Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
5:00 - 20:00

הקופה פתוחה ברציפות

6:30 - 14:30

שעות פתיחת הקופה בבוקר

20:30 - 22:30

שעות פתיחת הקופה במוצ"ש

צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על תחנת רכבת קריית מוצקין

אזורי שירות

קרית מוצקין

תחומי העסק

חברות רכבת

חברות רכבת

רכבת ישראל

זמינות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

פתוח במוצ"ש

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף *5770

מפה

Navigate
מפת הגעה אל תחנת רכבת קריית מוצקין
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 9 חוות דעת על תחנת רכבת קריית מוצקין

3.4
ציון כללי 3.3
שירות 3.5
מחיר 3.2
זמינות 3.4
שביעות רצון 3.6
שירות 3.8
איכות 3.7
שביעות רצון מהמחיר 3.8
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
נסיעה לשדה התעופה
התחנה משופצת ומרווחת. חניה בשפע. תדירות גבוה של רכבות במשך כל היום. חבל שבלילה של שישי שבת אין תמיד רכבות והתחנה סגורה. התחנה נקייה אין עומס בכניסה.
לאחרונה התחנה עברה שיפוץ
נראית הרבה יותר טוב מבעבר אולם רק צד אחד שופץ באופן משמעותי. מבחינת נגישות קצת רחוק מתחבורה ציבורית (יש צורך ללכת עשר דק לפחות מהיציאה של מוצקין) אך חניה יש בשפע וכן נהגי מוניות הממתינים לנוסעים. מבחינת שירות היה לא יותר מסביר, לצערי פספסתי את התחנה שלי לב המפרץ (הרכבת לא עצרה בקניון) והסדרנים היו מאוד לא סימפטיים ודרשו ממני (בתקיפות) לשלם את ההפרש על אף שהיה מדובר באי הבנה סך הכל. בנוסף לכך, השירותים לא היו נקיים כלל. סביר, יש תחנות יותר נחמדות באזור לפי דעתי.
חצי תחנה משופצת וחצי מתמוטטת
'תחנת קריית מוצקין' ממוקמת בין שכונות באזור הקריות ממש חיבור בין שני עולמות 'קרית שמואל' השכונה הצפונית ביותר של חיפה (החצר האחורית של חיפה) לקריית מוצקין עצמה, התחנה הזאת בשונה מהרבה תחנות 'סטנדרטיות' ממוקמת בין שתי ערים מה שאומר שיש שתי יציאות מהתחנה אחת לקריית מוצקין ואחת לקריית שמואל חיפה, עד כאן הכל נשמע נחמד אבל מה שתמוה הוא זה שלאחרונה עבר הצד שנמצה בקריית מוצקין שיפוץ הרחבה רציני ומקיף שהפך את מראה התחנה למודרני וחדיש מצד לצד במלוא מובן המילה ועכשיו התחנה החדשה עברה 'מתיחת פנים' והיא מסודרת יפה ונקייה, לעומת זאת מי שיראה את הצד של קרית שמואל חיפה ירגיש שהוא חזר אחורה במנהרת הזמן לפחות 30 שנים אחורה, כלומר השיפוץ נעצר איפה שהוא בגבול האמצע בין שתי חלקי התחנה ... מה שעוד יותר תמוה שתחנת קריית מוצקין נקראת כך על שני צדדיה אבל לכאורה נראה דווקא שישנו חילוק בין הצד של חיפה לצד של ק.מוצקין, אז אולי הייתי מציע לקרוא לתחנה בשתי שמות 'תחנת קריית מוצקין החדשה' ו'תחנת קריית מוצקין הישנה' כפי שציינתי הצד של ק.מוצקין יפה נקי וחדש בצד של חיפה נראה ישן ומוזנח, כמו כן לדוגמה גם ניקח את שעות השירות של הקופאיות(שלרוב גם נחמדות ואדיבות באמת אין תלונות)בצד של מוצקין יש קופאית באופן קבועה כמעט במשך כל שעות היום בצד ש'לעומת' ישנה גם קופאית מאוד אדיבה הבעיה שכמט ולא רואים אותה כי היא כמעט ולא נמצאת... הייתי מציעה לשפץ בדחיפות גם את הצד השני במיוחד עכשיו שרכבת ישראל נמצאת בתנופה (ע"פ מקורות זרים) ותנועת הרכבות מהצד המוזנח יותר עוברות גם לכרמיאל. בנוסף יש צד עם 'קיוסק' ושירותים וצד בלי ,תנחשו אתם על איזה צד מדובר? לסיכום לא יזיק להשקיע קצת מזומנים גם בצד השני או לחלופין להחזיר צד אחד לחיפה!
התחנה עברה שיפוץ
תחנה נקייה ומטופחת. הקופאית הסבירה על סוגי הנחות. חבל שיש רכבת (ליעד שלנו) רק פעם בחצי שעה. גם חבל שהרציף נעשה יותר צר. לפני השיפוץ היה מרחק יותר גדול בין הספסלים לבין הרכבת.
תחנה קטנה עם שירות סביר עד טוב
תחנה מקומית שאפשר למצוא בה תמיד חניה. בסך הכול מסודר ונקי. השירות תלוי בצוות. לפעמים הקופאית והסדרנים נהדרים ולפעמים פחות טובים. יש שמירה טובה על הביטחון. לאחרונה נתקלתי בבעיה בקופה והבחורה שם הייתה ממש נהדרת והפנתה אותי למוקד שעזרו לי. הייתי מרוצה. הרכבות בסדר לרוב, לפעמים יש תקלות ואיחורים אבל לאחרונה המצב בסדר.
  • 2
  • 1

54 סניפים של תחנת רכבת קריית מוצקין

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist