Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
רונלייט דיגיטל בע"מ - תמונה ראשית

מציג 16-26 חוות דעת מתוך 47 חוות דעת על רונלייט דיגיטל בע"מ

1.7
ציון כללי 2
שירות 2.2
מחיר 2
זמינות 1.6
שביעות רצון 1.1
שירות 1.2
איכות 1.6
שביעות רצון מהמחיר 2.1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות גרוע
פניתי לשירות הלקוחות של רונלייט לדבר על תקלה במכשיר. אמרו לי למסור אותו לתיקון במעבדה בראשון לציון, אבל לא טרחו להגיד שאפשר למסור אותו בנקודת איסוף קרובה לביתי. לאחר שמסרתי את המכשיר בראשון לציון, המתנתי חודש ללא הודעה. כשפניתי לשירות הלקוחות אמרו שהמוצר נמצא במעבדה. למה לא יידעו אותי? אף אחד לא יודע. השירות והמעבדה לא מדברים. כשמנסים להשיג את שירות הלקוחות בטלפון, 'עוזרת דיגיטלית' עונה במקום, שלא מצליחה לפנות אותי למענה אנושי, ומנתקת את השיחה בהבטחה ש'יחזרו אליי מאוחר יותר'. בחברה הזאת, אין עם מי לדבר.
מכשיר חזר מתיקון מקולקל
שלחנו מכשיר LGV30 לתיקון בגלל שחיישן טביעת האצבע התקלקל והמכשיר התחמם. המכשיר היה במעבדה שבועיים במהלכם ר אני יזמתי יצירת קשר לברר מה המצב. בטלפון הראשון אחרי 3 ימים הציעו לי להחליף מסך תמורת 1000 ש"ח (בע"פ, בלי הצעת מחיר וזו לא היתה סיבת משלוח המכשיר למעבדה). סרבתי ואמרו שתוך 3 ימים אקבל את המכשיר. הזמן חלף והתקשרתי עוד מספר פעמים. נעניתי ע"י נציגים שדברו בצורה מזלזלת ושוב טענו כי המכשיר מחכה לחלפים - למסך. שוב בקשתי שיטפלו רק בבעיה לשמה נשלח המכשיר ושוב הבטילו שהמכשיר תיכף יחזור אלי. בסופו של דבר קבלנו המכשיר אחרי שבועיים תקול לחלוטין. מסך המגע לא עובד כלל ויש עליו 2 פסים לבנים לאורך. בעיות שכלל לא היו טרם שליחת המכשיר למעבדה. דברתי איתם שוב ואפילו לא התנצלו ששלחו מכשיר חזרה כך. הנציגה אמרה שחייבת לקבל המכשיר שוב למעבדה. שלמתי עבור משלוח UPS ונאמר לי שעוד מעט יתקשרו לתאם העברה של המכשיר למעבדה. מחכה כבר 3 ימים....שרות מתחת לכל ביקורת.
תהליך התיקון בסדר גמור
אחרי שנתיים שברשותי היה מכשיר סמארטפון LG4 (אומנם לא בשימוש כבד) הוא התקלקל. נודע לי שזה פגם ייצור ומגיע לי תיקון בחינם אפילו אחרי תום האחריות. מסרתי את המכשיר לתיקון דרך נציגם באשדוד וכעבור כמה ימים קיבלתי את המכשיר בחזרה (הוחלף לוח אם). המכשיר אצלי כבר כמה ימים ואולי מוקדם לדבר על הטיב התיקון אבל התהליך עצמו היה מהיר ואני יכול להגיד רק דברים טובים.
גרוע, התאכזבתי
קשה לי לתת אפילו כוכב אחד. לא מגיע להם. מוכרים מכשיר מתצוגה "כמו חדש". מספקים מכשיר שהיה חדש לפני שנים אבל עבר שירות צבאי בכיס של חייל קרבי. החליפו למכשיר שנראה קצת יותר טוב אבל מלא תקלות. האחריות שהם מבטיחים לא תופסת. האחריות של רונלייט מכסה הכל חוץ מהמכשיר או חלקיו, שזה לא משאיר הרבה, נכון?
שירות גרוע
שלחתי מכשיר G3 לתיקון (עדיין במסגרת האחריות), לאחר שבוע התקשרתי לבדוק סטטוס התיקון. לאחר המתנה של כ 25 דקות ארוכות (וזה לאחר שניסיתי את השירות שלהם להשאיר מספר טלפון שיחזרו אלי שיגיע תורי....ולא חזרו ) ענתה הנציגה שהיא רואה שצריך לתת לי הצעת מחיר לתיקון. כשטענתי שהמכשיר עדיין באחריות, ביקשה שאשלח חשבונית קניה. כששאלתי מדוע לא מתקשרים לעדכן למה מחכים (??) חלף שבוע ועוד לא עשו כלום! לזה לא הייתה לה תשובה.
שירות מחפיר ביותר בחיים לא נתקלתי בשירות כזה וזלזול
קניתי פלאפון LG5 לאחר כחצי שנה הפלאפון אינו קורא את כרטיס הסים שלחתי את הנייד לחברה על מנת לתקן ולאחר כחודש שהמכשיר היה אצלם התקשרו אלי ואמרו שמגירת סים שבורה ועלות תיקון 250ש"ח למרות שהטלפון עדיין באחריות הם טוענים שהאחריות לא כוללת את התיקון הנל היות ולא הסכמתי לתקן ביקשתי שישלחו אלי את הטלפון חזרה , לקחתי לבדיקת מעבדה פרטית שם אמרו לי שהתיקון של מגירת סים לא אמור לעלות יותר 100שח ובכלל שהמגירת סים אינה שבורה התקשרתי היום 26.07.17 שוב לחברה על מנת לברר מדוע הם גובים מחיר כל כך מופרז קיבלתי תשובה שזה מה יש זה המחיר ולמרות שהטלפון באחריות זה לא כולל את התיקון וזה לא מעניין אותם ביקשתי לשוחח עם מנהל התשובה שקיבלתי שהטענה שלי לדבר עם מנהל אינה מוצדקת ואין סיבה לדבר עם מנהל וזה מה יש נתקלתי באטימות ובזלזול מחפיר מהבחור שדיבר איתי אמר לי הנה פתחתי לך פנייה ומנהל אולי יחזור אלייך בעוד 3 ימים פשוט בושה וחרפה לחברה כל כך גדולה בחיים אני לא יקנה או ימליץ על חברת LG
חוויית שירות מפוקפקת
קניתי סלולר lg g6 וארבע שעות לאחר שהתחלתי להשתמש הוא קרס והלך מסך. שירות של רונלייט מחפיר. במקום לשלוח חדש מיד עם התנצלות אני נאלץ לחזור לסלולר הישן כשהחדש מטייל לו במעבדות שירות
שירות גרוע. לא אקנה LG מקורי יותר
הטלפון (LG G3) בתיקון אצל רונלייט כבר חודש וחצי ולא רואים את האור. כל הטעויות האפשריות כבר נעשו. לאחר שיחות עם אינספור נציגים הטלפון עדיין במעבדה. אין אפשרות לקבל טכנאי או מנהל כששום דבר לא מתקדם. אין עם מי לדבר. אין ספק שלא אקנה יותר טלפונים אם אחריות של רונלייט.
שירות ברמה נמוכה מאוד
אין ספק שלא ארכוש שום מכשיר שרונלייט נותנת אחראיות עליו!
טלפון גרוע, לא עבד מההתחלה
לא היה ואין חלפים לחברה במלאי וצריך לחכות שבועות. לא מוכנים להעביר למנהל לדבר איתו ועוצרים אותך בנציגי שירות
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist