Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
טויז טו גו - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
9:30 - 19:00
9:30 - 12:00
צפה בשעות הפעילות

חברת טויז טו גו משווקת שורה ארוכה של משחקים, צעצועים ושלל פריטים אחרים. אצלנו תוכלו למצוא, ממש על קצה המזלג: משחקי לגו, מכוניות על שלט, משחקי קופסה, קורקינטים, בימבות, מגלשות, משחקי קופסה, צעצועי תינוקות, לוחות ציור ועוד. אנחנו מספקים את המותגים האהובים ביותר על הילדים, לרבות מוצרי ברבי, סמי הכבאי, צבי הנינג'ה, שר הטבעות, זבלונים, פליימוביל - והרשימה עוד ארוכה.
טויז טו גו הוא אתר הקניות החדיש של חברת "קרוסל", בעלת ניסיון של למעלה משני עשורים בתחום. המוצרים שאנו מספקים מוצעים במחירים משתלמים לכל הדעות, כאשר באפשרותכם להזמין אותם דרך אתר האינטרנט ולקבל משלוח עד פתח הבית. הרכישה באתר, כמובן, מאובטחת ונוחה במיוחד.

עוד פרטים

מידע נוסף על טויז טו גו

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

צעצועים ומשחקים

תחומי עיסוק נוספים

מתקנים, משחקים וציוד לגנים ציבוריים ולגני ילדים

סוג המוצר

צעצועים ומשחקי חצר

ייעוד המוצר

משחקים לילדים

צעצועים לתינוקות

סוגי צעצועים ומשחקים

נדנדות

מטבחי משחק

לגו

מגלשות

טרקטורים

צעצועי נדנדה

מכוניות

משאיות

בית בובות

לוחות ומתקני ציור

מתקני קליעה לסל

משחקי קופסה

עוד פרטים

צעצועים ומשחקים לגיל הרך

אוניברסיטה

צעצועי התפתחות

מוביילים

משחקים מוטוריים

מכוניות בימבה

מכוניות ממונעות

סקייטבורד

קורקינטים

מכוניות ומסוקים על שלט

קסדות ואביזרי רכיבה

עוד פרטים

מאפיינים נוספים

משלוח עד הבית

זמינות

פתוח בשישי

מגיעים עד הבית

עסקים שמגיעים עד הבית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-6439965

פקס 03-6415116

מפה

Navigate
מפת הגעה אל טויז טו גו
נווט

יצירת קשר עם טויז טו גו

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על טויז טו גו

4.5
מחיר 4
זמינות 5
שביעות רצון 5
שירות 4
איכות 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פניתי לבית העסק לצורך רכישת מתנה לנכד. המחיר ששילמתי היה סביר לדעתי, השירות היה מקצועי והיחס אדיב. בחרתי בהם כי חיפשנו משהו מסויים שיש רק שם.
פניתי לבית העסק לצורך רכישת משחק "הנסיך והנסיכה" לנכד שלי, קיבלתי שירות מעולה ביותר וקבלתי את המוצר מאוד מהיר, בעל העסק היה קשוב ואדיב, שילמתי מחיר זול, בדקתי מקומות אחרים ובחרתי בו מכיוון שהיה הכי זול מהשאר.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

30/07/2017

שמחנו, זו דרכנו... בני
פניתי לבית העסק על מנת לרכוש משחק במתנה לאחיין שלי, שילמתי מחיר טוב וקיבלתי שירות מיקצועי עם יחס אדיב, בחרתי בהם בגלל שיש להם את המחיר הכי זול בסביבת מגוריי.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

27/10/2016

תודה אלון
קניית משחק קופסא באנטרנט
ביתי בקשה שאקנה לה את המשחק ג'אנגל ספיד. חפשנו אותו במספר חנויות, בחלק היה, בחלק לא, אבל המחיר השתנה באופן מפתיע בין החנויות. החלטתי לחכות למבצע כלשהו. ואז בא לי הרעיון לחפש באנטרנט. כך מצאתי את טויז טו גו, אשר מכר בדיוק אותו משחק ב69 שח לעומת 100שח בחנויות, והמשלוח חינם. הזמנתי. ניתן לעקוב אחרי ההזמנה דרך האתר. לקח למוצר לצאת מהחנות מספר ימים, והגיע קצת יותר מהמובטח. המוצר הגיע ארוז כראוי.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

24/01/2016

תודה אדר על חוות דעתך, תיקון קטן, המוצר יצא מאצלנו למחרת... דאר ישראל, מה לעשות? מידע על פריט דואר רשום: RR501370774IL דבר הדואר האמור התקבל למשלוח בתאריך 10/01/2016 באמצעות יחידת הדואר אחימאיר אשר בתל אביב-יפו. דבר הדואר האמור נמסר ליעדו בתאריך 19/01/2016 באמצעות יחידת הדואר אורן אשר בחיפה.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist