עסקים נוספים שנותנים שירות בתל אביב
מידע נוסף על המועצה הישראלית לצרכנות
מפה
מציג 1-1 חוות דעת מתוך 1 חוות דעת על המועצה הישראלית לצרכנות
1
דירוג כללי
יציקא
23/06/2015
1
גוף חלש, מול חברות ועסקים. מושכים זמן בלי פורפוציה
חבל!!
שיש הגנת הצרכן, אבל הוא ללא שיניים..
צר לי על הזמן שפניתי אליהם, ועל כל העוגמת נפש שנגררת אחריה.
לא הגיבו לבקשה, מס' חודשים!!
ואני בודק מידי פעם מה קורה, ע''פ מס' פניה. וכל הזמן כתוב שזה בטיפול, נא להמתין.. עד ש...
במקביל התחלתי לשוחח איתם במייל, והגיחוך גדל, לצערי.
מי שעומד מהצד, פשוט מתפקע מצחוק, על התנהלות, לזאת ייקרא הגנת הצרכן??
הלקוח ללא המכשירים המדוברים, מס' חודשים, ואין קול ואין קשב.
מ"מ אחרי מיילים רבים, ועד שהם זוכים להקרא ע''י בן אנוש, שלוקח מס' שבועות!!!
קבלנו תגובה מצחיקה מאותה החברה, ששיווקה את המכשירים דרך הטלפון, והטעו את הלקוח, במספר דברים [בסכום העסקה, ב2 מאפייני המכשיר, מאפיינים קריטיים], ותוך יומיים הוחזרו המכשירים לחברה, וישבו מס' חודשים בגלל הגנת הצרכן.
והתגובה היא: שבסוף לא אושר כלום בגלל סיבות קוסמטיות, שגם עליהם יש פקפוק, שיתכן שהחברה המציאה אותם!! כדי לדחות את הלקוח.
בסוף החברה התעקשה, שהלקוח ישלם את מלא הסכום, של העיסקה, ויקבל בתמורה 2 מכשירים מחודשים!!! ולא חדשים, ואין שום אופציה אחרת. אין ביטול עיסקה, וכאמור מצפצפים ולא נרתעים כלום, מהארגון המפורסם 'הגנת הצרכן'
חבל שכך.... והגנת הצרכן, צריכה לתת תשובה על מחדל זה. יש להם עוד הזדמנות.
לצערי, כל הבזבוז זמן והעוגמת נפש, קשה למחול, שזה במזיד כל ההתנהלות
מצפה בשביל כולם, שרות עם מעט לב.- 1