Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
7 ימים בשבוע
7:00 - 23:30
צפה בשעות הפעילות

בר גוריון היא מסעדה תל אביבית "ציונית" שפונה למכנה המשותף הרחב ביותר. בבר גוריון תמצאו תפריט עשיר במיוחד, הנחלק לשני תפריטים. תפריט הבוקר כולל מגוון ארוחות בוקר, סלטים, שקשוקות, טוסטים, פוקאצ'ות ועוד. בתפריט הערב תמצאו מנות ראשונות מפתיעות, מרקים, סלטים, מנות בשריות, מוקפצים, פסטות, אלכוהול ועוד. בכל אחד מהמקרים שומרת המסעדה על תמחור אטרקטיבי מאד, הנמוך בהרבה ממה שאנחנו רגילים אליו. אתם מוזמנים לשבת במסעדה, הנמצאת במיקום אידיאלי בתל אביב, או להזמין משלוח שיביא את האוכל שלה עד לפתח הבית או המשרד שלכם.

עוד פרטים

מידע נוסף על בר גוריון

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

מסעדות

סוג המסעדה

בתי קפה

תחומי עיסוק נוספים

בתי קפה

סגנון המסעדה

בר מסעדה

סנדוויץ' בר

מאפיינים נוספים

משלוחי אוכל

אפשרות ישיבה בחוץ

מתחם ידידותי לילדים

אינטרנט אלחוטי

הופעות אמנים במקום

נקי מעישון

ארוחות בוקר

עוד פרטים

מותגים ורשתות - מסעדות

בר גוריון

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9426752

טלפון נוסף 053-4362854

טלפון נוסף 03-5246473

פקס 03-5246473

מפה

Navigate
מפת הגעה אל בר גוריון
נווט

וידאו ותמונות של בר גוריון

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 18 חוות דעת על בר גוריון

4
ציון כללי 4.5
שירות 3.5
אוכל 3.5
אווירה 4
שביעות רצון מהמחיר 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
נהדר
אדל המלצרית נהדרת. אוכל חם וטעים. שניצל דק וענק טעים בטרוף. רביולי בטטה מהמם. מחירים סבירים ביותר.
טוב מאד
אוכל טעים מוגש חם מאד .זה חשוב. שירות בסדר גמור ומחירים שווים .
אחלה מסעדה
הגעתי לארוחת ערב, נעים לשבת במסעדה שירות טוב סלט השוק היה מעולה, מההמבורגר קצת פחות התלהבתי אבל בסך הכל תמורה נאותה למחיר. היה ברור שאחזור.
עונה על הציפיות
בסך הכל אוכל טעים ומחירים מאוד הוגנים, בעיקר כשמדובר באזור הזה של תל אביב
סוף סוף
בדיוק אני ובן זוגי התבכיינו בנינו על ההוצאות הכרוחות בלאכול ארוחה פשוטה בתל אביב היקרנית. וגילינו לשמחתינו את בר גוריון קרוב כל כך לביתנו. בר גוריון הוא לא עוד מסעדה פלצנית שיוצאים ממנה רעבים ומרוששים. מהסוג הזה יש לנו מספיק בתל אביב.. האוכל סבבה לגמרי,המנות גדולות ונדיבות. הפוקצ'ה הייתה טעימה. הזמנו שתייה, שתי מנות ראשונות ושתי עיקריות ושילמנו מחיר מנה יקרה אחת אם היינו הולכים למסעדה אחרת.. אני רוצה לציין לטובה את השירות. שמנו לב שהמלצרית כל הזמן עמדה והשקיפה על השולחנות במטרה להיות זמינה ללקוחות. בהרבה מקומות המלצרים פשוט נמלטים מהשטח בכל הזדמנות שיש להם.. כל פעם שהושטנו יד אחת המלצריות מיד ניגשה והשארנו טיפ נדיב בהתאם. חשוב לחזק מקומות כאלה. שלא עושקים את הלקוחות "כי זה תל אביב" ומציעים ארוחה יותר מסבירה במחיר הוגן. אני ממליצה!
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist