חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
תובל
23/03/2017
4.8
פניתי לבית העסק לצורך קניית מדרסים. קיבלתי שירות אדיב מאוד. מאוד מרוצה. קיבלתי את המדרסים בזמן. שילמתי מחיר סביר - בהתאם לאיכות המוצר. קיבלתי המלצות חמות על בית העסק מהרבה מאוד אנשים.
רוצה לשתף בחוויית שירות שלילית שעברתי ב"פשוט ללכת" באבן-יהודה.
מהרגע הראשון היחס היה קר ומתנשא, בייחוד כאשר עמדתי על קבלת המדרס הסטנדרטי בהתאמה הרגיל של מבוטחי מכבי אותו אני מחדש מדי שנה באופן קבוע כבר לפחות 5 שנים.
מהרגע בו הבינו בעלי העסק כי אני מעוניין במדרס הסטנדרטי שעלותו 100 ש"ח לא פסקו לנסות לשכנע אותי לעשות מדרס יקר יותר, ואף אמרו כי לקוחות רבים אינם מרוצים מהמדרס הסטנדרטי של מכבי.
ההמתנות בחנות ארוכות מעבר לכל גבול סביר וגם ניהול הזמן לוקה בחסר, בפעם השנייה שהגעתי על מנת לערוך את ההתאמה למדרס נקבעה לי פגישה ל 18:30, בפועל התחילו לטפל בי רק בשעה 19:00, לאחר ישיבה ממושכת של כחצי שעה על הכסא אצלהם.
בסופו של יום סופק לי מדרס נחות ששונה מהותית ברמת הקשיחות ובמספר השכבות המקובלות שהרכיבו את כל 5 זוגות המדרסים שקיבלתי עד היום ושלא היו איתם שום בעיות, לאחר שימוש ראשוני במדרסים חזרו לי כאבי הברכיים שלא שמעתי מהם שנים רבות, לסיכום ביטלתי את העסקה וכספי הוחזר לי (כ-100 ש"ח). לסיכום, לא הייתי ממליץ.
במעמד ביטול העסקה החזרתי להם את המדרסים וגם את החשבונית/קבלה לפיכך אני לא מצרף תיעוד מסמכים.
אין לנו אלא להצטער על תחושותיו הסובייקטיביות של הלקוח.
בניגוד למקובל לגבי מדרסי מכבי הלקוח עבר בדיקה שארכה כחצי שעה ובסופה קיבל המלצה על סמך ממצאי הבדיקה. בקשתו לקבל "מדרס מכבי" כובדה ללא כל ויכוח. בקשתו להחזיר את המוצר גם היא כובדה במקום וכספו הוחזר מייד. אנו מתנצלים על ההמתנות אך אלה נובעים לעתים מהתארכות הטיפול בלקוחות קודמים. אלפי לקוחותינו המרוצים מעידים בכתב ובע"פ על שירות חם סבלני ומסור . שוב אנו מצטערים על שמר שרון התאכזב.
20/04/2017