Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
מרפאת מילדנט - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
8:30 - 19:30
8:30 - 13:30
צפה בשעות הפעילות

מרפאת מילדנט מציעה את השילוב המוצלח בין הומאופתיה לבין טיפולי שיניים, כשהתוצאה היא שלם הגדול מסך החלקים שלו. המרפאה, המנוהלת על ידי ד"ר לודמילה ונצובסקי, מבצעת טיפולים שיניים מכל הסוגים ולכל המטרות, בין אם טיפולים משמרים, משקמים או אסתטיים. תוך כדי היא נעזרת בחומרים הומאופתיים, המשמשים בעיקר על תקן תרופות יעילות ומדוללות, שאינן כרוכות לכן בתופעות לוואי או בהתמכרויות. התפיסה החדשנית במרפאה מקנה לה ייחודיות בנוף הדנטלי הישראלי והופכת את הפנייה אליה למומלצת.

עוד פרטים

מידע נוסף על מרפאת מילדנט

אזורי שירות

אשקלון

תחומי העסק

מרפאות שיניים

רופאי שיניים

רופאי שיניים - יישור שיניים ולסתות (אורתודונטיה)

רופאי שיניים - רפואת שיניים לילדים

רופאי שיניים - כירורגיית פה ולסתות

רופאי שיניים - השתלות שיניים

טיפולי ולימודי הומאופתיה

עוד פרטים

הסדרי תשלום

הסדר עם קופות החולים

משרד הביטחון

חברות הביטוח

זמינות

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-2599476

טלפון נוסף 08-6782318

פקס 08-8530683

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מרפאת מילדנט
נווט

יצירת קשר עם מרפאת מילדנט

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

וידאו ותמונות של מרפאת מילדנט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 33 חוות דעת על מרפאת מילדנט

5
ציון כללי 5
זמינות וזמן המתנה 4.8
אדיבות והקשבה 4.8
מקצועיות וידע 4.8
שביעות רצון מהמחיר 4.8
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
עברתי יישור שינים, השתלה, עקירה של שתי שינה בינה, סתימות וכתרים ואני מאוד מרוצה, במרפאה יש צוות מעולה לכל סוגי הטיפולים.
מקום מעולה לאלה שפוחדים מטיפולי שיניים כי יחס קובע. במקצועיות נלחמים עבור כל שן, אווירה משפחתית, מקום נעים, מיקום נוח, איכות גבוהה, מחירים הוגנים, הקשבה פעילה. מומלץ בחום.
אתם נדיבים, מקסימים, הרבה סבלנות , עבודה מקסימה שיניים נהדרות עשיתי תותבות הסיליקון . התחלתי את התותבות במרפאה אחרת היה עבודה גרועה הייתי חייבת ללכת למרפאה פרטית שילמתי פעמיים אבל אני מרוצה עכשיו וזה שווה את עבודה יפה
ממליצה בחום על מרפאת מילדנט בניהולה של ד"ר לודמילה המהממתתת. יחס אישי, מקצועיות מופתית, יושר ואמינות. הצוות הרב תחומי מקצועי ביותר ואפילו המזכירות מקסימות !
אני במרפאת מילדנט כבר 6 שנים מהביטוח של המשטרה גם אני הגעתי מהמלצה של חברים מהעבודה. מרוצה מאוד , עשיתי פה 2 שתלים אני מאוד מעריך את המקום מבחינת יחס מיוחד, אנשים מקצועיים , איכותיים . מה שהכי אני אוהב המקום מאוד סטרילי ונקי , אסתטית. ד"ר לודמילה ליוותה אותי כל התקופה הזאת בצורה טובה ומקצועית תודה רבה .
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist