Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
9:30 - 19:30
9:00 - 14:30
צפה בשעות הפעילות

אייבורי מחשבים בע"מ היא רשת מובילה לשיווק מוצרי מחשב של היצרנים המובילים בעולם, במחירים המשתלמים ביותר ועם שירות מסור ומיומן. אצלנו תמצאו את כל סוגי המחשבים וצורכי המחשב עבור הבית והעסק. מחשבים נייחים וניידים, מסכי מחשב מכל הסוגים, דיסקים קשיחים, מצלמות רשת, אוזניות מחשב, טאבלטים, טלפונים סלולריים, נתבים אלחוטיים, כרטיסי רשת, קונסולות משחק, וכל האביזרים הנלווים למחשב. נציגינו ישמחו לסייע לכם במהלך כל תהליך הקנייה, ולענות על כל שאלה באופן מקצועי ואדיב.

עוד פרטים

מידע נוסף על אייבורי מחשבים בע"מ

אזורי שירות

אשקלון

תחומי העסק

מחשבים

מותגים ורשתות - מחשבים

אייבורי מחשבים בע"מ

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף *8280

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אייבורי מחשבים בע"מ
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על אייבורי מחשבים בע"מ

5
ציון כללי 4.8
שירות 4
מחיר 5
זמינות 4.8
שביעות רצון 5
שירות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 4.3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מחיר הוגן שירות טוב ומהיר
קניתי מדפסת במחיר זול וממיר במחיר הוגן השירות היה אדיב ומהיר אשמח לקנות שם שוב
סניף בין הטובים בארץ
אייבורי היא רשת טובה בכללי, אך הסניף באשקלון יוצא מן הכלל, שירות מעולה ויחס אישי לכל לקוח, המוכרים לא מתפנים ללקוחות אחרים עד שלא מסיימים באופן מוחלט עם הלקוח שמקבל שירות מהם באותו הרגע שזה אחד הסיבות העיקריות מדוע אני קונה באייבורי, מחירים זולים יחסית להרבה חנויות מחשבים אחרות. חיסרון יחיד הוא שלפעמים יש עומס ורק מוכר אחד בחנות, בזמן הפסקות של המוכרים, קיים עומס בלתי רגיל בהמתנה לשירות. הייתי מציע להוסיף מוכרן נוסף לחנות בימים מסויימים או בשעות בכדי לפתור את הלחץ.
היה קל ונוח רכיה מהירה
שירות טוב\רכישה מהירה קניה בטוחה אם חברה גדולה ,קיבלתי מגוון רחב של הטבות ומימשתי 1 מהם היה 10.
זאת הפעם השלישית שני קונה בסני
קבלתי שרות מצויין ואדיב מאוד....עזרתם לי מאוד...תודה רבה למיקי
שירות אמין וטוב
שירות מצויין , זול , ומהיר. קנית משם את המחשב לפני כ 5 שנים ומאז אני קונה ומתקן את כל המכשירים שלי שם תמיד עושים את המיטב בשביל לעשות הכל כמה שיותר מהר וגם יודעים להגיד את האמת ולא סתם לגרום לאנשים לבזבז כסף על דברים שהם לא צריכים 10/10.
  • 2
  • 1

31 סניפים של אייבורי מחשבים בע"מ

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist