Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
כוכב נולד - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על כוכב נולד

אזורי שירות

באר שבע

תחומי העסק

ציוד לתינוקות

תחומי עיסוק נוספים

הריון ולידה

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 08-9932267

מפה

Navigate
מפת הגעה אל כוכב נולד
נווט

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על כוכב נולד

4
מחיר 4.5
זמינות 4
שביעות רצון 3.5
שירות 3.5
איכות 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פניתי אל בית העסק בשביל לרכוש עגלות. השירות שקיבלתי היה מצויין, מהיר ויעיל. ההספקה הייתה בזמן ובמחיר זול. בחנתי עוד הצעות ופניתי אליהם בגלל המחיר הזול.
אדיבים, שירותיים, מחיר מעולה. ממש הפתיעו :)
ביקשתי לבצע הזמנת צעצועים דרך האתר, התקשרתי לערוך בירור לגבי אחד הצעצועים. במסגרת הבירור, הסבירו שמגיע לי שליח בעלות מופחתת, מה שלא ידעתי והם לא היו חייבים לציין שכן הייתי ערוכה לשלם את המחיר המלא. השירות היה אדיב, מקצועי, נעים ומפתיע והצעצועים הגיעו במהירות ארוזים בקרטון, שהגן עליהם מפני מעיכה / שברים / נזק. ממש היינו מרוצים עד הגג!
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

01/03/2016

תודה רבה על הפירגון זה כיף לשמוע
לא מכבדים זיכויים
לפני 4 ימים קניתי 2 כיסאות בטיחות לרכב, אחרי שהרכבתי, שילמתי, ראיתי שכיסא אחד לא מתאים, החלפתי במקום, לא נסעתי משם(!) המוכרת הוציאה לי זיכוי ובגלל שהייתי עם תינוקת בוכה הביאה לי את הזיכוי לרכב, הניחה אותו על המושב הקידמי והלכה. הזיכוי אולי נפל או עף החוצה, בבית לא מצאתי אותו. התקשרתי להסביר מה קרה, וענו לי בטלפון: מצטערת חמודה, זיכוי זה אחריות של הלקוח. זה לא חוקי. ראו הוזהרתם!!!
תגובות (2)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

18/11/2013

1. דין זיכוי כדין כסף אם היה אובד לה העודף שהוחזר לה גם אותו היא הייתה דורשת. 2. זה מדהים איך גברים מתהפכים שהתשובה לא מוצאת חן העובדת יצאה מהחנות על מנת להקל על הלקוחה כי התינוק בכה ולפי התיאור של הלקוחה במקום להעריך את זה ״העובדת יצאה לרכב הניחה והלכה״ טוב שלה רשמה שהעובדת זרקה מהחלון את הזיכוי. סוף דבר מה שברצוננו להדגיש שתשובה לא מתאימה למישהו גם דבר טוב הופך לרע אנו שמים בראש את השרות ויש מצבים שאין להם פתרון בידקו בחנויות אחרות ותראו שלא ניתן לשחזר זיכוי זה כמו כסף לכל דבר. תודה ושיהיה שבוע טוב.

 - תמונה
תגובה של בית העסק

19/11/2013

ובברור יותר מעמיק העובדת שאלה את הקונה אם תרצה זיכוי כספי. והלקוח ה׳ אמרה לא שתוציא זיכוי לקניות בחנות. והעובדת יצאה והביאה את הזיכוי לרכב על מנת להקל על הקונה שהייתה עם התינוקת.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist