Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
פיצה עגבניה חולון - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
יום א'
ימים ב' - ה'
יום שבת
11:00 - 0:00

סגור

11:00 - 0:00
שעה אחרי צאת שבת - 0:00
צפה בשעות הפעילות

פיצה עגבנייה כשרה למהדרין,נוסדה ברחוב שנקין בתל אביב ב 1999 במרכז השוקק והבוהמי של העיר. "עגבניה" הביאה את הבשורה של הפיצה הדקה והייתה חלוצת פיצות האיכות בישראל. עשויה בסגנון איטלקי: רוטב עגבניות טרי, גבינת מוצרלה איכותית ומגוון תוספות. הרשת ידועה בזכות הפיצה הדקה שלה שעשויה כולה מחומרים טבעיים טריים בלבד. מאז ועד היום, גם כשהרשת מונה 24 סניפים, הבצק הטרי נעשה מידי יום ביומו.
איכות וטריות היא מילת המפתח: הבצק הטרי והפריך, דק כמובן, עשוי מתערובת הקמחים הייחודית של הרשת, גבינת המוצרלה היא האיכותית ביותר (100% חלב), ורוטב העגבניות הטעים במיוחד. שמן הזית ממנו עשויים הבצק והרוטב, נמסק במיוחד עבור הרשת כל אלה מתאחדים לכדי פיצה איכותית וטעימה הנאפית בתנורי האבן לעיני הלקוח.
מאפיין נוסף, הוא הגודל של הפיצה. המגש של עגבניה הוא בגודל XL וכך גם הנגזרת של המנה האישית שהינה רבע מגש, (2 משולשים= מנה כפולה) דבר המאפשר לסועדים לקבל תמורה גבוהה ביחס למחיר.
האווירה הישראלית החמה בסניפים הפכה לסימן ההיכר של הרשת: השירות הלבבי, המוסיקה השמחה, המטבח הפתוח ותנורי האבן כל אלה עושים כל סניף של עגבניה, למקום אינטימי, משפחתי, טעים וריחני, שילוב נהדר של איטלקי ישראלי.

עוד פרטים

מידע נוסף על פיצה עגבניה חולון

אזורי שירות

חולון

תחומי העסק

פיצריות

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות איטלקיות

מזון מהיר

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-5842678

טלפון נוסף 053-9366434

טלפון נוסף 03-6702071

פקס 03-6302072

מפה

Navigate
מפת הגעה אל פיצה עגבניה חולון
נווט

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על פיצה עגבניה חולון

5
ציון כללי 5
שירות 5
זמינות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פיצה טובה מאד במחירים מפתים
במסגרת תערוכת מעצבים בסוכות נהנו לאכול ב"פיצה תרשיש". פיצה דקה, טעימה מאד ובוודאי ביחס למחיר שהוא ממש נמוך לעומת מסעדות פיצה אחרות. הזמנו רבע פיצה עם שתי תוספות. הפיצה מגיעה חמה, טרייה וקריספית. מסביבנו אכלו טוסטים ועוד מאפי גבינה שעל פי האוכלים היו טעימים מאד. שווה להיכנס כשמבקרים במקום.
שרות הוגן פיצה גדולה מאד אכותי
אחלה פיצה דקה הצוות מקסים איכותית מאד גבינה תוספטת מגיעה תמיד בזמן
תגובות (1)

Hiim - תמונה
תגובה של בית העסק

16/10/2017

תודה רבה על הפרגון נשמח לשרת אותך תמיד
מדהים מדהים!
לא הכרתי את העסק בכלל לפני הפעם הראשונה שקניתי מהם ויש לציין שנדהמתי לטובה!! התרשמתי ממספר דברים: התקשרתי לבצע הזמנה במשלוח דרך הטלפון, המוכרת שענתה לי היתה כל כך סבלנית והסבירה לי הכל על התפריט בלי למהר, היא ידעה להמליץ על דברים לפי מה שביקשתי עד שהחלטתי מה להזמין. לאחר מכן שוב הופתעתי לטובה מהמחיר שהיה לא יקר בכלל. המשלוח הגיע במהירות. המזון היה טרי מאד, טעים ואיכותי. לסיכום- עסק מומלץ מאד
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist