - פשוט ע"י הצגת הודעות לפני מועד התיקון, שלומי הבעלים טען שהמכשיר אכן יצא תקין ואלו תופעות של מכשיר שנרטב... סיפרתי את הסיפור לידידה שלי תושבת רמת השרון ולא הופתעתי שגם היא חוותה חוויה לא נעימה מהמעבדה הזאת ( החליפו לה שקע טעינה, ולבסוף היא גילתה שהמטען לא היה תקין)
יש להבין שמכשיר חשמלי דולק שנכנס לתוך מים צפוי לתופעות של קצרים חשמליים מיידיים ותופעות שיופיעו בשלב מאוחר יותר.
הלקוח הגיע לאחר שמכשירו נפל לתוך מים, הוצע ללקוח לבצע ניקוי קורוזיה בעלות של 150 שח שרק לאחריה נוכל לאבחן האם יש תקלות נוספות.
לאחר ניקוי קורוזיה התגלו כשלים בשלושה רכיבים שונים שהם: שקע טעינה, פלט כבל הדלקה ופלט כבל ווליום רטט.
ניתנה ללקוח הצעת מחיר כוללת לתיקון המכשיר בסך 550 שח לאחר שזכה להנחה משמעותית והלקוח אישר לתקן.
המכשיר תוקן ויצא מהמעבדה תקין לחלוטין ואף אמרנו שיש אחריות על התיקון לגבי רכיבים שהחלפנו.
לאחר מספר ימים הגיע הלקוח וטען שהמסך שלו לא עובד כראוי וניסה להטיל את האשמה על המעבדה. הוסבר לו כי האחריות על תיקון המכשיר היא אך ורק על מה שתוקן ולא על מה שלא תוקן או הוחלף וזהו נזק מושהה כתוצאה מכך שהמכשיר נפל למים.
כמה תיקונים לתגובה של סל מי סל - המכשיר לא נפל למים אלא היה בתוך שקית עם מעט מים. דבר שני - עבדתי בשירות הטכני של חברה סלולרית במשך שנתיים. אין קורוזיה למכשיר שזה עתה נרטב. הייבוש עלה לי 150 ש"ח דבר שמסתבר שהרבה מעבדות אחרות היו עושות ללא עלות במסגרת בדיקה ללא עלות. דבר שלישי: המחיר שהוצע לפני התיקון היה 550 שקלים ולא הוזכרה שום הנחה. דבר רביעי: חלק קטן אבל משמעותי של הטאצ' לא עובד. הם לא בדקו את הטאץ כמו שצריך. לא באתי למעבדה אחרי כמה ימים אלא התקשרתי . תלונה הוגשה למועצה להגנת הצרכן. אני מוכן להיבדק בפוליגרף ולשלם על תוצאות הבדיקה אם אמצא דובר שקר.
חווית הלקוח שלי: באתי לחנות זו הפעם השנייה לאחר ששדרגתי בה את גרסת ההפעלה באייפון שלי ובאופן מפתיע נק' הגישה במכשיר הפסיקה לפעול. את הגעתי תיאמתי עם שלומי, מנהל החנות, אך בבואי נתקלתי ביניב, מנהל אחר אשר סירב בתוקף לטפל במכשיר שלי, דיבר איתי בצורה גסה ואף הפליג בכך שגירש אותי מהחנות באיומים אלימים לאחר שאני איימתי שאפנה לבית משפט בשל עוגמת הנפש שנגרמה לי. אני מרגיש חובה לציין את האירוע המבזה הנ"ל בפני קהל הלקוחות. שלומי - לתשומת לבך.
24/05/2015