Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
10:00 - 21:30
9:30 - 14:30
מצאת השבת - 22:30
צפה בשעות הפעילות

1974 - שילב, הרשת הקמעונאית הראשונה, פורצת דרך עם חנות ראשונה המאגדת בתוכה את כל צרכי התינוק שנולד. החנות הראשונה נפתחה אצל משפחת אורן בבית.בטיחות התינוק עומדת לנגד עינינו בכל פעולה, שרות ומוצר שאנו מוכרים.
שילב תמשיך לפתח מוצרים בטיחותיים יותר, על ידי ישום תקנות חדשניות ופטנטים יחודיים. הכל למען בטיחות ילדיכם.

עוד פרטים

מידע נוסף על שילב

אזורי שירות

ראשון לציון

תחומי העסק

רהיטי תינוקות

מותגים ורשתות - רהיטים

שילב

זמינות

פתוח בשישי

פתוח במוצ"ש

סוגי חנויות

אופנה, אביזרים ותכשיטים

הלבשה

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-5351877

פקס 03-5351874

עסק זה נמצא במתחם G-ONE ראשון לציון

מפה

Navigate
מפת הגעה אל שילב
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על שילב

4
ציון כללי 3
שירות 4
זמינות 3.5
איכות 4
שביעות רצון מהמחיר 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
עשו טעות ולא לוקחים אחריות
קנינו מיטת מעבר לתינוק. השיקול המרכזי היה שתתאים לגודל של המזרון שכבר רכשנו בעבר. סיפרנו למוכר מה גודל המזרון והוא על מיטה שלפי הרישום עליה גדולה מהמזרון (יש פער של כ-7 ס"מ). כשהצבענו למוכר על הכתוב, טען בביטחון שהמיטה מתאימה למזרון ושהכיתוב מתייחס למסגרת החיצונית של המיטה. לאחר שסיימנו להרכיב את המיטה גילינו שהמוכר טעה. בשירות הלקוחות, אחרי ויכוחים הסכימו לתת לנו הנחה של 15% על מזרון חדש (תודה באמת). אפילו לא התנצלו. שירות לקוחות עלוב.
שירות יוצא מן הכלל!
חייבת לציין ששירות אדיב כמו שקיבלתי בסניף הנוכחי (לח״י רשל״צ) לא קיבלתי המון המון זמן. לפני שהגעתי לחנות, אני ועוד אחרות התקשרו לודא שאכן המבצע ששמעו עליו קיים. כבר אז, הנציגה היתה סבלנית במיוחד, הלכה וחזרה מספר פעמים למחסן לודא שעונה לי במדויק על הבקשות והשאלות שלא אגיע סתם, והכל באדיבור וסבלנות יוצאת מן הכלל. הגעתי לסניף, (מעבר לזה שהסניף נקי מרווח ונעים להפליא) המוכר היה נחמד מאוד והסביר לי שעוד אין אישור על המבצע מטעם החברה של המוצר ולכן כרגע אין אפשרות למכור. יצאתי מהחנות והמשכתי להסתובב. לאחר כמה דקות ראיתי את אותו מוכר מסתובב במתחם ומחפש אותי (!!!) הסביר לי שהם קיבלו אישור והוא פשוט לא עודכן. בקיצור, יחס מעורר השארה! אין ספק שלמרות שיש סניפים קרובים אלי יותר, אעדיף לקנות להבא בסניף הנ״ל. תודה רבה ובהצלחה נעמי- גגון ירוק זית ;)
שירות ומחיר מעולה
הפכו בשבילנו את המחסן ועשו הכל כדי לעזור אפילו נתנו המלצה לחנות מתחרה על ציוד שלא היה. יחס מעולה ומחיר הוגן.
קנייה בשילב
הגענו לשילב במתחם G בראשון לציון כדי לקנות מתנות. התקציב שלנו היה יחסית צנוע, אז מראש הרבה מהפריטים ששם לא היו זמינים (בסך הכול, המחירים בחנות די סבירים ביחס למקובל בארץ). הגדרנו למוכרת את התקציב והיא הציעה לנו מספר אופציות מעניינות. להתרשמותי, המוצרים הנמכרים הם באיכות טובה. ייתכן מאד שנחזור גם בעתיד.
הופתעתי לטובה
בחיפושינו לאחר מיטה ושידה לתינוק הגענו לשילב. הופתעתי לטובה מהמחירים. השירות היה נהדר ואפילו לאחר שהמיטה והשידה הגיעו אליי והייתה איזושהי בעיה בהזמנה טיפלו בה במהירות. אני מרוצה.
  • 2
  • 1

74 סניפים של שילב

שילב, ראשון לציון

סחרוב דוד 21, ראשון לציון

03-9514396 03-9514396

שילב, ראשון לציון

גולדה מאיר 1, ראשון לציון

03-9527896 03-9527896

שילב, חולון

גולדה מאיר 7, חולון

03-5014015 03-5014015

שילב, בת ים

יוספטל 90, בת ים

03-5531021 03-5531021

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist