Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בחיפה
עו"ד יוליה קליס בחיפה

הבנקים 3, חיפה

(0)
077-3164705 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
פוליטי רינה-משרד עורכי דין וגישור בחיפה

שד' הפלי"ם 15, חיפה

(33)
072-3291407 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
עו"ד ומגשרת ענבל כספי-גאון בחיפה

אח"י אילת 9, קריית חיים חיפה

(32)
072-3234813 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על עו"ד ומגשר מאיר אזוט (לידן)

אזורי שירות

חיפה

תחומי העסק

עורכי דין

תחומי עיסוק נוספים

עו"ד דיני משפחה וירושה

עורכי דין - דיני מקרקעין

התמחויות והכשרות נוספות

מגשר/ת מוסמכ/ת

פעילות ציבורית התנדבותית

מגשר/ת מוסמכ/ת

הגשת ערעורים

ליטיגציה

ייצוג בבית משפט עליון

ייצוג בבית משפט מחוזי

ייצוג בבית משפט שלום

ייצוג בבית משפט לענייני משפחה

ייצוג בבית דין רבני

ייצוג בבית דין לעבודה

ייצוג בבית דין לתעבורה

ייצוג בהוצל"פ

עוד פרטים

נותן השירות

עורך דין עצמאי

משרד עורכי דין

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3262119

טלפון נוסף 04-8526555

פקס 04-8526565

מפה

Navigate
מפת הגעה אל עו"ד ומגשר מאיר אזוט (לידן)
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על עו"ד ומגשר מאיר אזוט (לידן)

5
ציון כללי 5
שירות 5
זמינות 5
אדיבות והקשבה 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אדיב שירותי ומקצועי
עורך דין אזוט ייצג אותי בתיק גירושין מורכב על הצד הטוב ביותר, לאורך כל התהליך היה זמין וקשוב , וכמובן בפן המקצועי שלט בחומר בצורה מדהימה ובסופו של יום ההליך הסתיים בהצלחה רבה!
תגובות (1)

עו"ד ומגשר מאיר אזוט (לידן) - תמונה
תגובה של בית העסק

18/06/2018

תודה רבה נורית על המילים החמות ובהצלחה בהמשך...
עורך דין מקצועי זמין קשוב
אני איש הייטק נשוי עם 3 ילדים קטנים ולאחר הבנה כי נישואיי כושלים הגעתי למסקנה שאין מנוס מלהתחיל הליכי גירושין ולהקדים את אשתי .. הגעתי לעורך דין מאיר אזוט לאחר שקיבלתי המלצה מידידה שהתגרשה אצלו והמליצה בחום רב.. במפגש הראשון מצאתי עו"ד שהוא מאוד סימפטי, קשוב, אמפטי , מקצועי ויצירתי והבנתי מיד שהגעתי למקום הנכון ... עו"ד אזוט ליווה אותי בכל ההליכים הן בבית המשפט והן בבית הדין הרבני , תמיד היה זמין עבורי, נלחם כמו אריה בשבילי ועל כך אני מודה לו מאוד .. ממליץ עליו בחום ..
שירות מקצועי איכותי ואדיב
הגעתי לעו"ד אזוט בהמלצה של חברה כדי שיטפל בתיק הגרושין שלי, תהליך גרושין הינו סבל קשה מנשוא , מצב בו הרצפה נשמטת מתחת לרגליים וכל היציבות בחיים מאבדת איזון. עו"ד אזוט בסובלנות אדירה הסביר לי את התהליך בצורה מקצועית ואדיבה ובנה לי את הביטחון מחדש שאיבדתי מנסיון עם עו"ד אחר שטיפל בתיק והרגשתי שאני בידיים טובות. במשך שנה הוא ניהל את הדיונים בבתי המשפט, עמד על זכויותיי ופסק הדין שהתקבל היה בדיוק המטרות שאליהם כיוונו. להצלחה בחלטה זו תהיה השפעה משמעותית לעתידי ועתיד ילדיי, אני מאוד שמח ומרוצה מהטיפול המקצועי וממליץ בחום על ייצוגו. תודה לך , יישר כוח ניקו עבאדי.
עורך דין תותח!
כשהגעתי בפעם ראשונה למאיר בהמלצה הייתי מודאג ומוטרד מסטואציה שהייתה לי בחיים. קיבלתי תשומת לב, ויחס עם סובלנות רבה, שירות אדיב מאוד - מה שגרם לי להירגע. בכל המהלך של עניין משפטי קיבלתי יחס מסור והכל בזמן!! הרגשתי ביטחון רב בכל מה שהתרחש! נתת לי הרגשה של רוגע ,ושאתה יודע בדיוק מה לעשות!! כשהגנו לשלב הסופי היום בבית המשפט, ראיתי איך אתה מנהל את המשפט ושולט בהכל. ידעת לדבר בזמן הנכון ולהחזיק שליטה מלאה בכל מה שהתרחש!! נלחמת עלי עד הסוף והתוצאה מדברת בעד עצמה. אני מאוד מאוד מרוצה!!! עשית כל מה שאפשר כדי לנצח (בפסק דין) הייתי מאוד רגועה ובידיים טובות שנתנו בשבילי את הנשמה!!! המון תודה על כל הזמן המוקדש הזה בשבילי!!!!. במקצועיות, מסירות רבה, אמינות, וכח רצון עז לתת לי שירות מעל ומעבר.. הצלחת ובגדול!!! קשה להביע במילים את ההרגשה הנפלא הזו! תודה רבה מאיר על הכל!!!
מקצוען אמיתי עם תוצאות
קיבלתי את הטלפון של עורך דין מאיר אזוט מהמלצה ... הייתי צריך עורך דין מומחה להתרת נישואים, תביעת מזונות, תביעת משמורת ותביעה רכושית ... קיבלתי מעורך דין מאיר יחס יפה ומכובד, זמין עבורי ותמיד חוזר , תוצאות מצוינות תוך שהוא דואג מאוד לאינטרסים שלי והמחיר שהוא גבה ממני סביר מאוד . אני ממליץ בחום על עורך דין מאיר אזוט והעוזרת שלו עו"ד דולית .
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist