מידע נוסף על יסמין
אזורי שירות
ראשון לציון
תחומי העסק
חנויות בגדים
תחומי עיסוק נוספים
יצרני אופנה ויבואנים
מספרי טלפון נוספים
טלפון נוסף 03-7165622
עסק זה נמצא במתחם G סינמה סיטי ראשון לציון
מפה
מציג 1-2 חוות דעת מתוך 2 חוות דעת על יסמין
1
דירוג כללי
Sharon
10/04/2014
1.5
אין עם מי לדבר ברשת יסמין
בחורף קניתי סוודר ביסמין שהתגלה כפגום לאחר שתי לבישות. חזרתי לחנות ולקחו את הסוודר לבדיקה ולאחר שבועיים טענו שהסוודר בסדר למרות שהוא נראה היה נורא. כשבקשתי את שרות הלקוחות לא התאפשר לי לקבל את הטלפון של אבי בעל החנות.
נשארתי עם סוודר פגום שעלה סכום לא מבוטל של כסף ובלי מענה!!!
אבי, אם חשוב לך לשמור על לקוחותיך רצוי שתיתן מענה מיידי ומועיל. לא ניתן להשיגך טלפונית, ישנה הרגשה של התחמקות, (למשרדי הממשלה קל לפנות יותר). שרות לקוחות נוראי. כרגע הפסדת אותי כלקוחה ועד רבות כמוני.
דדה
15/07/2012
1
זוג נעליים עם פגם - והרבה מאוד תסכול!
שלום לכם,
בראש ובראשונה אומר כי חרף בקשות חוזרות ונשנות שלי לבעל החנות ולמועצה לצרכנות, אין לי כל הוכחת קניית.
ביתי בת ה-12 קנתה לי זוג נעלי מוקסין כמתנת יום הולדת, ושילמה מדמי הכיס שלה במזומן 299 ש"ח (ולא טרחה לבקש חשבונית).
לאחר כשבוע חזרתי לחנות עם תלונה על פפיון העור שעומד על קוצו ואוטוטו עומד להיתלש. המוכרת הגב' יולי אכן אישרה שמדובר בפגם, ואף אמרה שסביר להניח שיחליפו לי זוג נעליים, מאחר ועושה רושם שלא ניתן לתקן. ברור לכל המתבונן שזה לא פגם כתוצאה מהליכה, הרי נעלתי את הנעל בסה"כ כשעה עד שהרגל תתרגל, זה פגם בייצור מהמפעל.
לאחר כ-3 שבועות לערך, הושבה אלי כשהיא לא תוקנה כלל. כשהבעתי השתוממותי ושביקשתי ממוכרת החנות (הגב' יולי) לברר את הנושא, היא התקשרה לבעל החנות (מר אבי) ואישרה בפניו כי הנעל כלל לא תוקנה, ושאלה מה ניתן לעשות... מרגע זה בעצם התחלתי מסע של התעלמות מוחלטת מצד אבי בעל החנות, וחוסר רצון לסייע ולעזור. הוא סירב בכל תוקף לשוחח עימי טלפונית, והמקסימום שהיה מוכן לעשות, זה לתת לי את מספר הטלפון של ספק הנעליים ש"אשבור איתו את הראש."
כשביקשתי חשבונית קניה – נעניתי בשלילה ע"י המוכרת יולי, בטענה שאינה יודעת כיצד משחזרים חשבונית, כשביקשתי את השם המלא של אבי וכיצד אני יכולה ליצור עימו קשר – הדפה אותי בביטול בטענה ש"אסור לה למסור ללקוחות", כששאלתי אם הוא מוכן להתקשר איתי, השיבה, שאינו מוכן לשוחח איתי, כשביקשתי מספר ח.פ. או מספר עוסק מורשה של העסק – אמרה שאין לה, ואין לה היכן לברר.
כל ניסיונותיי להגיע למר אבי הנכבד בכדי לפתור את הסוגיה הזו עלו בתוהו. במאמר מוסגר אומר כי ניסיתי לקחת הנעל לתיקון אצל סנדלר, וזה אמר שאין איך לתקן, זה "פאק בייצור".
אפילו פנייתי למועצה לצרכנות, לא עזרה לי. מר אבי הנכבד דאג לכתוב להם כי לפנים משורת הדין הנעל תוקנה, ומאחר וזה לא לשביעות רצוני, אין ביכולתו לעשות כלום.
אני, העובדת יולי ומר אבי הנכבד יודעים בוודאות כי הנעל מעולם לא תוקנה. היא שוכבת בקופסת הנעליים מחודש מרץ ופיתרון אין.
אין לי ספק שביתי בת ה-12 עברה שיעור נהדר בצרכנות בזכות מר אבי מנהל חנות יסמין בסינמה סיטי בראשל"צ... העובדה כי לא ידעה שיש לבדוק את טיב ואיכות המוצר טרם קנייתו וכי צריך לדרוש חשבונית, "עלתה לה ביוקר", ומבחינתה המתנה שקנתה לי ליום הולדתי הוחמצה בגדול!!!
צר לי על מר אבי, שמשחק משחק מסחרי על גבה של ילדה בת 12, בטוחה אני שאם היה טורח להחליף זוג נעליים זה או לחילופין לזיכוי, הרי שלא היה "יורד מנכסיו" והיה משאיר לי ולביתי כלקוחות "טעם טוב".
- 1
21/11/2012