Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 16-26 חוות דעת מתוך 26 חוות דעת על קריסטל - שרות קריסטל

1.5
ציון כללי 1.8
שירות 1.6
מחיר 1.5
עמידה בזמנים 2
זמינות 2
שביעות רצון 1
שירות 1
איכות 1.5
שביעות רצון מהמחיר 2.2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
לא ניתן להשיג את בבית העסק שעות .
בוצע ביטוח באוקטובר ולאחר 20 דקות ביקשתי לבטל את העסקה . נמסר לי טלפונית שהעסקה בוטלה. החיובים החלו להגיע ומאז אני מנסה להשיג את בית העסק ואינני מצליחה. עוברת כל כך הרבה אנשי שירות ואין מענה . שירות שאינו ראוי .
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

07/12/2014

שלום רב, נשמח לבדוק את פנייתך, אנא העבירי פרטי זיהוי לצורך בירור הנושא. תודה רבה.
לא מצליחים לתקן ומחירים שערורייתיים
הזמנו תיקון למדיח, החליפו מספר חלקים, 700 ש"ח תיקון, אחרי 2 הפעלות, חזרה הבעיה, הם מבקשים שוב עלות תיקון לחלפים אחרים, כך היה לי גם עם המקרר.מחיר שערורייתי גם כשלא מתקנים, תשתדלו להימנע מהם!!!! אנחנו החלטנו שלא נקנה יותר שום מוצר שהשרות ניתן על ידם
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

12/10/2014

שלום רב, על מנת שנוכל לבדוק את פנייתך, יש להעביר פרטי זיהוי כגון שם,טלפון,כתובת. תודה רבה ומועדים לשמחה.
שרות גרוע
לפני כי שלושה חודשים טכנאי החליף חלק במקרר,כי עוד שבועים שוב חזרה תקלה החליף פעם נוספת, בעוד שבוע שוב אותה תקלה.חזר פעם נוספת.חלק הזה החזיק כי שלושה חודשים.התקשרתי ב19.8.14 אמרו שיש לשלם עבור שרות שוב פעם כי אחריות שלושה חודשים לא מבינה איך חלק מתקלקל כל כך מאיר ולמה עלי לשלם על שרות
שירות גרוע, טכנאי דוחף מוצרים ללא צורך
טכנאי התקנה הוא סוכן מכירות, דחף לי שקע הגנה X 2 ב-400 שח, למחרת נסעתי להחזיר לחברה, למעלה מחודש ועוד לא זיכו בחשבון, לא עונים לטלפונים
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

13/05/2014

שלום, נשמח לטפל בפנייתך עם קבלת פרטי זיהוי לצורך יצירת קשר. בברכה, קשרי לקוחות שירות קריסטל.
שירות לקוחות ומנהל
הזמנתי מייבש (לא למדתי לקח מהמדיח שקניתי בעבר ) . מייבש הכביסה הגיע , נסיתי להכניסו לחדר אך בגלל מבנה המייבש (כפתור בולט לא היה ניתן להכניסו . התקשרתי היום בבוקר לבקש את הטכנאי התקנה המגיע לי בתור לקוח , אמרו לי אם צריך לפרק משהו זה 245 ש"ח , אמרתי להם שזו חוצפה למה אני צריך לשלם על מבנה שונה של מייבש שלא נכנס בחדר . התעקשו לא רצו לתת לי לדבר עם מנהל , אמרתי שאני מבטל עסקה , התקשרתי למוכר באבי סופר , נחמד מאוד שהתקשר לחברה הצליח להוריד אותם ל120 ש"ח כאילו עושים לי טובה . תברחו כל עוד נפשכם שם , אני כבר נפלתי .
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

07/01/2014

שלום, נשמח לטפל בפניית הלקוח במידה ויעביר אלינו פרטי זיהוי לצורך יצירת קשר. בברכה, שירות קריסטל.
חלקים למקרר משירות קריסטל חולון הצורף 3
בס"ד השירות מאד לא אמין ולא ישיר, את הכרטיס חייבו בגין החלקים של המקרר, ואפילו שהלכתי להביא אותם , לקח הרבה זמן לאנשי המחסן לבדוק ולאתר בנוסף הבטיחו שאת השאר ישלחו בתוך חודש, כבר כמעט 3 חודשים והנציגה אומרת שהיא אמרה המתנה זה 90 יום. נו מיילא . להתקשר אליהם זו משימה בלתי אפשרית אין מצב שב - 15 דקות יהיה נציג שיענה לך, ואם כן , אז אומרים יחזרו אליך, ישנם שניים שלוש נציגות שאת שמן אני מכירה ובכל פעם אותם הודעות . קטסטרופה איך שאין עונות ואיך היחס הכסף נמצא ברשות שירות קריסטל ונכון להיום 3 חודשים כל החלקים לא ברשותי. אל תקנו מוצר שהשירות שלו קריסטל . אתם תקבלו שירות 0 .
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

20/08/2013

חברת שירות קריסטל, עושה מאמצים רבים על מנת להעניק שירות מקצועי ואדיב לכלל לקוחותיה. נשמח לקבל פרטים מזהים של הלקוח על מנת לצור קשר עמו ולהעניק לו שירות לשביעות רצונו המלאה. בברכה, קשרי לקוחות - שירות קריסטל
השירות מאוד לוקה בחסר
הזמנתי שירות למדיח כלים , אמרו לי טווח של 4 שעות או בין 8-12 או בין 12-4 אדם צריך להפסיד חצי יום עבודה אמרו לי שבשביל שאספיק לצאת מהעבודה יודיעו לי שעה מראש מה שלא קרה והודיעו לי 20 דק מראש , הקפצתי את אבא שלי מעיר אחרת וקרובה יותר בשביל שיספיק , בשביל שירות, והמצחיק שהוא רק בא לראות תקלה , אין לו בכלל חלקים כל חלק הוא צריך להזמין ואז עוד פעם אותו סינריו ... הם צריכים דחוף לנסות לחפש ייעול של המערכת .
התקנת מכונת כביסה - לא ממליץ
קניתי מכונת כביסה AEG. כאשר הגיע טכנאי השירות של קריסטל להתקנה - במקום להתחיל ולחבר את המכונה החל במסע שיווק ומכירות נמרץ מלווה באזהרות, אם לא תקנה חומר נגד אבנית אז... אם לא ... אז ... וכו'. בסופו של דבר קניתי שקע מגן עם תוספת שנתיים אחראיות ב 200 ש"ח. לאחר שנה התקשרו מהשירות בהצעה לחדש את האחראיות. לאחר ברור קצר התברר שתוספת האחראיות היא לשקע ההגנה ולא למכונה!!! שקע שאפשר לקנות ב 50 ש"ח! לא עזרו טענותיי שההצגה של תוספת האחראיות הייתה מטעה ושהמחיר לאותו שקע מופרז לחלוטין. ביקשתי לדבר עם מנהל השירות בעניין. תחילה סורבתי, לאחר מכן הבטיחה המוקדנית שיתקשרו אלי, אבל איש לא התקשר.
שירות ביטוח למכונת כביסה
בפעם השנייה שלוח הבקרה של מכונת הכביסה מתקלקל. בכל פעם שהגיע הטכנאי. הפיל את אשמת הקלקול על מוצרים חסרים כגון שנאי/מים שהחברה שלהם מציעה.על מנת שיוכל להרוויח את עמלת המכירות. בשיחה עם המוקדנית במרכז שירות תוארה הבעיה ודי היה ברור גם לה שמדובר בלוח ההפיקוד. אז מדוע מגיע הטכנאי ללא לוח הבקרה. ורק לאחר מספר ימים הגיע טכנאי אחר להרכיב את לוח הפיקוד. מה שבטוח שתיגמר תקופת הביטוח הנוכחית. לא יהיה חידוש.
תגובות (1)

שושי - תמונה
תגובה של שושי

28/02/2013

אחרי לוח פיקוד יבוא מנוע גם אני עברתי איתם את אותו תסריט
כירים דיטריך
רכשתי כיריים דרך חב' קריסטל לכירים של דיטרייך, חשבתי מוצר כ"כ יקר יהיה איכותי, גז בשילוב זכוכית , לאחר שבוע ימים גילתי שכל מסגרת הכיריים החלידה, הראשים לא פעלו טוב, הזמנתי טכנאי, תיקן , שוב התקלה חזרה על עצמה, מספר פעמים, שוב הזמנתי טכנאי הגיע , החליף את הכיריים לאחר התערבות מנהל השירות, לא לוותר. הכירים כרגע פועלים ולא ממליצה לרכוש אותם, רצוי או פשוטים שניתן להחליפם מידי פעם, או של חב' טובה כמו שולטס "היקר הוא הטוב"
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist