Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
פי סי און ליין - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
8:00 - 18:00
8:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות


פיסי אונליין - Pc-Online היא מפיצה של מגוון מוצרים רחב בתחום המחשבים. אצלנו ניתן להזמין מוצרים בודדים, מחשבים מורכבים לפי דרישה ומחשבים ניידים.
אנו מאמינים בשירות איכותי ואמין כחלק מהותי מהשקפת החברה ונשמח לתת לכם ייעוץ מקיף ואדיב לגבי מוצרינו.
אנו מציעים מחשבים ואביזרים נלווים מכל הסוגים: מחשבים ניידים של Dell, Asus, HP, Lenovo, Toshiba, מדפסות, מחשבי מותג, טאבלטים ואביזרים, מערכות הפעלה ותוכנות, ציוד הקפי ועוד מבחר מוצרים נלווים למערכות מחשבים.

עוד פרטים

מידע נוסף על פי סי און ליין

אזורי שירות

פתח תקווה

תחומי העסק

מחשבים

שירותי תמיכה, תיקון ותחזוקת מחשבים

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3255143

טלפון נוסף 03-6005007

מפה

Navigate
מפת הגעה אל פי סי און ליין
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על פי סי און ליין

4.5
ציון כללי 5
שירות 4.5
זמינות 4.5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אחרי הרבה חיפושים תמיד אצלם יצא הכי זול. וגם השירות האדיבות והמקצועיות פשוט מושלמים, מילה זה מילה תאריך זה תאריך, ולוקחים אחריות מלאה על הכל, עם כל הלב האנושיות והמקצועיות.
פניתי לבית העסק על מנת לרכוש מחשב נייד, שילמתי מחיר זול בהשוואה לאחרים וקיבלתי שירות מיקצועי עם יחס אדיב, בחרתי בהם בגלל המחיר.
פניתי ל"PC Online" על מנת לרכוש מחשב, המוכרים היו אדיבים, החיסרון היחיד שיש לי להגיד עליהם זה שהם שלחו לי את הדגם הלא נכון אך העניין הסתדר תוך כמה ימים, קיבלתי שירות אדיב וזה בא לידי ביטוי בזה שהתייחסו אלי, הם הבינו שעשו טעות והעניין נפתר מהר יחסית, המחשב הגיע בזמן, שילמתי מחיר בהתאם לציפיות, במקביל בחנתי עוד הצעות אך הבן שלי בדק ומצא שהם הכי זולים ולכן בחרתי בהם.
עסק שעובד ברצינות
הגעתי לחנות מחבר. קיבלתי שירות מצויין, תומך, עם חיוך, יחס אישי לכל לקוח שהיה בחנות למרות שהיה לחץ+ קבלת סחורה בחנות, וכל זה לא הורגש ע״י הלקוח כי העובדים יודעים להתייחס לכל אחד ואחד. אני כותב את חוות דעת זאת מנקודת מבט שהייתי בחנות אחרת ורק עצבים קיבלתי מהם עד שביטלתי את העסקה שמה, ובסוף הלכתי לפי סי אונליין ושוב אני חוזר ואומר ששירות כזה מדהים לא מקבלים בשום חנות, גם זול. ממליץ ממליץ וממליץ לכולם!!!
קניית גלקסי טאב 2
התקשרתי לבית העסק לברר אם יש במלאי ואת המחיר ועוד באותו היום הלכתי לחנות השירות לא היה הכי טוב כי כל כך התייחסו אליי כשנכנסתי אבל כשנזכרו שיש מישהו בחנות השירות היה בסדר וקניתי את המוצר בזול יחסית.
תגובות (1)

פי.סי אונליין - תמונה
תגובה של בית העסק

21/11/2013

מודים לך על הרכישה ומתנצלים על העיכוב עקב לחץ טלפוני
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist