Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
זה זול - Z-ZOL - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א', ב', ד', ה'
יום ג'
יום ו'
9:30 - 18:30
9:30 - 17:30
9:30 - 13:30
צפה בשעות הפעילות

חברת זה זול - Z-ZOL עוסקת בייבוא ובשיווק של ציוד ספורט רב, במבחר רחב במיוחד, ובדגש על מתקני כושר איכותיים. תמצאו אצלנו אופני כושר, אליפטיקלים, מולטי-טריינרים, משקולות, סטפרים, מתקני מתח מקבילים, אביזרים לשיעורי אירובי, פילאטיס ויוגה, שעוני דופק ועוד. כמו כן, תמצאו אצלנו מתקנים ספורט ואביזרים שונים לשעות הפנאי, כולל מתקני חצר (לדוגמה: טרמפולינות, נדנדות, מתקני סל ועוד), משחקי שולחן, בריכות מתנפחות וציוד נלווה. אנו מציעים גם סירות וציוד לים, מוצרי בריאות וטיפוח - וכך מציעים לכל לקוח מעטפת שלמה של מוצרים איכותיים. המוצרים שלנו מיוצרים בידי החברות הטובות בעולם ומוצעים לכם במחירים הזולים בארץ.

עוד פרטים

מידע נוסף על זה זול - Z-ZOL

אזורי שירות

חולון

תחומי העסק

ציוד ספורט ובגדי ספורט

ציוד ואביזרי ספורט

ציוד למשחקי כדור

ציוד לפעילות אירובית

מכשירי כושר

ציוד מקצועי

ליוגה ופילאטיס

משחקי שולחן וציוד נלווה

ציוד למשחקי שולחן

כל סוגי שולחנות הספורט

טניס שולחן

שולחן ביליארד

שולחן הוקי אוויר

שולחן כדורגל

עוד פרטים

סוג הלקוח

ציוד ובגדי ספורט ללקוחות פרטיים

שירותים מיוחדים

אפשרות רכישה באמצעות האינטרנט

אפשרות למשלוח עד הבית

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 077-4049060

פקס 077-4049061

מפה

Navigate
מפת הגעה אל זה זול - Z-ZOL
נווט

יצירת קשר עם זה זול - Z-ZOL

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-2 חוות דעת מתוך 2 חוות דעת על זה זול - Z-ZOL

5
מחיר 5
זמינות 5
שביעות רצון 5
שירות 5
איכות 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
קניתי מהם מקציף חלב
קניתי מהם מקציף חלב , זה הגיע אלי מאוד מהר אבל הקופסא והמקציף היו באיכות נמוכה מאוד (כנראה מהדואר) התקשרתי אליהם ושלחתי אליהם בחזרה את המקציץ ושלחו לי מקציף אחר וגם מסנן תה מתנה על העוגמת נפש שהיה - שירות מאוד טוב, עוזרים כמה שאפשר והיו גם באמת זולים, מאוד ממליצה עליהם.
שירות מעולה, מחירים זולים ויחס חם!
הזמנתי אופני כושר ותוך פחות משבוע הוא היה אצלי, המחיר היה בין הזולים ממה שבררתי ועל כל שאלה שהיתה לי -קיבלתי תשובה והסבר .היחס ממש חם נעים וקליל! מומלץ מאוד!! כבר המלצתי לעוד חברים וגם להם היתה חווית קניה חיובית מאוד! 
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist