יש לי דו מזגן אינוורטר אלקטרה מעל עשור שנים .לאחרונה "התעייף"והופיעו תקלות החלטתי להשאר עם המזגן הזה ולו רק בגלל השירות הזמין המיקצועי והמצויין . אסף , הטכנאי האיזורי הבכיר עם ידע מקצועי נרחב זמין ועונה לכל בעיה וכשהיה צריך הוא הגיע גם ביום שישי כדי לטפל אישית בתקלה ! אסף, טכנאי מוכשר בעל ידע והוא נכס לחברה . אומרים שהשירות הוא95% מהמוצר זה אסף הוא הדוגמא לכך ! כל הכבוד ! מילה טובה גם לטל מנהל השירות שתמיד קשוב לכל בעיה אצל הלקוח ! אשר פרנסה הלקוח הנאמן .
בחדר העבודה שלי יש מזגן בן שנה וקצת שנרכש והותקן ביוני 2013 של אלקטרה.
ב 30/06/14 השלט של המזגן התחיל לזייף, פעם עובד ופעם לא (החלפתי לסוללה חדשה וזה לא עזר) . התקשרתי למוקד השירות ולא הגעתי למענה אנושי.
לאחר מספר ימים בתחילת יולי התקשרתי שוב והפעם ענו לי - הסברתי מה הבעיה, תשובתם היתה כי האחריות פגה בחודש הקודם. הסברתי כי התקשרתי ב 30/06/14 ולא היתה תשובה.
במוקד השירות אישרו שהיתה להם תקלה בקווי הטלפון באותו יום אך טענו כי הייתי צריכה לפנות לנקודת שרות בשטח או לשלוח מייל. מאחר ורק התקשרתי ולא נקטתי פעולה אחרת שמתועדת אצלהם במערכת עליי לשלם 180 ש"ח על שלט חדש.
בחנות שכונתית מצאתי שלט חלופי ב 120 ש"ח בלבד.
המזגן הבא שלי לא יהיה של אלקטרה.
רונית
בדק 3 מזגנים עם 2 תקלות שונות
2 מזגנים קטנים מטפטפים - לא הצליח לפתור את הבעיה פירק את כל המזגן
1 מזגן גדול טוען שיש נזילה בסוללה?! קיבלתי הצעת מחיר להחלפת חלק ותיקון של 2300 ש"ח.
עלות הבדיקה והאי תיקון עלו לנו מעל 550 ש"ח.
הבטיח לשלוח טכנאי לתיקון והחלפת חלקים עדין לא בוצע ולא ניתן מענה.
בתאריך 18/6/12 רכשתי 2 מזגני אלקטרה שהובטח לי שיסופקו עד סוף אותו השבוע. עד היום, למרות פניות חוזרות ונשנות ושיחות עם אור מנהל החנות, עם ליאור ועם עובדים נוספים טרם סופקו המזגנים. ביקשתי את עזרת "אמון הציבור" בעניין זה ואני אף שוקלת לבטל את ההזמנה ולקבל פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי,