מציג 6-13 חוות דעת מתוך 13 חוות דעת על יס
3.5
דירוג כללי
i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
user92094
29/01/2012
5
YES טלוויזיה בלווין
אני מנויה של החברה כבר מספר שנים, ובאופן כללי השירות שלהם מצוין. איכות השידור מעולה, וכמובן שהתוכן חדיש ומעניין. בתאריך הנקוב עברנו דירה וביקשנו מיס להגיע לחבר אותנו בדירה החדשה. הטכנאי שלהם הגיע בזמן וביצע את ההתקנה בצורה מקצועית וזריזה. בנוסף גם עזר לנו לחבר את המערכת קולנוע ביתית ללא עלות נוספת, וגם קיבלנו סט הטבות מהחברה. מומלץ מאוד!i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
user95173
10/01/2012
5
הוזלת ערוץ
התקשרתי לחברה על מנת לבטל ערוץ ספורט כלשהו. הנציגה אמרה לי, ביוזמתה, כי ערוץ בייבי שעליו אנו מנויים, אנחנו יכולים לקבלו במחיר זול יותר בכ-5 ש"ח. כל הכבוד לחברה ולנציגה! היא הורידה את המחיר במקום, והיתה אדיבה ונעימה.i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
מיכל
13/12/2011
1
בקשת התנתקות מהחברה
ביקשתי להתנתק מהחברה בסוף החודש, אז נגמרה לי ההתחייבות. התחיל סבב טלפונים של כמה ימים, עד ש"הסכימו" לנתק אותי. לאחר מכן, ביקשתי שתיסגר החשבונית ביום הניתוק. הנציג החל להתווכח איתי , להגיד שזה לא אפשרי, למרות שביקשתי לדבר עם מנהל, אמר שאין מנהל, אולי יהיה ביום ראשון, בקיצור- כאילו הוא לא יודע שום דבר. בסוף, אחרי צעקות, הוא הסכים לסגור לי את החשבונית בתאריך שבוצע בו הניתוק. כששאלתי אותו למה הוא לא יכל פשוט לעשות את זה כשביקשתי ולחסוך את הצעקות והעצבים, אמר שיש נהלים. לי הייתה תחושה שהוא פשוט נהנה מזה שהתעצבנתי. שירות גרוע ללא ספק.i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
ניר
02/10/2011
3
להיזהר כשמזמינים טכנאי
הזמנתי טכנאי של יס כדי שיתקין לי ממיר מקליט HD, ו VOD
הוא אמר לי שהוא מוסיף לי 2 ערוצים 3 חודשים חינם ושאם אני לא אחדש זה יתבטל מעצמו ללא תשלום.
אחרי 8 חודשים במקרה עברתי על החשבונות וראיתי שאני מחוייב בתוספת חודשית של 25 שקלים בגין הערוצים האלה. התקשרתי להתלונן ולאחר דין ודברים מול נציגת השירות, הובטח לי שאני אקבל זיכוי בגין הערוצים.
מוסר ההשכל כאן הוא שמה שמקבלים בחינם עולה ביוקר. לא משנה מה הטכנאי מנסה לשווק לכם גם אם זה בחינם-תגידו לא!!! כי החינם הזה מאוד יקר!! בן שלושים
15/08/2011
3
אם אין אפשרות אחרת
קיבלית מהם שירות בעבר, אני לא כ"כ מארוצה, לכן עברתיל חברה מתחרה, נראה לי שפשוט המחירים גבוהים והשירות לא מספיק טוב למה שאני מצפה לקבל. רינת
08/08/2011
3
בסדר
כמעט והתחברנו, ברגע האחרון גילינו שאין אפשרות בגלל שלא היה אישור, המחירים מעולים, השירות אדיב, יש זמני המתנה לא קצרים, אבל זה שווה אל מול הערוצים המגוונים.i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
ענבל
05/07/2011
4
שרות לקוחות והתקנות
נחמדים, יעילים וזריזים. נותנים תשובות לא מתחמקים ודואגים להסביר לימורשורק
11/05/2011
4
מצטערת שעזבתי את יס
הייתי מנויה על יס יותר מעשר שנים. המחירים שלהן קצת יקרים ולכן עברתי להוט. אני מצערת על הרגע הזה. ביס התכנים היו טובים יותר, השירות היה טוב יותר ואני מחכה קצת ואז אחזור ליס.- 2
- 1