Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בחיפה
מ.כבעה מטבחים ונגריית בוטיק בחדרה

חדרה

(0)
073-7780524 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
נגריית עץ הנחל בפקיעין החדשה

פקיעין החדשה

(0)
072-3213548 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על טופ קיטשן TOP kitchen

אזורי שירות

חיפה

תחומי העסק

מטבחים

תחומי עיסוק נוספים

רהיטים

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3137241

טלפון נוסף 04-8494444

מפה

Navigate
מפת הגעה אל טופ קיטשן TOP kitchen
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על טופ קיטשן TOP kitchen

3
ציון כללי 1
מחיר 3.5
זמינות 3
שביעות רצון 3
שירות 3
איכות 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
המחיר סביר, זמן אספקה ושירות על הפנים
הזמנתי חיפוי זכוכית למטבח. הובטח לי 3 שבועות אספקה מיום ההזמנה. לאחר מכן, כשעברו 3 שבועות, נאמר לי שהכוונה הייתה 3 שבועות מיום אישור על הגרפיקה. לקח המון זמן להכין את הגרפיקה ובאופן כללי, ההבדל בין שירות והנחמדות של המוכרת לפני ההזמנה ואחריו היה שמיים וארץ. בסופו של דבר המוצר הגיע אחרי חודש וקצת. ממליץ לחפש מקום אחר.
מחיר טוב, זמן אספקה מאוד מהיר
אנחנו הגענו אליהם לאחר שראינו מטבח שלהם מורכב אצל אחד מבני המשפחה קנינו את המטבח במחיר מאוד טוב המטבח הגיע מרגע ההזמנה עד להרכבה כ3 שבועות (הבטיחו וקיימו) המסילות כולם בסטנדרט (טריקה שקטה) סה"כ רמת ההרכבה של המטבח היא לא גבוהה במיוחד אבל נותנת תמורה למחיר. אני ואשתי מרוצים ובהחלט נמליץ לזוגות אחרים לקנות שם.
קיבלתי טוב מאוד
היחס טוב מאוד, המחיר לא יקר, האימינות והגיע אליי מהר מאוד וגם המטבח איכותי עם שיש בדיוק כמו שהזמנו, אני ואישתי מאוד מרוצים.
שירות איטי ומייסר עם המון תקלות וזמינות נוראית
חברת טופ-קיטשן התחייבה לספק מטבח תוך 3 שבועות. מאז חלפו 4 חודשים - המטבת הגיע עם המון תקלות. ההתקנה הייתה לא מקצועית. רדיפה אינסופית מול החנות. חוסר זמינות משווע. קובעים איתך ומבטלים. קובעים שוב ודוחים. קובעים מחדש ואז יש תקלות שצצות באותו הבוקר. בעל החנות לא טורח לענות לטלפון, להודעות ולמיילים. קיבלנו תירוצים בשפע על כל דבר. העבודה מול טופ-קישטן הייתה בלתי נסבלת ולא הייתי ממליצה לאף אחד להתקרב אליהם. שירות נוראי עם זמינות נוראית עם איכות שאחרי 4 התקנות הינה מספקת בלבד. לא שווה את העצבים, התסכול ואובדן ימי העבודה.
חברה לא אמינה - התקנת המטבח לקחה כחצי שנה
מרגע הזמנת המטבח ועד להתקנתו הסופית לקח לחברה כחצי שנה . בדרך בזבזתי כמה ימי חופש כאשר החברה קבעה מועדי התקנה והנגר בכלל לא טרח להגיע וגם כשהגיע, כל הזמן היו חסרים לו פריטים . בסופו של דבר המטבח הותקן אבל אנחנו מאוד לא מרוצים מהשירות והזמינות ( גם כאשר כביכול הנגר הוחלף) .
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist