Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
7 ימים בשבוע
12:00 - 1:00
עד אחרון הלקוחות
צפה בשעות הפעילות

מחפשים מסעדה בחיפה? כל הדרכים צריכים להוביל אתכם לסניף של רשת BBB בעיר, בו תוכלו לבקר לארוחה משובחת. הסניף מציע קודם כל עיצוב מטופח המזכיר בסגנון שלו דיינר טיפוסי באמריקה. כל מנה בתפריט הרחב של הרשת היא מלאכת מחשבת, בין אם מדובר בהמבורגרים הטעימים והמיוחדים שלנו, במנות הראשונות, בבשרים האחרים, בסלטים, בקינוחים או בכל דבר אחר. ב-BBB יש אפשרויות שונות להוזיל את המחירים, עם תפריט עסקיות עשיר בשעות הצהריים או תפריט לילה משתלם. מעבר לאופציית הישיבה בסניף קיים שירות משלוחים מעיר בחיפה, עם בונוס חשוב - ההזמנה של המנות יכולה להיעשות דרך אתר האינטרנט של הרשת.

עוד פרטים

מידע נוסף על בי בי בי - BBB

אזורי שירות

חיפה

תחומי העסק

מסעדות

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות בשרים

סוג המסעדה

מסעדות בשרים וסטקיות

מאפיינים נוספים

משלוחי אוכל

מותגים ורשתות - מסעדות

בורגוס בורגר בר BBB

סגנון המסעדה

בר-סלט

סוגי מטבחים ומאכלים

המבורגר

בשרים

אמריקאי

בשרים וסטקיות

זמינות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9367742

טלפון נוסף 04-6219034

מפה

Navigate
מפת הגעה אל בי בי בי - BBB
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 18 חוות דעת על בי בי בי - BBB

4.5
ציון כללי 4.7
מחיר 4.3
אוכל 4.7
שירות 4.5
אוירה/משלוח 4.1
אווירה 4.9
שביעות רצון מהמחיר 4.9
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות חובבני
הגענו שני זוגות חברים לאכול בצהריים בשבת בסניף BBB שבמרכז הכרמל בחיפה, בכיכר האודיטוריום. ההמבורגרים הם ההמבורגרים הידועים של הרשת, כך שהטעם ורמת העשיה היו טובים, אבל השירות במקום היה חובבני: היה קשה להשיג את תשומת ליבם של המלצרים, ועשו פעמיים טעות בחשבון.
מצוין
קודם כל ולפני הכל - שירות מצוין. של כל הצוות. המלצרית היתה מעולה, הפיקולו מקסים, אחראית משמרת. כולם ועדאו כל הזמן שהכל טוב. פינקו אותנו על אמת. האוכל פצצה וכל מנה טעימה וטריה. האווירה במקום כיפית ונעימה. המסעדה נקיה ומוקפדת וניכרת ההשקעה בכל פינה.
משביע
מאוד טעים מאוד משביע המנות מאוד גדולות ומרשימות מאוד נהננו
מושלם
באים תמיד בימי ראשון כי יש 1פלוס1 ואז זה ממש שווה. אוכל טעים טרי ואוירה נעימה
טעיםם ומקסים
טעים ביותר תמיד יש מבצעים והטבות אז שווה מלצרים אדיבים מפנקים ומצחיקים ממש טעים וכיף שווה לחזור

18 סניפים של בי בי בי - BBB

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist