Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
טוב לי לתינוק ולנוער - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על טוב לי לתינוק ולנוער

אזורי שירות

רעננה

תחומי העסק

רהיטי תינוקות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 09-7482873

פקס 09-7429947

מפה

Navigate
מפת הגעה אל טוב לי לתינוק ולנוער
נווט

יצירת קשר עם טוב לי לתינוק ולנוער

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על טוב לי לתינוק ולנוער

4.5
ציון כללי 4.5
מחיר 4.5
זמינות 4.5
שביעות רצון 5
שירות 5
איכות 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שילוב של מחיר איכות ושירות מדהים
רכשתי בטוב לי את חבילת הלידה כבר במרץ 2014 והייתי סופר מרוצה גם מהשירות וגם מהמחיר ושוב הלכתי לשם כדי לקנות כיסא בטיחות לרכב וטיולון וקנינו גם סמרט טריק, אז קודם כל הדברים באיכות הכי טובה, במחיר הכי טוב ואנשים כל כך מקסימים שפשוט כיף להיכנס לחנות. ובאמת כל פעם שרציתי לקנות משהו הם מדהימים אותי במחירים הכי הכי זולים שיש.
מחירים טובים ושירות מצוין
על אף המיקום ברעננה מדובר בחנות משתלמת. בניגוד לרשתות הגדולות "טוב לי" שומרת על יחס האישי והרגשה שאפשר לקבל רק בבית עסק משפחתי, כמו פעם.
קניית מערכת כסא + שולחן לילד
רכשתי מערכת של שני כסאות + שולחן יצירה לילד. המערכת הזו מגיעה מפורקת בארגז, וניתנת להרכבה פשוטה בבית. קיבלתי המלצות מבעלי החנות, ואכן מה שנאמר לי לגבי הכסאות והשולחן נכון במאה אחוז (עמיד, ניתן לניקוי בקלות, מתאים בגודל ובגובה לילדים מגיל 3-7). מעבר לקניה הנוכחית החנות הזו קיימת כבר כשלושים שנה ברעננה, והמחירים בה ממש ללא תחרות, יש בה כל מה שצריך לתינוקות ולילדים, היחס אדיב ומקצועי, ותמיד ניתנת עוד הנחה אפילו כשלא מבקשים. מומלץ להגיע לשם בחום.
שירות אישי ואדיב
בעל החנות נחמד מאוד ושירותי, הוא דואג לא לפספס אף לקוח ומתייחס לכולם שווה גם אם נכנסים לקנות אצלו את הדבר הכי קטן. קניתי אצלו כיסא אוכל לתינוק ומצאתי פער גדול במחיר לעומת המתחרים מהרשתות הגדולות.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist