Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
יומנגס Humongous - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על יומנגס Humongous

אזורי שירות

המרכז האקדמי רופין

תחומי העסק

מסעדות בשרים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-7103959

טלפון נוסף 053-6130262

טלפון נוסף 09-8943656

מפה

Navigate
מפת הגעה אל יומנגס Humongous
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 11 חוות דעת על יומנגס Humongous

4.2
מחיר 3.6
אוכל 4.6
שירות 4.6
אוירה/משלוח 4.1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
יקר קצת אבל טעים
הבשר איכותי, טעים מאוד, טיפה יקר במחיר... שווה את הניסיון והטעם!! נחזור שוב
נחמד אך יקר
הזמנו כל אחד המבורגר עם תוספות משוגעות שזה כיף ולא שגרתי אבל המחיר.... לדעתי מוגזם. אווירה נחמדה הנמיכו מוזיקה כשביקשנו. סהכ נהננו.
המבורגרים ברמה גבוהה
הגענו לשם ביום שבת אחר הצהריים וביקשנו שולחן ל-12 אנשים. חיכינו כחצי שעה בתור שבמהלכה הוגשו לנו צ'יפס חם ומים כדי להנעים במעט את ההמתנה. כשהגיע תורנו להיכנס המלצרים היו מאוד אדיבים ואף הסבירו במקצועיות את התפריט לאלה שלא הכירו את המקום. המנות שלהם ענקיות וההמבורגרים מיוחדים..מחיר קצת יקר אבל שווה!
מצויין
האוכל הגיע במהירות לאחר שנאמר שיקח שעה לקח רק 40 דק האוכל היה חם וטרי ממש נהננו
המבורגר מדהים!!!
אחרי הרבה המלצות ששמענו מהמקום היינו באיזור והיינו חייבים להכנס! אז היה תור והמארחת שלחה לנו SMS כשהתפנה כך שיכלנו לחכות איפה שרצינו. ניגשה אלינו מלצרית חמודה שהסבירה לנו על התוספות ועל מה זה המקום, הזמנו המבורגרים מיוחדים. אני אכלתי כשר המבורגר עם קשיו ומייפל טהור. הגיע במזרק כפי שאפשר לראות בתמונה, ההמבורגר היה מדהים! הכי טוב שאכלתי בחיי. הבשר משובח והטעמים משתלבים מעולה. אה וגם הר של צ'יפס מכסה את הצלחת! בשביל כזה המבורגר הייתי משלמת כל סכום! מאוד מאוד מומלץ ואנחנו נחזור לשם בקרוב!!
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist