Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 6-13 חוות דעת מתוך 13 חוות דעת על יס

3.5
ציון כללי 3.1
שירות 2
מחיר 4.3
זמינות 5
שביעות רצון 5
שירות 5
איכות 4.3
שביעות רצון מהמחיר 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
YES טלוויזיה בלווין
אני מנויה של החברה כבר מספר שנים, ובאופן כללי השירות שלהם מצוין. איכות השידור מעולה, וכמובן שהתוכן חדיש ומעניין. בתאריך הנקוב עברנו דירה וביקשנו מיס להגיע לחבר אותנו בדירה החדשה. הטכנאי שלהם הגיע בזמן וביצע את ההתקנה בצורה מקצועית וזריזה. בנוסף גם עזר לנו לחבר את המערכת קולנוע ביתית ללא עלות נוספת, וגם קיבלנו סט הטבות מהחברה. מומלץ מאוד!
הוזלת ערוץ
התקשרתי לחברה על מנת לבטל ערוץ ספורט כלשהו. הנציגה אמרה לי, ביוזמתה, כי ערוץ בייבי שעליו אנו מנויים, אנחנו יכולים לקבלו במחיר זול יותר בכ-5 ש"ח. כל הכבוד לחברה ולנציגה! היא הורידה את המחיר במקום, והיתה אדיבה ונעימה.
בקשת התנתקות מהחברה
ביקשתי להתנתק מהחברה בסוף החודש, אז נגמרה לי ההתחייבות. התחיל סבב טלפונים של כמה ימים, עד ש"הסכימו" לנתק אותי. לאחר מכן, ביקשתי שתיסגר החשבונית ביום הניתוק. הנציג החל להתווכח איתי , להגיד שזה לא אפשרי, למרות שביקשתי לדבר עם מנהל, אמר שאין מנהל, אולי יהיה ביום ראשון, בקיצור- כאילו הוא לא יודע שום דבר. בסוף, אחרי צעקות, הוא הסכים לסגור לי את החשבונית בתאריך שבוצע בו הניתוק. כששאלתי אותו למה הוא לא יכל פשוט לעשות את זה כשביקשתי ולחסוך את הצעקות והעצבים, אמר שיש נהלים. לי הייתה תחושה שהוא פשוט נהנה מזה שהתעצבנתי. שירות גרוע ללא ספק.
להיזהר כשמזמינים טכנאי
הזמנתי טכנאי של יס כדי שיתקין לי ממיר מקליט HD, ו VOD הוא אמר לי שהוא מוסיף לי 2 ערוצים 3 חודשים חינם ושאם אני לא אחדש זה יתבטל מעצמו ללא תשלום. אחרי 8 חודשים במקרה עברתי על החשבונות וראיתי שאני מחוייב בתוספת חודשית של 25 שקלים בגין הערוצים האלה. התקשרתי להתלונן ולאחר דין ודברים מול נציגת השירות, הובטח לי שאני אקבל זיכוי בגין הערוצים. מוסר ההשכל כאן הוא שמה שמקבלים בחינם עולה ביוקר. לא משנה מה הטכנאי מנסה לשווק לכם גם אם זה בחינם-תגידו לא!!! כי החינם הזה מאוד יקר!!
אם אין אפשרות אחרת
קיבלית מהם שירות בעבר, אני לא כ"כ מארוצה, לכן עברתיל חברה מתחרה, נראה לי שפשוט המחירים גבוהים והשירות לא מספיק טוב למה שאני מצפה לקבל.
בסדר
כמעט והתחברנו, ברגע האחרון גילינו שאין אפשרות בגלל שלא היה אישור, המחירים מעולים, השירות אדיב, יש זמני המתנה לא קצרים, אבל זה שווה אל מול הערוצים המגוונים.
שרות לקוחות והתקנות
נחמדים, יעילים וזריזים. נותנים תשובות לא מתחמקים ודואגים להסביר
מצטערת שעזבתי את יס
הייתי מנויה על יס יותר מעשר שנים. המחירים שלהן קצת יקרים ולכן עברתי להוט. אני מצערת על הרגע הזה. ביס התכנים היו טובים יותר, השירות היה טוב יותר ואני מחכה קצת ואז אחזור ליס.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist