Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בחולון
באטיקו בע"מ בראשון לציון

לוי משה 10, ראשון לציון

(5)
072-3212525 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
פירסט גלאס - זגגות עמוס בתל אביב

רומנילי 8, שיכון דן תל אביב

(9)
072-2646081 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
Alum V&P בחולון

הזורע 4, חולון

(35)
072-3215312 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על מיטרני מקלחונים בע"מ

אזורי שירות

אזור

תחומי העסק

מקלחונים

תחומי עיסוק נוספים

זגגים

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3106283

טלפון נוסף 03-5574000

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מיטרני מקלחונים בע"מ
נווט

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על מיטרני מקלחונים בע"מ

3
ציון כללי 3.7
שירות 3.3
מחיר 3
עמידה בזמנים 1
זמינות 3.7
שביעות רצון 1
איכות 3.7
שביעות רצון מהמחיר 3.7
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
דורשים מהלקוח לשער מהם חלקי החילוף שידרשו במהלך התיקון ולקנות אותם עוד לפני האיש השירות מגיע. אחרת יגיע ללא חלקי חילוף. אחר כך, פוסלים את חוות הדעת של איש השירות שהם עצמם שלחו. לא ממהרים לחזור אליך כשהם צריכים להחזיר כסף על חלקי חילוף שמאלצים לרכוש ולא נעשה בהם שימוש. טוענים שמכיוון שהחברה נרכשה ע"י בעלים אחרים לפני שנה אין להם אחריות על מה שנעשה לפני כן.
תודה רבה
תודה למתקין היסודי שלי מיטרני. כל הכבוד!! שושי לוי
רציתי להודות למתקין שלכם נועם
רציתי להודות למתקין שלכם נועם שעשה עבודה מצוינת. נועם עבד במקצועיות רבה תוך הקפדה גם על השיש הלבן והעדין וסביבת עבודה נקייה. מאז שעברנו לדירה החדשה שלנו הספקנו להכיר הרבה נותני שירות ונועם - עלה על כולם.
מוצר פגום ושירות לקוי
ב-21.11.13 נפגשתי עם המתקין טמיר של מיטרני, טרם התקנת המוצר הערתי לו כי אחד החלקים מכוסה בשריטות, להלן: פרופיל. טמיר השיב לי כי מדובר בחלק פנימי שלא נראה לאחר ההתקנה. טמיר ביקש ממני שאחזור כעבור חצי שעה, חזרתי כעבור 40 ד והמתקין גער בי על האיחור. כמו כן הוא חיכה לי בפתח הדירה ורצה שאחתום על קבלת המקלחון. השבתי כי אני רוצה קודם לראות את הביצוע, כשראיתי את הפרופיל השרוט ביקשתי ממנו לפרק את המקלחון, אך הוא סירב בעצבנות. לא הסכמתי לחתום על התעודה והוא עזב את הדירה. יום למחרת פניתי באמצעות מייל ולאחר שלא נענתי יצרתי קשר עם המוקד, נאמר לי כי החלק החלופי יוזמן ויהיה עד סוף השבוע של ה-24/11, אך מאז לא יצרו עמי קשר. בתאריך 09/12/13 יצרה עמי קשר איריס מחברת מיטרני ואף שלחה לי סמס, חזרתי אליה כעבור דקות ספורות אך לא קיבלתי מענה. היום בתאריך 10/12/13 שוחחתי עם איריס שהזדהתה כמנהלת שירות לקוחות. ככשאלתי אותה מתי מחליפים לי את הפרופיל היא השיבה כי אין אפשרות לקבל פרופיל נטול שריטות עבור דגם זה.כמובן כי במרוצת 3 השבועות, אף אחד לא גילה לי פרט זה. איריס אף ציינה כי הבינה כי אני סירבתי לפיצוי ומה ניתן לעשות. מיותר לציין כי על הפיצוי שמעתי פעם ראשונה מאיריס היום!!!, אך לאור ההתנהלות הלקויה באופן רציף מצד החברה אני מסרבת לקבלו. ביקשתי מאיריס הסרה של המקלחון, השבה של כספי, תיקון של קרמיקה ואריחים שנפגעו כתוצאה מההתקנה ופיצוי בגין בזבוז זמן ועוגמת נפש. איריס ענתה לי כי המתקין לא יכול לפרק כי הוא הוא לא עובד של חברת מיטרני, שזה לא כמו קניית טלוויזיה... כמו כן היא לא נתנה לי מענה לסעד שביקשתי ואמרה כי ההחלטה תהיה רק לאחר ישיבת הנהלה לקראת סוף השבוע.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist