מידע נוסף על לופה
אזורי שירות
נחשונים
תחומי העסק
אלבומים ואלבומים דיגיטליים
מפה
מציג 1-6 חוות דעת מתוך 19 חוות דעת על לופה
3
דירוג כללי
נון
26/02/2024
1
הזמנתי אלבום הולנדי (או לפחות כך חשבתי) וקיבלתי אלבום רגיל. ניסיתי בכל דרך אפשרית
להתקשר ולברר ולא הצלחתי. אין מענה אנושי והרובוט מוביל אותי למבוי סתום. הצלחתי בסופו של דבר לשלוח בקשת ברור אך לא קיבלתי תשובה חוץ מהזהרה שאם לא אענה לקשר שלופה יצרו תוך חמש דקות צריך יהיה להתחיל הכל מחדש. טוק, טוק, יש מישהוא בבית ?
Anna
29/08/2023
1
אין עם מי לדבר!!! אין יחס ללקוחות ותיקים
מאוד מאכזב!!!
Deby Edry
16/02/2022
1
לא זמינים חוקים קשוחים
לא זמינים לא ניתן למחוק תמונות גם אם הן כפולות הן אפשרות להסיר דפים מחיר מופקע moshe
30/04/2020
1
אין שירות
אני עדיין בשלבי העריכה
שרפתי שעות על העריכה
אני מנסה ליצור קשר בטלפון מחכה יותר מחצי שעה וכלום...
שולח פניות באתר - מבטיחים לחזור תוך שעתיים שלוש וכלום
מאוכזב..... תגובות (1)
תגובה של בית העסק
06/05/2020
היי משה,
אנחנו מתנצלים על התחושה שלך ונשמח לתת לך את מלוא השירות.
בבקשה תעביר פניה למייל שלנו ask@lupa.co.il וידאגו לחזור אליך עוד היום.
תודה
אבי
30/12/2019
2
הטלת האחריות לתקלה על הלקוח
ביצעתי הזמנה ל- 4 אלבומי לופה. (זו הזמנה שביעית שלי באותה חברה) והפעם הייתה לי אכזבה קשה מהיחס של החברה כמו"כ עלות גדולה לחינם..
ההזמנה שביצעתי הגיעה בצורה הפוכה (עמוד אחרון הפך לעמוד ראשון). פניתי לחברה ומסרתי שבניתי את האלבום בדיוק כפי שבניתי את אלבומי הקודמים אך הפעם התוצאה היא של אלבום הפוך. פניתי לחברה להוצאת אלבומים מתוקנים עם הסדר הנכון . "הלכו לקראתי"...וקבלתי הנחה של 35 אחוז כשכלל הציבור באותו זמן ההנחה היא של 25 אחוז כך ששילמתי 551 שח נוספים על אותו אלבום...(ב- 4עותקים) מעבר לתשלום הראשוני שהיה במחיר מלא.
מהות התקלה כפי שהתברר לי וגם מסרתי לחברה הייתה בכך שלאחר סיום ביצוע הכריכה לחצתי על לחצן "מעבר לעמוד ראשון" ובגלל תקלת תוכנה במערכת לופה, הוקפצתי לעמוד האחרון ולכן האלבום נבנה בצורה הפוכה.
קיוויתי שהחברה תפצה אותי באלבומים חדשים על חשבונם בעקבות התקלה. אך ללא הועיל נדרשתי לשלם את הסכום הנכבד.
מצרף הסרטת וידאו של מהות התקלה
אבי פרוינד
16/02/2022