Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
ריהוט אקספרס בע"מ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א', ג', ה'
ימים ב', ד'
יום ו'
9:00 - 20:00
9:00 - 16:00
9:00 - 14:00
צפה בשעות הפעילות

ריהוט אקספרס בע"מ היא חברה לשיווק ריהוט לבית ולמשרד. החברה מתמחה בשיווק ואספקה של ריהוט לחנויות, מוסדות וועדי עובדים. החברה עובדת עם בקרת איכות פנימית וקפדנית, כדי לשמור על איכות גבוהה במחירים משתלמים. אנו מספקים שירות אדיב ושומרים על קשר אישי עם לקוחותינו, החל משלב הזמנת המוצר, דרך קבלתו וכן באחריות על המוצר לאחר הרכישה. אנו מספקים מערכות ישיבה לסלון, פינות אוכל, חדרי ילדים, ספות ועוד מגוון עצום של רהיטים במחירים משתלמים.

עוד פרטים

מידע נוסף על ריהוט אקספרס בע"מ

אזורי שירות

טירת יהודה

תחומי העסק

רהיטים

תחומי עיסוק נוספים

מיטות וחדרי שינה

רהיטי ילדים ונוער

ריהוט משרדי

ריהוט למוסדות ולמבנים ציבוריים

ריהוט ביתי

מיטות וחדרי שינה

רהיטי ילדים ונוער

כל סוגי הריהוט הביתי

סלונים ומערכות ישיבה

ספות

כורסאות

פינות אוכל

כיסאות

שולחנות

מזנונים

ארונות

עוד פרטים

ריהוט מוסדי ועסקי

ריהוט משרדי

רהיטים למוסדות ואולמות ציבוריים

שירותים נלווים

שירותי הובלה והרכבה

אפשרות רכישה דרך האינטרנט

אפשרויות רכישה מיוחדות

מכירת פריטים מתצוגה

רהיטים מיוחדים וייעודיים

רהיטים למגזר החרדי

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-7441008

פקס 03-5461655

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ריהוט אקספרס בע"מ
נווט

יצירת קשר עם ריהוט אקספרס בע"מ

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על ריהוט אקספרס בע"מ

4.5
ציון כללי 3.5
שירות 4.5
זמינות 4.5
איכות 4.5
שביעות רצון מהמחיר 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
לא הייתי קונה שם שוב..
רכשתי מזנון ושלחן. למרות ששאלתי אם יש אין בעיה לצפות בטלויזיה דרך המזנון, הבחור שענה לא השכיל להגיד לי שאין בכלל חור להעברת הכבלים. פניתי 3 פעמים ולא נעניתי. בפעם הרביעית ענו לי תשובה לקונית שמכיון שלא ביקשתי, יעלה לי כעת 150 ש"ח נוספים. לא בגלל הכסף אבל רבאק, מי לא עושה חור מאחורה של המזנון? יש בתים שאין בהם טלויזיות היום? זה לא ברור מאליו?
תגובות (1)

ריהוט אקספרס - תמונה
תגובה של בית העסק

06/12/2020

לאחר חצי שנה שהמזנון בבית הלקוחה צצו לפתע טענות שלא מוצדקות לגביי מעבר של חוטים בגב המזנון שזה פעולה פשוטה מאוד מצידנועל עוד שהיתה מזמינה מראש וגם היתה מקבלת את הדרישה ללא עלות. ריהוט אקספרס תמשיך לשרת את לקוחותיה ולשמור על שמה הטוב, וצר לנו על חוות הדעת של הלקוחה.
שרות מעל ומעבר
הגענו לחנות במושב טירת יהודה ולמרות שהגענו בשעת סגירה קיבלנו הסבר סובלני ומפורט ביותר מיואב. הזמנו סלון במחיר מעולה ב 22/7 וקיבלנו אותו למחרת ב 23/7. עבורנו זו היתה חוויה מתקנת כי מעולם לא קיבלנו שרות כה אמין ואספקה כה מהירה בענף הרהיטים. אנו יודעים כי לפעמים נהוג לפרסם חוות דעת ״מטעם״ אולם הפעם זו אינה אחת כזו. תודה לריהוט אקספרס וליואב משפחת אבני נתניהl
חנות מדהימה שירות מעולה
הזמנתי לפני שבוע וחצי סלון שהגיע במהירות בדיוק מה שהזמנתי! אפילו פינקו בכריות מתנה :) היחס של יואב בחנות היה מקצועי סבלני ואדיב הסביר התאים והיה סופר מתחשב המחיר אטרקטיבי מאוד !!! נכנסתי תקופה ארוכה להרבה חנויות מותגים ולא מותגים יכולה לומר בפה מלא שריהוט אקספרס זו החנות!! אני חוזרת לשם הוודאות ממליצה לכל מכריי הם אמינים מאוד הסחורה מהממת והמחיר שווה אז ממליצה בחום !!
מצויין
קנינו סלון פינתי ומיטה נפתחת.הזמנו ביום שישי ו ביום חמשי זה כהר נינ בבית.תודה הרבה! חג שמח!!! תמשיכו כך! נמליץ לכולם! אנחנו מאוד מרוצים !
שרות מעולה!!!
הגעתי דרך פרסום באינטרנט . השרות היה יוצא מהכלל, הכל נעשה לשביעות רצוני המלאה . דאגו להרגיע וללוות עד קבלת המוצר בסבלנות רבה ובחיוך. הצוות במקום מדהים מזמן לא נתקלתי באנשים כאלה. אין ספק שאמליץ למכריי . תודה וישר כוח!!!
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist