שעות פעילות
ימים א', ג', ד'
ימים ב', ה'
יום ו'
8:30 - 13:00
8:30 - 13:00, 14:00 - 16:00
8:30 - 12:00
תחומי שירות
מידע נוסף על פזגז חיפה בע"מ
אזורי שירות
חיפה
תחומי העסק
שירותי גז ואספקת גז
תחומי עיסוק נוספים
מכשירי גז ביתיים
ציוד ומכשירי גז תעשייתיים
שירותים מיוחדים
בדיקות תקן לגז
שירותי כיוון להבות הגז
שירות לעסקים ולמוסדות
בדיקת תקינות גז
נותן השירות
טכנאי גז מוסמך רמה 2
טכנאי גז
מותגים ורשתות - גז
פז גז
זמינות
פתוח בשישי
מפה
מציג 1-6 חוות דעת מתוך 12 חוות דעת על פזגז חיפה בע"מ
1.7
דירוג כללי
arieravid06
30/10/2023
1
1. לא משיבים לבקשות לקוחות.
2. מגיבים לאט בעת דליפות גז.
3. מתעלמים מנושאי בטיחות.
meiromrachel
09/02/2023
1
בושה .זו רמת השירות.
ןבנוסף אי אפשר להגיע לפניות הציבור. אין מייל אין טלפון .
45 שנה היינו לקוחות מרוצים של פזגז (מספר צרכן 40002585), אך בפנייה האחרונה אליכם נתקלנו בשורה של תופעות בלתי קבילות החל מהמתנה בלתי סבירה להזמנת בלונים. 43 דקות על הקו!!!!! וניתוק!!!
באם לא נקבל הסבר ותגובה הולמת למכתב זה אנו שוקלים לעזוב את החברה.
להלן רשימת התקלות/אירועים שחווינו:
1. ב-5.1.23 הזמנו בלון ביתי דרך האתר. תוך דקות הסתבר לנו שאנו זקוקים ל-2 בלונים. התברר לנו שאין אפשרות לבטל/לשנות הזמנה דרך האתר !!!. כמו כן אין אפשרות לפתוח הזמנה נוספת.
2. ניסינו להתקשר בטלפון לתיקון ההזמנה – אך השיחה לא נענתה.
3. למחרת ב-6.1.23 בסביבות 9:00 בבקר התקשרנו אליכם כדי לבצע את השינוי. המוקדנות לא ידעה איך לבצע את התיקון. היא הבטיחה לחזור אלינו מיידית - אך לא חזרה !!!
4. אחרי זמן המתנה לשיחה החוזרת מכם, התקשרנו שוב. אך לאחר המתנה של 43 דקות נותקנו !!!
5. בשעה 10:57 חייגנו שוב. קבלנו מענה אחרי 25 דקות !!!
6. גם הפעם המוקדנית לא ידעה לתת פתרון לבעיה פשוטה כל כך - בטול הזמנה קיימת ופתיחת חדשה. שוב הובטח לחזור ושוב לא חזרו אלי !!!
הערה: כשסוף כל סוף המוקדניות ענו, הם היו נעימות ואדיבות אך לא מקצועיות ובוודאי לא אמינות.
אשמח לשמוע תגובה אמיתית מחברת פזגז
avi
15/12/2022
1
ממתינים מעל חצי שעה למענה טלפוני -בכל שעות הקבלה, השרות גרוע
Michal
05/12/2022
1
מצטערת שירות גרוע ללא פיקוח,מובילים הגז לא פעם מחליפים בלון גז לא גמור בחדש ואת הריק משאירים רוב הזמן,הן לא מתייחסים להערות שלנו, לא מחזירים תשובה,כולם עושים אותו הדבר.
Israel
03/06/2019
2
פדיחה של ניתוק במקום צרכן אחר
יום בהיר. בשבוע שעבר גיליתי כי אין לי גז. בבירור איתם מצאתי כי ניתקו אותי בטעות, במקום את אחד השכנים, נאלצתי להמתין כמה ימים, כולל שיש שבת, נאלצתי לרכוש כיריים חשמליות, עד שהיום, יום א באו לחבר אותי מחדש, בשיחה עימם לאחר מכן, ניסו להתנער מאחריות שלהם לפדיחה ואמרו לי לכתוב לשירות לקוחות, נראה מה יצא מזה... - 2
- 1