Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
רום אילת 1997 בע"מ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:00
7:30 - 14:00
צפה בשעות הפעילות

מחפשים את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום ההרמה? רום אילת 1997 בע"מ מרכזת את מיטב פתרונות ההרמה תחת קורת גג מקצועית אחת ומציעה מבחר מתקני הרמה למכירה ולהשכרה בהתאמה אופטימלית לצרכי הלקוח. אצלנו תמצאו מבחר מנופים בכל גובה, מגוון במות הרמה, מנופי סל, מלגזות ודפנות הידראוליות ועוד. בנוסף, אנו מספקים מגדל תאורה נייד, הבלעדי בישראל עם המספר הצהוב. צוות מומחינו ישמח לספק לכם שירות מקצועי, יעיל ואדיב!

עוד פרטים

מידע נוסף על רום אילת 1997 בע"מ

אזורי שירות

אילת

תחומי העסק

מתקני הרמה וציוד הרמה

מלגזות

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3102953

טלפון נוסף 08-6315751

פקס 08-6317216

מפה

Navigate
מפת הגעה אל רום אילת 1997 בע"מ
נווט

יצירת קשר עם רום אילת 1997 בע"מ

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

וידאו ותמונות של רום אילת 1997 בע"מ

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על רום אילת 1997 בע"מ

4
שירות 4.5
מחיר 3.5
עמידה בזמנים 5
שביעות רצון 4
איכות 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פניתי לבית העסק כדי לספק הרמה קרוב לאתר שאני עובד בו בתמנע. ההתנהלות של בית העסק טובה, השירות היה אדיב, יש עם מי לדבר. קיבלתי את השירות בזמן, המחיר היה בהתאם לציפיות שלי, לא בחנתי הצעות אחרות.
פניתי לבית העסק לצורך במות הרמה לעבודה. המחיר רגיל. השירות מקצועי. היחס אדיב. הייתה תקלה, והם באו לתקן מיד. בחרתי בהם כי הם היחידים באילת.
פניתי לבית העסק כי הייתי צריך במת הרמה לאתר בנייה, פניתי אליהם כי הם נמצאים הכי קרוב לאתר, הם מקצוענים, מהירים ובאו בזמן.
פניתי לבית העסק לצורך תקלה ברמפה של המשאית. קיבלתי שירות מקצועי ויחס אדיב, הם עמדו בלוח הזמנים והמחיר היה סביר.
פניתי לבית העסק על מנת לעשות טסט למלגזה שיש לי במפעל, השירות היה אדיב ואחלה, בחרתי בהם כי אני מכיר אותם ועובד איתם כל הזמן, המחיר ששילמתי היה בסדר.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist