Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
9:00 - 21:30
9:00 - 16:00
צפה בשעות הפעילות

רשת "הפיראט האדום" מאמינה כי רק מוצרים ברמה גבוהה ויחס אדיב יכולים לשרת את הצרכים של הלקוחות. אנחנו ברשת "הפיראט האדום" מודעים לקשיים מולם עומדים הורים או ילדים בבואם לבחור צעצועים ולכן עושים הכל על מנת לעמוד בדרישות. "הפיראט האדום" נחשבת כיום לרשת הצעצועים השלישית בגודלה בישראל, עם הצלחה מסחררת בערים, מושבים ומרכזי קניות בכל רחבי הארץ.
המוצרים הנמכרים ברשת "הפיראט האדום" מיועדים לכל הגילאים. הורים צעירים יכולים למצוא ברשת "הפיראט האדום" צעצועים המפתחים את היכולות הקוגנטיביות והמוטוריות של תינוקות, לעומת משפחות המגיעות אל הסניפים כדי לרכוש בובות, מכוניות, משחקים חדשים וקלאסיים, משחקי מחשב, קונסולות ואביזרים, פאזלים, משחקי יצירה ועוד.

עוד פרטים

מידע נוסף על הפיראט האדום

אזורי שירות

צמח

תחומי העסק

צעצועים ומשחקים

זמינות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

פתוח במוצ"ש

מותגים ורשתות - צעצועים

צעצועי הפיראט האדום

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 04-6752205

מציג 1-1 חוות דעת מתוך 1 חוות דעת על הפיראט האדום

4.5
מחיר 4
זמינות 5
שביעות רצון 4
שירות 5
איכות 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
זול ובקלות שווה לנסות
החנות ממוקמת ב"צמח", אם התגברתם על הפקק בכניסה למקום, יש בבדרך כלל מספיק חניה. חיפשנו גלגל לים. המוכרים ניגשו מיד והציעו עזרה. הם היו מאוד אדיבים, לא ניסו לדחוף מוצרים שאין בהם באמת צורך. נכנסו ויצאנו ממש מהר עם ילד קטן מאושר.
  • 1

27 סניפים של הפיראט האדום

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist