עסקים נוספים שנותנים שירות בהרצליה
מידע נוסף על למיר הפצת גז (סופרגז)
אזורי שירות
הרצליה
תחומי העסק
שירותי גז ואספקת גז
תחומי עיסוק נוספים
מכשירי גז ביתיים
שירותים מיוחדים
בדיקות תקן לגז
שירות באמצעות האינטרנט
שירותי כיוון להבות הגז
שירות לעסקים ולמוסדות
נותן השירות
חברת גז
טכנאי גז מוסמך רמה 2
טכנאי גז
זמינות
עסק שומר שבת
פתוח בשישי
שפות שירות נוספות
אנגלית
רוסית
מפה
מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על למיר הפצת גז (סופרגז)
2.2
דירוג כללי
atounh
22/02/2022
1
תחושת פספוס
מסתבר שכשמתקינים מחמם מים שהיחידת חימום בחוץ, לא מסדרים את החוטים. כלומר אתם יכולים להשאיר אותם ככה שימנעו מהתריס להסגר, מה שהם טוענים שכולם עושים, או להביא "מישהו אחר" שיסדר לכם, חשמלאי או שיפוצניק, זה בכל מקרה לא מעניין את סופרגז. לא נאמר בעת המכירה, מתגלה בהתקנה. aharon
04/11/2020
2
גרוע מבחינת אדמניסטרציה
כאשר משלמים עם כרטיס אשראי אף פעם לא מקבלים קבלה, מופיע מס. אישור תשלום לכמה שניות וכלום, עד לחשבון הבא אין אישור ואין אפשרות לקבל אישור על התשלום, צריך לצלצל לקבל אישור אבל בקושי עונים ומנתקים שלום
19/02/2017
5
שרות מעולה, יחס חם ואנושי.
היתה לי דליפת גז בבית, התקשרתי למוקד השרות בשעה 22:30 בלילה.
הגיע טכנאי אחרי רבע שעה וטיפל בבעיה.
לא גבה כסף - אמר שזה תפקידו לוודא שהכל בסדר Cap
08/01/2017
1
נעלו את הגז ולא פתחו
התקשרתי להזמין טכנאי מסופרגז הרצליה (למיר הפצת גז) שבוע שעבר כדי לבדוק דליפת גז, הטכנאי מצא שיש דליפה בתנור ונעל לי את הגז עד שאזמין טכנאי תנור - תיאמתי את שני הטכנאים בשישי כדי שנוכל לאכול בשבת. עד שעה 13:00 סופרגז אמרו שהטכנאי יפתח לי בחזרה את הגז. בעשרה לאחת מתקשר ושואל מה קורה הגברת שעובדת במקום לענות לי פשוט מניחה את הטלפון בצד ואני שומע את כל השיחות שלהם במשרד, צועק "הלו הלו" ושומע אותם בכונה לא מרימים את הטלפון, השעה אחת הגיעה וניתקו לי את הטלפון בפנים ולא חזרו אליי עד עכשיו וגם לא עונים בטלפון ביום ראשון.- ביקשתי ממישהו אחר להתקשר ומיד ענו לו והאשימו אותי בזה שהם דפקו אצלי בדלת ולא היה אף אחד, מיותר לציין שלא היה ולא קרה. , יש להם שלוש טלפונים שלנו. עד רגע זה לא חזרו אליי. ניתקו לי טלפונים בפנים כי נשמע שהיה להם לחץ וצעקות במוקד (שמעתי את זה בייבוש שנתנה לי הפקידה עשר דקות). מן הראוי התנצלות על השירות המחפיר. למוד ניסיון
29/07/2012
2
לא אוהבים לעבוד
היה אצלי טכנאי ל3 דקות בדיוק הסתכל על הבלון הרים אותו אמר שהוא ריק חייב אותי ב116 ש"ח!!! והלך באמת תודה רבה שהתקשרתי למוקד שירות לקבל תשובה חיכיתי 10 דק' על הקו לשמוע שמנהל יחזור אליי בשש .. כמובן שהוא לא חזר - 1