מדגל

09-9528964

תחומי עיסוק

כלים סניטריים ואביזרי אינסטלציה

כתובת

גליל ים

שעות פעילות

ימים א' - ה' 8:00 - 17:00

מידע על מדגל

מפעל לייצור וייצוא ברזי מתכת וברזים אלקטרונים בטכנולוגיות מתקדמות ברזי מדגל מעוצבים בעיצוב חדשני ומתקדם ובאיכות ללא פשרות

אזורי מתן שירות

  • גליל ים

תחומי עיסוק נוספים

  • ציוד ואספקה לבנייה
  • יצרני אינסטלציה סניטרית
  • חומרי בניין
  • קרמיקה

שפות שירות נוספות

  • אנגלית
  • רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון ראשי
09-9528964
פקס
09-9528983

חוות דעת

מחיר
זמינות
שביעות רצון
שירות
איכות
4.5
3.0
3.5
3.5
2.5
טוב
בסדר
שבע רצון
מקצועני
בינונית
ציון ממוצע
3.5
כשאמרו לי שרות מעולה אמרו לי מדגל ,,,,, וזה נכון
רכשתי שני ברזים אחד למטבח ואחד למקלחת ולאחר שלוש שנים וחצי אירעה תקלה במנגנון המים חמים קרים ומיד התקשרתי לשרות הלקוחות {מירה } והמענה היה מהיר אנושי שפה שלא שומעים בכול...
רכשתי שני ברזים אחד למטבח ואחד למקלחת ולאחר שלוש שנים וחצי אירעה תקלה במנגנון המים חמים קרים ומיד התקשרתי לשרות הלקוחות {מירה } והמענה היה מהיר אנושי שפה שלא שומעים בכול מקום ואני אחד כזה שמבין בשרות לקוחות . החלקים נשלחו מיד וללא עיכוב .
מחיר
שביעות רצון
זמינות
איכות
שירות
4.00
5.00
5.00
4.00
5.00
טוב
מעל לציפיות
מצויינת!
טובה
מפנק
תאריך קבלת השירות :
06/01/2016
מידת המלצתך על העסק לחבר (1-10) :
10
שירות לקוחות מעולה אחרי 3 שנים
קניתי 3 ברזים של מדגל לפני 3 שנים ולצערי לא שמרתי חשבוניות / תעודות אחריות .. עכשיו שלושתם התחילו לטפטף, התקשרתי לשירות לקוחות והם האמינו לי למרות שלא היו בידי שום...
קניתי 3 ברזים של מדגל לפני 3 שנים ולצערי לא שמרתי חשבוניות / תעודות אחריות .. עכשיו שלושתם התחילו לטפטף, התקשרתי לשירות לקוחות והם האמינו לי למרות שלא היו בידי שום מסמכים ותיאמו לי טכנאי ללא עלות !! הלוואי וכל הספקים היו ככ שירותיים כל הכבוד ~!
מחיר
שביעות רצון
זמינות
איכות
שירות
5.00
5.00
3.00
3.00
5.00
ללא תחרות
מעל לציפיות
בסדר
בסדר
מפנק
תאריך קבלת השירות :
12/01/2015
מידת המלצתך על העסק לחבר (1-10) :
10
שרות לקוחות גרוע - איכות הברז שקנינו ירודה
בעקבות תקלה מוזרה בברז כעבור חודש מיום הרכישה, התקשרנו לשרות הלקוחות והזמנו טכנאי, הטכנאי היה חצוף ולא ענייני, התקלה לא תוקנה, השרות לקוחות של החברה הסירה אחריות בעקבות...
בעקבות תקלה מוזרה בברז כעבור חודש מיום הרכישה, התקשרנו לשרות הלקוחות והזמנו טכנאי, הטכנאי היה חצוף ולא ענייני, התקלה לא תוקנה, השרות לקוחות של החברה הסירה אחריות בעקבות חוות דעת של אותו טכנאי שלאחר בדיקה של טכנאי נוסף מחברה שונה התגלתה כלא נכונה. את הברז של מדגל זרקנו לפח, לא דורשים את כספנו ולא ברז חילופי מחברה שלא מתייחסת ללקוחות שלה בכבוד.
מחיר
שביעות רצון
זמינות
איכות
שירות
4.00
1.00
1.00
1.00
1.00
טוב
כלל לא
לא טובה
לא טובה
אנטי
תאריך קבלת השירות :
05/10/2014
מידת המלצתך על העסק לחבר (1-10) :
1
תגובת בית העסק:
מדגל
מדגל
04-11-2014
הלקוח פנה למדגל בתלונה שבמים היוצאים מהברז נראים גופים זעירים שקופים לא מזוהים. למרות שבעייה מסוג זה מקורה באיכות המים, טכנאי מטעם מדגל הוכיח ללקוח שמקורם של הגופים הזעירים אינו בברז. (הטכנאי הזרים מים לתוך כלי קיבול לא דרך הברז והחלקיקים נמצאו בתוך כלי הקיבול) הבדיקה לא סיפקה את הלקוח וסוכם במכתב ששלח אלינו שיפנה לבודק מוסמך. הלקוח לא עשה זאת! ולמרות שלא עמד בסיכום שהוא עצמו ביקש וזרק את הברז לדבריו, כך שלנו לא הייתה האפשרות לעמוד מול הבודק, הוצע לו ברז חדש ללא חיוב, אך הלקוח סירב להצעה. לאור האמור לעיל חברת מדגל פעלה נכון לאורך כל שלבי הטיפול בתשומת לב ובכבוד.
תגובה:
smartolog
18-11-2014
אם אוכל להסכים על דבר אחד, אז רק על כך שמנהל מטעם החברה יצר עימי קשר. אך בשיחתנו לא הייתה שום התייחסות מצידו למכתב ששלחתי בדואר האלקטרוני למחלקת שירות לקוחות, ומכאן הבנתי שהמנהל מסכים עם טענותיי ומבין את העוול שנעשה. לאחר כתיבת התגובה באתר לפתע התקבלה שיחה שהתייחסה לאמירותיי במכתב, ולצערי בשיחה זאת חשתי שאני ה"קורבן", ושאני לא בסדר. כמו כן, ציינתי בפניו ששוחחתי עם בודק שאמר שהסיכוי לתקלה בצנרת המים בבניין חדש היא אפסית, וכמו שציינתי בפניי המנהל, ביררתי לגבי בודק מים שיבדוק את איכות המים, אך בשל עלויות גבוהות יותר בהרבה מסכום הרכישה של הברז, לא השתלם לי ולא מצאתי טעם להוכיח את טענותיי לחברה שלא מאמינה ללקוחותיה. בשל חוסר התייחסות החברה ואי מתן פתרון לבעיה, הבנתי שאין לי עניין להיכנס להליך משפטי במיוחד לא בסכומים האלו, ומאחר וברז במטבח נמצא בשימוש בתדירות גבוה, החלטתי לוותר, לזרוק את הברז ולקנות חדש מחברה אחרת. כיום, הברז החדש מתפקד מצויין ללא שום חלקיקים, אין לי שום צורך בברז למטבח לכן סירבתי החברה לא הציע שום פיצוי אחר מלבד ברז מטבח שכבר רכשתי למרות שאכן קרתה תקלה בברז שלהם.
תגובה:
אנחנו
07-02-2016
מאמין לתגובת מדגל . השרות שלהם מדהים ואני חוותי זאת פעמיים בהפרש של שלוש שנים בין מקרה למקרה בשני ברזים שונים . הם שלחו לי טכנאי שהיה אמור להחליף את ידית פתיחת המים והוא החליף את כל המנגנון הפנימי פלוס המנגנון שמעביר את המים לשפורפרת הדוש וידית הפתיחה . וזה עוד לפני 7 בבוקר - מדהים .
איה
ירושלים
החלפת ברז שהתקלקל
בעקבות פיצוץ בברז שנרכש דרך ההום סנטר פניתי למדגל ולמרות שלא מצאתי את תעודת האחריות הוחלף לי הברז בברז חדש לגמרי עוד באותו יום ולא רק שהוחלף הברז אלא גם נשלח אלי טכנאי...
בעקבות פיצוץ בברז שנרכש דרך ההום סנטר פניתי למדגל ולמרות שלא מצאתי את תעודת האחריות הוחלף לי הברז בברז חדש לגמרי עוד באותו יום ולא רק שהוחלף הברז אלא גם נשלח אלי טכנאי הביתה כדי להרכיב את הברז וזאת ללא תשלום כלל ושוב אני מדגישה ללא קבלה על הקניה וללא כתב אחריות
ציון כללי
4.00
בסדר גמור
תאריך קבלת השירות :
12/12/2011
מידת המלצתך על העסק לחבר (1-10) :
10
1
בית העסק מדגל מופיע בzap דפי זהב בתחום: כלים סניטריים ואביזרי אינסטלציה. לרשימת בתי העסק המלאה בסיווג לחץ כאן  |  מידע זה רלוונטי לתחום כלים סניטריים ואביזרי אינסטלציה ובנוסף: אביזרי אינסטלציה, אינסטלציה סניטרית, אביזרים סניטריים
מידע על כלים סניטריים ואביזרי אינסטלציה
עסקים נוספים
מצא עוד עסקים ונותני שירותים בתחום כלים סניטריים ואביזרי אינסטלציה באזור.
לעסקים בתחום
כדאי לדעת - כתבות ומידע
מידע מקצועי ותוכן צרכני שיסייעו לך בקבלת החלטות, ובבחירת נותן השירות.
לכל הכתבות