קבוצת מלונות טמרס שמה לה כמטרה להיות המובילה בענף האירוח. מגוון מלונות טמרס, הממוקמים באתרים מובחרים בישראל ומנוהלים על ידי מיטב המומחים, מציבים סטנדרטים חדשים בענף המלונאות בארץ.צוות הרשת מושתת על אנשים איכותיים ודינמיים, בעלי ניסיון עשיר וידע מקצועי רב בתחום האירוח והמלונאות. צוות טמרס מרגיש אחריות מלאה לנופש שלך בכל אחד ממלונות הרשת ולכן רמת השירות שלנו היא מהגבוהות בישראל.
הרשת כוללת מלונות עסקים, נופש וספא בישראל ובכל אחד מהם חשבנו בדרך היצירתית ביותר, כיצד לייצר חופשה מפנקת ואיכותית בסטנדרטים בינלאומיים לאורחי המלון שלנו, שבחרו ליהנות אצלנו במסגרת חופשה בישראל.
עוד פרטים
מידע נוסף על מלון דניאל פירמיום -רשת טמרס
אזורי שירות
עין בוקק
תחומי העסק
מלונות
מותגים ורשתות - בתי מלון
רשת מלונות טמרס
שפות שירות נוספות
אנגלית
מפה
מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על מלון דניאל פירמיום -רשת טמרס
3.5
דירוג כללי
A.aharon
15/08/2017
4.5
מלון נחמד, אוכל מצויין
בתחילת אוגוסט התארחנו במלון דניאל, זוג עם 2 ילדים.
מלון נחמד, האוכל היה מעולה.
חדר האוכל פתוח עד 10 וחצי, הייתי שמחה אם היה פתוח עד 11.
בערב היתה הופעה של שרון הקוסם, היה מצויין ומותאם למבוגרים וילדים גם יחד.
המים בבריכה ממש נעימים ולא קרים, לא ציפינו לכך.
לשפר- במקלחת בחדרים אין מברשת לאסלה, לא מבינה למה..
ביקשנו תוספת כריות ושמיכה, לא ברור למה לא היה מספיק מלכתחילה אך הבקשה מולאה תוך כרבע שעה.
הילדים נורא נהנו!
הפלייסטיישן והמחשבים (3 עמדות) והקומפי שבחדר הילדים במלון אינם עובדים וחבל מאוד. KK
01/09/2016
3
היה נחמד, לא מעבר.
קודם כל ההתקשרות בעייתית. חייגנו למלון לשמור מקום. ביקשו מאיתנו להתקשר בשעה מסוימת. התקשרנו בה, אמרו לנו שאין שם אף אחד שיכול לעזור. העבירו אותנו כמה אנשים עד שאמרו לנו שיחזרו אלינו, חזרו אחרי 7-8 שעות.
כשהגענו המקום היה נראה מדהים מהלובי. הבריכות היו נחמדות ולא עמוסות (וגם לא מתוחזקות).
האוכל, היה ברמה של קצת פחות מאוכל צבאי. קשה, לא אכיל, וגם מה שהיה אכיל, היה לא טעים בשום צורה.
חבל כי למקום יש פוטנציאל מעולה. לירון
01/12/2014
4
מלון טוב אך השירות של צוות הספא פחות
נסענו לסופ"ש במלון, המלון נקי ונעים, החדר מרווח, הבריכה נקיה ומתוחזקת.
האוכל בחדר האוכל טעים ומגוון והשירות של צוות חדר האוכל ושל צוות הקבלה של המלון מעולים.
2 נקודות בעייתיות:
1. הנקיון בחדר מעט לוקה בחסר.
2. השירות של צוות הקבלה של הספא מאכזב ממש - זמני המתנה ארוכים ויחס לא כל כך נעים (אנחנו ביטלנו את העיסוי שלנו)...i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
user10655
25/10/2011
3
מלון נחמד הגיינה נמוכה
היינו שם ביוני השנה 3 לילות,כל המשפחה. נורא הפריע לי שבחדר האוכל מבקרות קבוע הציפורים,רמת ההגיינה שם נמוכה,עם זאת האוכל נחמד .במלון בריכה נחמדה למבוגרים ולילדים,בסה"כ נחמד,אבל חייבים לטפל שם בעניין הציפורים כי זה ממש מגעיל ,מישהי הלכה להביא עוד אוכל ובינתיים הציפור נכנסה לה לצלחת..לא נעים ובהחלט נורא.- 1
01/12/2014