Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 6-16 חוות דעת מתוך 26 חוות דעת על קריסטל - שרות קריסטל

1.5
ציון כללי 1.8
שירות 1.6
מחיר 1.5
עמידה בזמנים 2
זמינות 2
שביעות רצון 1
שירות 1
איכות 1.5
שביעות רצון מהמחיר 2.2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
תיפול בתקלה במגהץ תפאל גרוע
במשך כמה פעמים מגהץ שנשלך לתיקונכם לא תוקן והתקלה חוזרת. המעבדה לא מצליחים לאתר את הבעייה ומחזירים את המוצר ללקוח.
שרות גרוע מזלזל ואיטי
מסרתי מכשיר קיצ'נאייד לתיקון, גבו ממני 95 שח כבר במעמד המסירה עבור בדיקה והתחייבו לחזור אלי תוך 24 שעות עם הצעת מחיר. רק לאחר שבועיים ולאחר מספר פניות טלפוניות שלא נענו התקשרו לתת לי הצעת מחיר של 260 שח פלוס הבדיקה עבור החלפת גלגל שיניים. המכשיר חזר אלי מלוכלך מתיקון עם מדבקה גדולה וצהובה עליו שאינה יוצאת בקלות. מאוכזבת מאד מהשירות.
שרות גרוע ומזלזל.
שלחו לי שלט מקולקל. אמרו שאני ישלח את זה אליהם ב31.10.17 וקיבלתי sms מהדאר שהגיע. מאז פעם אחר פעם דיברתי איתם ומהפתיחים לי שיחזרו אלי או שישליחו לי ושום דבר לא קורהץ בבר עברו 5 חודשים. ממש בושה
תיקון במדפסת CANON.
לאחר ה"תיקון" התקלה חזרה אחרי הדפסת 15 דפים. נאלץ להחזיר את המדפסת לתיקון חוזר.
רע, רעnon plus ult
הטכנאי היה פה, מכר לנו חומר כנראה לניקוי, הפעיל המכונה, אמר שבסוף יש לפתוח ולחכות עד למחרת. אחרי סיום פתחנו, המכונה היתה מלאת מים, ולא היה חשמל, בדיוק, בדיוק כמו כאשר הזעקנו השרות. היו לנו שרות קריסטל/מרום בדצמבר 2014, במרץ 2015, כל פעם מוכרים לנו משהו, שמחזיק מעמד על למכירה (שרות? לא כל כך) הבאה. התקשרתי שוב, הפעם השיב גבר, בצורה מאוד חוצפנית, מרים הטלפון וממשיך לדבר עם משהו אחר, בסוף מקשיב למה שאני אומר, וגומר עם "שלום". לא טורק הטלפון, אבל זה כאילו. הדבר היחידי לזכותם, שהטכנאי הגיע בזמן, לאור צורת הטיפול. היה מעדיף שלא יבוא.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

17/02/2016

שלום רב, לצורך בירור הפנייה אודה לקבלת פרטי זיהוי (שם מלא, טלפון וכתובת) . בברכה קשרי לקוחות
טכנאי מקסים. שרול לקוחות מתחת לכל ביקורת.
טכנאי הגיע בעקבות תלונה על שבר זהה בכל מדפי המקרר באותם מקומות הבחנתו, ליקוי בתכנון/ייצור. מזכירת השרות בשיחת טל' מבטלת טענת הטכנאי בטענה שהנו חדש- רק חודשיים ולא היה צריך לומר את שאמר. דרוש תשלום מעל 600 שח על ההחלפה. המקרר עדיין באחריות. מ-17/11 אין מענה למיילים ולפקס שנשלחו לשרות לקוחות ופניות הצבור בחברה.מצרף תמונת אחד המדפים. מעולם לא נתקלתי בתופעה זו באף מקרר.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

08/12/2015

בוקר טוב, נודה להעברת פרטי זיהוי לצורך בדיקת הפנייה. תודה
רמה שירות איכות שירות ומיקצועיות מתחת לכל ביקורת
בכל פעם הם מגיעים 3 ו 4 פעמים כדי לתקן מכונת כביסה, מקרר ועכשיו גם מדיח. ובכל ביקור כזה צריך לקחת חצי יום חופש ולהם בשירות קריסטל לא איכפת
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

14/06/2015

שלום רב, נודה להעברת פרטי זיהוי - שם מלא, מספר טלפון וכתובת לצורך בדיקת הפנייה. תודה קשרי לקוחות שירות קריסטל
שליחת שקע הגנה לתנור למרות שטכנאי הרכבה התנור הרכיב לי
נשלח אלי טכנאי מטעם שרותי קריסטל בשם נסים צילם ואמר שאכן יש לי שקע ( שנמכר לי תמורת מאה ש"ח מזומן). למרות צלצולים חוזרים ונשנים שלי עדיין לא קבלתי את כספי בחזרה. גם נציגות השרות פוטרות אותי בתשובה סתמים שיחזרו אלי וזה לא קורה. מספר ההזמנה שבידי הוא 81031443 .אבקש את טיפולכם בעניניץתודה דליה
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

22/04/2015

שלום רב, פניית הלקוחה טופלה על ידי מנהל סניף חברתנו וכפי שהוסבר ללקוחה, שקע ההגנה שרכשה במזומן אינו תואם לשקעי ההגנה שנמכרים בחברתנו ועל כן עליה לפנות לגורם המוכר.
שירות לוקה ואיכות מוצר ירודה ביותר
רכשתי מקרר BLOMBERG עם מקפיא תחתון -. מדפי הזכוכית של המקרר נעשו קעורים המגירות נופלות ממסילתן, מגירות המקפיא מחליקות החוצה בעת פתיחתן - אין להן מעצורים ... פניתי מספר רב של פעמים לשירות הלקוחות , הם מתחמקים ומושכים אותי בזה שמציינים שיחזרו אליי ואף אחד לא חוזר... בסוף שולחים מכתב תקינות לאחר שטכנאי מגיע ומחליף במיקומן של המגירות והמצב נשאר אותו דבר ומוציא דוח תקינות.. מתחמקים ולא מטפלים בבעיה מוצאים דוח תקינות למשהו שלא תקין.
חודשיים היה מדיח שלי מושבת. אין חלקים. אין תשובות.
מדיח איכותי של א.א.ג הושבת עקב תקלת מנוע. לקח להם חודש להביא ולהתקין מנוע. ואז תפס הדלת לא החזיק את עוצמת המנוע. שוב שלושה שבועות המתנה. אין להם חלקים. מבטיחים הבטחות ולא עומדים בהם. חודשיים בלי מדיח למוצר שעליו שולמה אחריות מורחבת.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

22/12/2014

שלום רב, הפנייה מטופלת על ידי מנהל סניף חברתנו ומחלקת קשרי לקוחות. בברכת חג שמח!
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist