Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
שיפודי חן - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
11:00 - 22:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על שיפודי חן

אזורי שירות

פתח תקווה

תחומי העסק

מסעדות

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-7931748

טלפון נוסף 03-9591122

מפה

Navigate
מפת הגעה אל שיפודי חן
נווט

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על שיפודי חן

3.5
מחיר 3
אוכל 3.5
שירות 3.5
אוירה/משלוח 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מקום טוב ואוכל טעים במחיר זול
אוכל טעים במחיר שפוי עם שירות טוב למשל אם קונים מעל 100 מקבלים קוקה קולה מתנה
במילה אחת אכזבה
הזמנתי חמגשית עם 2 שיפודי כבד אווז ותוספת של פירה עם 2 סלטים בחרתי בצל מטוגן וסלט טורקי שמגיעה עם 2 פיתות כאשר מצוין שהמחיר הוא 70 שח התקשרו ואמרו שזו טעות והמחיר הוא 110 שח, הזמנתי בכל זאת הגיע לי אחרי שעה וחצי מנה קרה במקום הפירה הביאו לי אורז ובמקום הבצל הביאו לי חציל, חיפשתי את הפיתות ולא היו פיתות ובנוסף השליח לא הביא חשבונית התקשרנו ואמרנו שחוץ מהכבד אווז לא קיבלנו מה שביקשנו אז הם אמרו שאין פירה אז שמו אורז ואין בצל אז שמו חציל, נניח בסדר אבל מה עם פיתות שמגיע עם העסקית הם אמרו שנגמר ושהם שמו לאפה, שאמרתי שלא קיבלתי לאפה התשובה הייתה טוב קורה שטועים לפעמים ולא נוציא שליח בשביל לאפה אחת ואת החשבונית אי אפשר לשלוח לכם כי השליח היה צריך להביא אז נשלח בדואר (כן, בטח) אז שילמתי 110 שקל בשביל מה של כבד אווז קר ובמקום פירה עם בצל מטוגן קיבלתי כף אורז עם חציל מפוצץ בשמו מנה מבישה ביותר, מזל שהם לא שכחו את הכבד אווז, פעם ראשונה שקנינו והתאכזבנו כי הם ממש ליכלכו..
תגובות (1)

Zap club - תמונה
תגובה של Zap club

25/08/2016

תגובת מערכת קבוצת זאפ: שלום עדי, חשוב לנו לציין שהפער בין המחיר המוצג באתר המשלוחים לזה המופיע במסעדה, נובע מתקלה טכנית שבאחריות אתר זאפ רסט, ואינה קשורה למסעדה.
חוויה
את שיפודי חן אני מכירה מסניף רמת גן. היה נחמד לגלות שהם פתחו סניף בפתח תקווה. אנחנו אוכלים שם לפחות פעם בשבוע. השירות ממש טוב מעל ומעבר! מביאים צ׳יפס ואקסטרות בלי להתחשבן . המסעדה מאד נעימה. המחיר סביר מאד.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist