Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ד'
יום ה'
יום ו'
יום שבת
10:00 - 21:00
10:00 - 23:59
9:00 - 15:00
19:30 - 23:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על איקאה IKEA

אזורי שירות

ראשון לציון

תחומי העסק

רהיטים

זמינות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

פתוח במוצ"ש

מותגים ורשתות - רהיטים

איקאה

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 09-8928888

פקס 09-8855054

מפה

Navigate
מפת הגעה אל איקאה IKEA
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 75 חוות דעת על איקאה IKEA

4
ציון כללי 4
שירות 4.2
מחיר 4.1
זמינות 4.4
שביעות רצון 4.1
שירות 3.8
איכות 4.1
שביעות רצון מהמחיר 4.4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
קניתי מעמד כלים לתלייה. לא הצלחתי להבין את ההוראות והחלטתי להתקשר - כפי שמופיע בעלון שלהם כדי לקבל עזרה. (עד עכשיו תמיד הסתדרתי לבד). ענתה לי גל ואמרה שאין עזרה טלפונית בהרכבות שקשורות למטבח. אם כך, אמרתי, למה מצוין בעלון הרכבה שניתן לקבל סיוע מכם? היא הלכה להתייעץ וחזרה עם אותה תשובה כנ"ל. אמרתי שהיא לא עונה לשאלה ואני מבקשת לדבר עם מח' תלונות על הטעיה. שוב הלכה להתייעץ וחזרה פעם שלישות על אותה תשובה ובלי לתת לי הפניה לתלונות הציבור שלהם. זה שירות לקוחות?
קניתי בחנות ראשון לציון. בהעמסת הסחורה פירקתי את המדף אחורי של הרכב (שעולה כמה אלפי שקלים) כדי להעמיס, ושכחתי את המדף בחניון. למחרת התקשרתי ושירות לקוחות לא עונים בטלפון בנושא זה. התכתבתי עם שירות לקוחות בווטסאפ והתחננתי שייתנו לי את מספר הטלפון של הסניף בראשון לדבר ישירות עם הסניף. בשום אופן לא הסכימו לתת לי טלפון של סניף ראשון לציון ורק ענו לי שוב ושוב שהמדף של הרכב שלי לא נמצא ושאם אני רוצה אני יכול להגיע בעצמי לסניף לחפש. אני גר מרחק שעתיים נסיעה !!! ואין היגיון שלא נותנים את מספר הטלפון של סניף ראשון לציון שאדבר איתם ישירות לפני שאסע לשם שעתיים כל כיוון! שירות לקוחות אטום ולא מתחשב.
קל ונוח לאתר ולקנות מוצרים, בדקתי מראש באתר אילו בדיוק אני רוצה ופשוט שלפתי בחנות לפי מק"ט
טוב
מקום ענק שווה ביותר מלא דברים ממליצה למי שעובר דירה וגם סתם סיבוב
התנהלות לא תקינה
אתם מפרסמים שיש הבאתר אפשרות לקביעת תור אבל בעצם אין . ובנוסף היינו פעם באנו מירושלים ונאמר לנו שסגור למרות ששעות הפעילות בהקלטה אמרו שפתוח בקיצור שירות לא משהו.

4 סניפים של איקאה IKEA

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist