עסקים נוספים שנותנים שירות בחולון
מידע נוסף על שגריר שרותי גרירה בע"מ
אזורי שירות
חולון
תחומי העסק
גרירת רכב
זמינות
24 שעות
פתוח בשישי
פתוח בשבת
פתוח במוצ"ש
שפות שירות נוספות
אנגלית
ערבית
רוסית
מפה
מציג 1-6 חוות דעת מתוך 15 חוות דעת על שגריר שרותי גרירה בע"מ
2
דירוג כללי
brhwm6434
26/06/2023
1
עדיף לשלם כסף עבור גרירה עצמית ולא להמתין 5 שעות במרכז הארץ.
דניאל כהן
29/10/2022
5
חזרתי מארוחת שישי אצל אמא,אחרי בדיקה קצרה בהגעה הביתה התגלה פנצ'ר בגלגל ימני אחורי,בהתלבטות קלה התקשרתי לשגריר הסברתי שאין לי הרבה זמן לחכות כי אני עובד בוקר בדיור מוגן וחייב לסיים את זה היום,לפני המשמרת בוקר 💖
הנציגים החביבים והאדיבים של שגריר ליוו אותי בהודעות ווטסאפ וטלפונים וניסו לעזור עד כמה שניתן
אחרי שעה קלה הרים טלפון בחור טלפוני אדיב בשם להבנתי מצראוה מורסי שהוא השגריר שהחברה שלחה
אמר עוד 10 דקות למטה, והאמת הגיע וטיפל בשיא המהירות הסביר מה עושה פיתח שיחת חולין נעימה, הביא שירות מיטבי אדיב סבלני ומהיר ותוך זמן קצר שחרר אותי לדרכי 💖💓 תודה רבה על שירות מדהים מהיר,ידעתי היטב למה בקשתי מחברת הביטוח שלי דווקא אתכם
אוהבים קרין ודניאל כהן 💖 רמת גן
ttonerym
21/07/2022
1
הרמה הנמוכה ביותר של שירות
כעת השעה 21:50 יום חמישי 21/7/2022 בשעה 14:18 הזמנתי שירות גרירה ונאמר לי כי תוך 5 שעות יגיע אלי הגרר
התקשרתי לברר כבר 4 פעמים ובכל פעם ממתין לפחות 8 דקות על הקו לתשובה ובכל פעם מחדש מוצאים תירוץ אחר פעם בעוד שעה ופעם בעוד שעה וחצי ופעם שלישית "מה הנהג עוד לא התקשר אליך" ❓ הנה הוא כבר תתקשר
וזאת חברה שבפרסומים שלה מבטיחה הרים וגבעות
אבל לא מבטיחה לקיים
אותי כלקוח הם הפסידו
יגאל
06/05/2022
1
להימנע כמה שיותר חוויה רעה מאוד.זמן המתנה ממש עד השניה האחרונה חוסר אכפתיות
אהוד
16/12/2021
1
זלזול בלקוח טיפול לא נכון
אני תושב רעננה. לפני כשלושה ימים, כשניסיתי לפתוח ולהתניע את הרכב, לא הצלחתי כי לא היה חשמל. חברת שרותי הדרכים (מטעם חברת הביטוח) היא חברת "שגריר". הזמנתי טכנאי ליום המחרת בבוקר. הטכנאי חיבר כבלים למצבר והתניע. אמר לי להשאיר את המנוע פועל למשך שעה וחצי כדי למלא את המצבר. כך עשיתי. יותר מאוחר אשתי היתה צריכה לנסוע, נגשה לרכב ואין חשמל ברכב.
הבננו שמשהו במערכת החשמל לא תקין ולא ממלא המצבר. לכן התקשרנו שוב לשגריר כדי להזמין גרר למוסך. הם סרבו לשלוח גרר אלא אם נשלם בעבור זה. לאחר שיחה ארוכה מאד איתם הם הסכימו לשלוח טכנאי שידליק שוב את הרכב ואסע ישורות למוסך.
הטכנאי הגיע, חיבר כבלים למצבר והניע. ואז בדק את המצבר ואמר לי שהוא לא תקין והוא עדיין באחריות (של שנפ). הוא עמד להחליף לי מצבר אבל התקשר לחברה ושם נאמר לו שהמצבר הותקן בזמנו ע"י חברת גרירה אחרת ולכן הוא דרש עבור מצבר חדש 890 ש"ח ואמר לי לפנות לסניף של חב' שנפ בנתניה כדי לקבל החזר על המצבר שבאחריות. לדבריו המצבר שקיים ברכב לא נמצא באחריות של חב' שגריר.
הבנתי כי המטרה היא לא לתת שירות אלא לנצל את מצבי ולמכור לי את מה שמגיע לי בחינם. כמובן שלא הסכמתי והוא נסע לדרכו.
התקשרתי למוסך "עד" ברעננה שם מטופל הרכב שלי. כעבור כחצי שעה הגיע אלי נהג שלהם, התניע את הרכב בעזרת כבלים, לקח את הרכב למוסך, שם בדקו את הרכב והעבירו אותו לחשמלאי שלהם. הוא החליף מצבר.
עוד הם מצאו בבדיקה כי המגב של החלון האחורי לא תקין והחליפו את המגב.
כשבאתי לשלם, קיבלתי את החשבונית הרצ"ב. החיוב שבה ע"ס 35 ש"ח הוא עבור המגב.
כל הכבוד למוסך "עד" ברעננה כל החרפה והבוז לחברת שגריר שלא עשתה את המוטל עליה.
עצתי למי ששואל - אל תקחו את חב' שגריר כחברת החילוץ שלכם.
- 2
- 1
19/12/2021