Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
מינה טומיי קסטרא חיפה - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
7 ימים בשבוע
12:00 - 23:59
צפה בשעות הפעילות

מינה טומיי היא מסעדה אסיאתית נפלאה, הממוקמת במרכז קסטרא בחיפה, למרגלות הכרמל. המסעדה מציעה תפריט ייחודי המציע מטעמים אותנטיים מהמדינות הבולטות והמסקרנות ביותר מבחינה קולינרית במזרח הרחוק: יפן, סין, תאילנד, וייטנאם וקוריאה. התפריט העשיר, חגיגית הצבעים וחגיגת הטעמים מותירים כל מבקר במסעדה בפה פעור - בין אם זהו ביקורו הראשון ובין אם אכל במסעדה פעמים רבות בעבר. מינה טומיי נחשבת ללא ספק לאחת המסעדות הטובות באזור, והיא מפעילה סניף נוסף בתל אביב.

עוד פרטים

מידע נוסף על מינה טומיי קסטרא חיפה

אזורי שירות

חיפה

תחומי העסק

מסעדות אסייאתיות

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות

סוגי מטבחים ומאכלים

אסייאתי

הודי

יפני

תאילנדי

מאפיינים נוספים

נקי מעישון

מתחם ידידותי לילדים

אפשרות ישיבה בחוץ

אינטרנט אלחוטי

אפשרות לאירועים במקום

הזמנת מקום במסעדה אונליין

חדר פרטי VIP

רומנטי

עוד פרטים

זמינות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

פתוח במוצ"ש

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9427657

טלפון נוסף 1-700-504506

פקס 04-6668084

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מינה טומיי קסטרא חיפה
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 28 חוות דעת על מינה טומיי קסטרא חיפה

4
ציון כללי 4
שירות 4.5
אוכל 4.5
אריזה 5
אווירה 4
שביעות רצון מהמחיר 4
זמן משלוח 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
ארוחה על הבר
הגענו זוג בשבת בצהריים ספונטאנית למינה טומיי במרכז קסטרה בחיפה,מבלי להזמין מקום. חיכינו די הרבה זמן והציעו לנו לשבת על הבר. הישיבה היתה נוחה אבל המזגן היה מאוד חזק. האוכל היה טעים.
חגגנו יום נישואין
בתקופת קורונה 3.7 היה הכי נחמד לבקר שם ,כי לכל שולחן יש הפרדה מאוד יפה וזה נותן תחושה של אינטימיות ורומנטיקה .בחרנו מנות נהדרות ,בנוסף סושי.שתיה היה לנו ברד אבטיח וקוקטייל.רציתי להשאר שם עוד פשוט לשבת כל הלילה ..כי היה כל כך כיף .
סביר מינוס, לא יותר
האוכל בסדר, לא יותר מזה. המנות קטנות ויקרות מאד. המסעדה רועשת ואינה מתאימה למשפחות עם ילדים קטנים.
מסעדה מעולה!
5 תפריטים שונים! רענון נחמד מאוד, שלא נדבר על האוכל המצויין ברמה גבוהה מאודדד!!!!
5 מטבחים במסעדה אחת
מסעדת מינה טומיי בחיפה נמצאת בקומה העליונה של קניון קסטרא. הזמנתי שולחן מראש לחגיגת יום הולדת, לשבת בצהריים. הגענו שעה שהזמנו וקבלנו שולחן עגול, שנעים לאכול סביבו. המקום מעוצב בסגנון אסיאתי והתפריט כולל מנות מהמטבח ההודי, ויאטנמי, יפני, קוראני ותאילנדי. פתחי מיזוג האויר היו על השולחן, ולמרות מזג האויר הסתווי המזגן במסעדה קירר. הזמנו מספר מנות שונות לחלוק בין הסועדים: רול סגול, צ'יקן טיקה, פאד קפאו ופילה טומיי. כל המנות היו טעימות. לקינוח הזמנו נשיקה אסייתית, וקבלנו סורבה תות לכבוד היום הולדת, על חשבון הבית. כל הסועדים נהנו מהארוחה.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist