Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
מוזס - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ד'
ימים ה', שבת
יום ו'
12:00 - 23:59

עד אחרון הלקוחות

12:00 - 1:00

עד אחרון הלקוחות

12:00 - 4:00

עד אחרון הלקוחות

צפה בשעות הפעילות

מוזס היא רשת מסעדות ששמה הולך לפניה בישראל, מדרום ועד לצפון. הסניף בקריית חיים מספק לכם, קודם כל, המבורגרים מהמשובחים שתוכלו לטעום. ההתמחות שלנו היא ה"ארטבורגר", המבוסס על מתכון העובר כבר מספר דורות. התפריט העשיר של מוזס מציע המבורגרים בטעמים מגוונים ובגדלים שונים, עם תוספות המוגשות מעל ההמבורגר או בצד. בנוסף תוכלו להזמין אצלנו מנות ראשונות, מנות עיקריות מבוססות בשר ודגים, כריכים, סלטים, קינוחים ועוד. רשת מוזס מציעה מועדון חברים משתלם, תפריט עסקי מוזל וגם דילים מפתים במסגרת הלייט נייט, החל מהשעה 23:00.
בסניף שלנו בקריית חיים יש חדר VIP (עד 14 איש) הכולל את כל התשתית הנדרשת לאירוע משפחתי או עסקי, או סתם מתאים למי שמחפש קצת פרטיות. בנוסף אנו מציעים שירות משלוחים בקריית חיים ובאזור הקריות כמכלול.

עוד פרטים

מידע נוסף על מוזס

אזורי שירות

חיפה

תחומי העסק

מסעדות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9368792

טלפון נוסף 04-7706222

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מוזס
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על מוזס

4
ציון כללי 5
שירות 3.5
אוכל 4
אווירה 4
שביעות רצון מהמחיר 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
נפלא
הייתי אוכלת שם כל הזמן, טיפה בצד היקר אבל מפנק נורא
ארוחת צהריים בשבת
מכיוון שרצינו להגיע למוזס בשבת בצהריים דאגתי להזמין מקום כבר ביום שישי. הגענו ביום שבת בהרכב של 3 מבוגרים. כשהגענו המארחת לא היתה בכניסה. הגיעה אחרי כמה דקות, אמרנו שהזמנו מקום. בדקה במחשב, אמרה שיש מקום והולכת להביא כסאות. חיכיינו וחיכינו עוד, ולבסוף לקחה אותנו לשולחן קטן מרובע, שמתאים ל2 אנשים. הבענו את חוסר רצוננו, ואז לקחה אותנו למרפסת (שבה היה קר) ושם קבלנו שולחן גדול עגול. כל זה אכזב. המלצרים לא היו ממש קשובים, הזמנו וקבלנו את מנות ההמבורגר וכשסיימנו שילמו והלכנו.
תגובות (1)

מוזס - תמונה
תגובה של בית העסק

22/01/2017

שלום רב, אנו מודים לך על כתיבת חוות הדעת. הצטערנו לשמוע שלא נהניתם, אנחנו לומדים מכל פנייה ומקווים שבביקור הבא יהיה טוב יותר. נשמח אם תכתבו מספר טלפון או מייל בתגובה, או צרו איתנו קשר ישירות לצורך בירור על החוויה.
טעים ואיכותי
אני ובעלי אתמול יצאנו לאכול היה מאוד טעים ואיכותי מורגשת ההשקעה באיכות הבשר למרות שקצת יקר ממליצים מאוד הכי טוב בקריות
סבבה
המשלוח מגיע מהר יחסית, האוכל טעים ומגיע בדיוק לפי ההזמנה. מחיר לא זול אבל שווה את זה. הכל מגיע ארוז מסודר ונקי.
ישיבה במסעדה
המסעדה מוקמת במקום מרכזי, מלצרים אדיבים ושרותים, המנות גדולות מסביעות טריות ומאוד עסייות וטעימות. האיורה במסעדה נעימה בישיבה במקום. ישנה תנועה רבה של לקוחות. חניה בשפע.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist