Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על פטהאוז

אזורי שירות

באר שבע

תחומי העסק

פנסיונים לכלבים וחתולים

תקופת השהות

שעות בודדות

יום-יומית

תקופה קצרה

תקופה ממושכת

זמינות

24 שעות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

פתוח במוצ"ש

שפות שירות נוספות

אנגלית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3213970

טלפון נוסף 054-4933792

מפה

Navigate
מפת הגעה אל פטהאוז
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 31 חוות דעת על פטהאוז

5
ציון כללי 5
שירות 5
זמינות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מרוצה מאוד וממליצה בחום
קיבלתי המלצות טובות מכמה אנשים ולאחר מכן פניתי לשגיא, מכיוון שזו פעם ראשונה שלי (ושל וומבלי) בפנסיון.. הייתי קצת לחוצה אבל לאחר כשעה שהיא הייתה שם כבר קיבלתי עידכון משגיא וסירטון שממש נהניתי לצפות בו, הייתי ממש רגועה ושקטה במשך כל החופשה כי ידעתי שוומבלי בידיים טובות, משחקת, שמחה ומאושרת ועכשיו גם בחופשה הבאה אני יודעת שיש לי ראש שקט בעניין הזה! אני ממליצה בחום על פטהאוז בכללי ובפרט על שגיא עם היחס, ההבנה והאיכפתיות והאהבה שלו כלפי הכלבים!!!
נחמד, רגוע ומקצועי
שגיא נחמד מאד, ומשרה רוגע על הכלבים. לכלבים כיף ויש להם גינה שהם יכולים לשחק אחד עם השני, ומקבלים תמונות וסרטונים כיפים.
פשוט מעולה!
שגיא נתן לנו תחושת ביטחון להשאיר את צ'אקו, הרגשנו שאפשר לסמוך עליו והוא יטפל בו יפה. בנוסף, השירות שהוא נותן מאוד נוח, זמין תמיד וגמיש מאוד. שמח מאוד שמצאנו אותך!
פשוט מעולה, ממליץ בחום לכל מי
פנסיון PETHOUZE של שגיא הוא בעצם בית נופש לכלבים: לא עוד כלובים או מרחב מצומצם אצל המתחרים. בעלות הוגנת והשווה לכל נפש הכלבים זוכים לחצר ענקית, דאגה והשגחה מסביב לשעות ולב אוהב של שגיא, על מנת שאתם תהיו חופשיים מדאגות! זו הייתה הפעם הראשונה שמסרתי את הכלבים שלי לפנסיון, אך כבר בפג' ההיכרות עם שגיא (עם הכלבים:) רווח לי והבנתי שבעצם מדובר בנופשון לכלבים לכל דבר, אוכל איכותי, מלא כלבלבים חביבים שאפשר לשחק עמם ברחבי הבית והחצר הענקית וכמובן האופי של שגיא שניכר ממנו שיודע להבין כלבים. תודה ענקית שגיא, אני והכלבים נשוב בחפץ לב ובקרוב :)
פטהאוז הוא פנסיון מקצועי.
זו הפעם הראשונה שאנחנו שמים את הכלבה בפנסיון ודי חששנו. למזלנו, החששות התאדו. שגיא מקצועי, זמין ואכפתי. אין לנו ספק שטופי תחזור לשם. מומלץ בחום!
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist