ברימאג אונליין היא אחת החברות המובילות בישראל בייבוא, בשיווק ובהפצה של מכשירי חשמל ואלקטרוניקה ביתיים. החברה מתמחה במכירת ציוד נלווה ובמתן שירותי אחריות ותיקונים למוצרים אלה. בין היתר החברה משווקת: מקררים, מקפיאים, מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחי כלים, תנורים, קולטי אדים, כיריים לסוגיהם ומזגנים, וכן מוצרי אלקטרוניקה כגון טלוויזיות, מצלמות וידאו, קונסולות משחקים, מערכות שמע, ומוצרי חשמל קטנים כמו מכונות אספרסו, מיקסרים, מערבלי יד, טוסטרים, אופי לחם, מכשירי מיקרוגל, מעבדי מזון, מטחנות בשר, מגהצים, מסחטות מיץ, קומקומים, בלנדרים, סירי טיגון, שואבי אבק ומייבשי שיער.
קנינו מקרר במחסני חשמל אתמול. היום ברימאג שלחו שני עובדים להביא את המקרר אלינו לכרמי יוסף היום בצהריים. הם הורידו את המקרר החדש, אבל סרבו להכניס אותו לחדר שמיועד לו. הם דרשו עוד כסף כדי לפרק את הדלתות של המקרר כדי להכניס אותו. בהזמנה נאמר בפרוש שהם יפנו את המקרר הישן. גם כאן הם החליטו לדרוש כסף נוסף כדי לפרק הדלתות שלו, כדי שאפשר להוציא המקרר החוצה. הסברנו להם שהמקרר הישן נכנס בלי בעיה. אבל הם סרבו אפילו לנסות. רק תביאו כסף. אז זרקנו אותם לכל הרוחות. הכנסנו את המקרר החדש והוצאנו את הישן בלי בעיות. אגב, הנהג בצוות קרא לעצמו ואן דם - איזו בדיחה עצובה.
כשהשגנו את ברימאג לבסוף, הם העבירו את הבעיה למובילים : שא-לי לוג'יסטיק. לא הופתענו לגלות שאף אחד לא עונה לטלפון בחברה זו, האתר לא עובד. בקיצור עוד חברת חרטא.
לא אקנה יותר ב"מחסני חשמל" יותר אם הם עובדים עם ברימאג.
קניתי מקרר LG שבו להפתעתי היו חסרים גלגלים באחת המגירות ניסיתי להסיג גלגלים בחברה אך לצערי נאמר לי שעלי לקנות מגירה חדשה טוב לא אמרו לי שעלי לקנות מקרר חדש !!!!
החוסר רצינות ויחס מזלזל של העוברים מראה על הנכונות של העובדים לתת שרות בכלל.
צר לי שאלה פני הדברים.
למרות זאת שלחתי מיילים לשרות לקוחות ואפילו לא טרחו לחזור .
משבקשתי ליצור קשר עם מנכ"ל החברה כדי להעביר לו את ההתיחסות סרבו העובדים לתת לי את שמו ואת מספר הטלפון שלו נאמר לי לפנות רק לשרות לקוחות ,גם בשרות לקוחות לא התיחסו לבקשותי.
אני תקווה שיש עדיין צדיק בחברה שלכם שיוכל לתת לי מענה מתאים.
תודנ וחג שמח
איציק
שלום קניתי מכונת כביסה lg לפני 6 חודשים.
לאחר שהותקנה אצלי המכונה לא יצא כביסה אחת נקיה או ללא מים.
התקשרתי לחברה ע"מ לקבל שירות והגיע אלי טכנאי, הטכנאי אפילו לא הפעיל את המכונה ואמר שהכול תקין!
התקשרתי שוב לחברה וענו לי שטכנאי היה אצלך ולא ניתן לקבל שוב טכנאי, והדבר היחיד שניתן לקבל זה יעוץ טלפוני ואם יהיה צורך יגיע טכנאי שוב!
אמרתי לה שאשמח שיתקשרו אלי וכבר חודש אני ממתין לשיחה.
רציתי לדעת מה הזכויות שלי והאם אני יכול לטבוע אותם על עוגמת נפש?
ומה חוק הגנת הצרכן אומר?